Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

WinterContact TS 860 - Maximális biztonság egész télen
(2018-10-30 10:48)

Prémium minőségű abroncs a Continental abroncsok-tól. Az újdonságot az innovatív összetételű keverék adja.

Az innovatív fejlesztésű Cool Chili™ technológia alapját egy új összetételű szilika-keverék adja, amely kiváló tapadást és nagyszerű fékteljesítményt garantál vizes úton. A rugalmas polimer-mátrixnak, valamint egy újonnan kifejlesztett gyantának köszönhetően a WinterContact™ TS 860 futófelülete még a leghidegebb időben is flexibilis marad, így a fékerőt rendkívül hatékonyan képes átvinni vizes, havas és jeges úton is.

Continental WinterContact TS 860

A WinterContact™ TS 860 vonóerő-átadást növelő 3D csatornarendszere egyedülálló talajkapcsolatot hoz létre hóval borított útfelületen, különösen kanyarodáskor. A hó a mintázat központi csatornáinak függőleges oldalán kialakított mintegy 1.000 db hómegtartó gátba is beletapad. Ez a Snow Curve+ technológia lehetővé teszi az oldalirányú erőhatások hatékonyabb átvitelét az útfelületre, és sokkal jobb tapadást biztosítanak kanyarvétel esetén.

 

További információk az abroncsról: https://www.continental.hu/car/tires/wintercontact-ts-860

 

Hozzászólások

További hírek

Michelin Alpin 5 TELJESKÖRŰ BIZTONSÁG
Díjnyertes téli gumiját váltja a Michelin, az Alpin 5 mintával -Napraforgóolajjal és temérdek újítással jön a Michelin Alpin 5 téli gumiabroncsaKIVÁLÓ FÉKEZÉS SZÁRAZ, VIZES, VAGY HAVAS BURKOLATON*…És a MICHELIN Total Performance, különböző teljesítmények összhangban.A MICHELIN Alpin 5 főbb tulajdonságai az elődjéhez, az Alpin 4 -hez képest:Nagyobb vonóerő havon- Több blokk a futón (+12%*), több lamella (+16%*),nagyobb csatornázottsági arány (+17%*).Ellenállóbb* a vízen való felfutással szemben- Új vonalvezetésű oldalirányú csatornák.Precízebb kormányzás- A 3D lamelláknak köszönhetően egymásbazáródó futóblokkok.INNOVATÍV FUTÓKEVERÉK TECHNOLÓGIAJobb tapadás vizes és havas úton úgy, hogy közben az energiahatékonyság is megmarad.- Új funkcionális elasztomerek biztosítják az egyenletes anyageloszlást nagyobb mennyiségű szilika alkalmazásakor.Az abroncsteljesítmény optimalizálása alacsony hőmérsékleten.- A Helio Compound 4G gumikeverék napraforgó olajat tartalmaz, mely optimalizálja az abroncsteljesítményt, alacsony hőmérsékleten.…És a MICHELIN Total Performance, különböző teljesítmények összhangban.* Átlagosan, az elődjével összevetve a MICHELIN Alpin 5 gumiabroncs (205/55 R16 9 H) féktávolsága nedves úton 5%-kal,havas úton pedig 3%-kal rövidebb. Külső tesztek, melyeket a TÜV Süd és az IDIADA végzett 2013 novembere és 2014 januárja között.
Speedways gumiabroncsok a Gumiflex kínálatában!
A Speedways Tyres a jól ismert indiai „Speedways Group” csoport tagja. A gyár vezető szerepet játszik India mezőgazdasági radiál és diagonál, ipari és OTR gumiabroncs gyártásában, továbbá tömlőket, védőszalagokat és újrafutózáshoz használt futófelület csíkokat is állít elő. A gyártóüzem a fejlett technológia és magasan képzett munkaerő együttműködésének kiemelkedő példája. A Taiwanról importált korszerű gyártósorokon jelenleg közel 1000 alkalmazott dogozik. A Gumiflex Kft. kínálatában elérhető abroncsokról érdeklődjön területi képviselőinknél, illetve további információkat talál a http://www.gumiflex.hu/termekek/speedwayslinkre kattintva. A fiatal, dinamikus, céltudatos szakemberekből álló csapat a vevőkkel folyamatos kapcsolatot tartva, azok igényeit a legmesszebbmenőkig figyelembe véve dolgozik az új sikerek elérése és a megszerzett eredmények megtartása érdekében.
Vizes úton biztonságosabb az új Uniroyal MS plus 77 téli gumi
A téli mellett az új Uniroyal nyári abroncsot, a RainSport 3-at is bemutatták.Vizes és havas úton is biztonságosabb a közép-, felső- és SUV-kategóriás autókra szánt új téli gumiabroncs. Az MS plus 66-ot váltja az esőgumik szakértőjének, az Uniroyalnak a kínálatában az új fejlesztés.A vizen történő felúszás, azaz az úgynevezett aquaplaning területén a leglátványosabb a fejlődés. Ilyenkor az abroncs és az útburkolat közti vékony, filmszerű rétegen csúszhat meg az autó.Az oldalirányú aquapla-ningra öt, az egyenes irányúra három százalékkal kisebb az esély az MS plus 77-tel, az előző változathoz képest. A nedves úton való fékezéskor és a komfort területén is 2%-os a javulás, de a fékezés jeges útfelületen, a havas úton történő vontatás és a kormányzás a havas vagy jeges felületen is javult.A spanyolországi Valencia melletti chestei tesztpályán egy speciális felületen szimuláltak téli úthőmérsékletet és jellemzőket. Egyértelműen bebizonyosodott, hogy a közelgő szezonban érdemes téli gumira váltani. Két ugyanolyan autóval kellett 60-70 kilométer/órás sebességgel ráhajtani erre a felületre, és egy „satufékezés” után fedélzeti műszerekkel mérték le a féktávolságot.Az Uniroyal MS plus 77-tel szerelt autóval a megadottnál kicsit gyorsabb tempónál, 75-nél kezdtük a fékezést, az autó mégis rövidebb távolságon, 35 méteren állt meg.Nyári gumival alacsonyabb, 63 km/órás sebességnél kezdtük meg az autó megállásáig tartó, a fékpedál teljes lenyomásával történő lassulást, mégis 39 méter kellett hozzá. Kollégánknak ugyanolyan sebességnél megkezdett fékezéssel tíz méter is volt az eltérés a fékúton.Az MS plus 77-tel szerelt autók havas és nedves útviszonyok közt nyújtanak biztonságosabb körülményeket.Liège-ből indultak1868-ig nyúlik vissza az Uniroyal története.Ekkor kezdett gumiáruval foglalkozni Oscar Engelbert Belgiumban. 1898-ban autógumikat és kerékpárra valókat is kezdett gyártani. 1930-ban megnyílt az első németországi üzem Aachenben, napi 35 darabos kapacitással. 1958-ban jött létre az Uniroyal, melynek európai része 1979-ben került aContinental-csoporthoz.RainSport3 abroncsokkal szerelt autók a Valencia melletti pályánCápabőr-technológiaA következő nyári szezon újdonságát, a különleges cápabőr-technológiára alapozott RainSport3-at is teszteltük Chestében.- Nedves útonnagyon jó eredményeket értek el atermészettől ellesett megoldással.- Laboratóriumi körülmények köztvizsgálták a cápabőrt, ésaz eredményeket felhasználva apró bárázdák révén jelentősen csökkentették az abroncsban áramló víz turbulenciáját.- Két hosszanti csatornábanáramlik ki a víz az oldalirányú vízelvezető rétegek mellett.-Aszimmetrikusa Rain-Sport3 felépítése, a két cépabőr-technológián alapuló csatornának mindig a belső részen kell lennie.- Budapesten 7, Párizsban 9, Londonban 11, Berlinben 16 esős nap van havonta átlagosan április és október közt, ilyenkor lehet igazán kihasználni az esőgumi-szakértő Uniroyal nyári abroncsát.- A gördülési ellenállás14, akopási jellemzők 9, a fékút nedves úton 8 százalékkal lett kedvezőbb a RainSport2-höz képest, a fékezés száraz úton maradt a régi.