Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Utazzon biztonságban a Michelinnel!
(2015-11-04 08:15)

ÖN IS VÁSÁROLT MICHELIN ALPIN MÁRKÁJÚ ÚJ TÉLI GUMIABRONCSOKAT 2015. OKTÓBER 15. ÉS NOVEMBER 15. KÖZÖTT?

JÓ HÍRÜNK VAN: A MICHELIN MOST AJÁNDÉK ÜZEMANYAG-UTALVÁNYT AD HOZZÁ!

Feltételek: Vásároljon 4 db új MICHELIN Alpin márkájú téli abroncsot a promóció ideje alatt, és regisztrálja a számlát a promóciós oldalon (www.performance.minchelin.hu), vagy küldje el a Michelin címére postán.  A számla másolatát a személyes adataival kitöltött promóciós szórólappal együtt az alábbi postai címre várjuk: A4C - Budapest 94, Pf. 12., 1461.

Ajándék: üzemanyag utalvány, a következő feltételek szerint:

  • 16 col-ig keréktárcsa-átmérőig 6 000 Ft értékű benzinutalvány
  • 17 col keréktárcsa-átmérőtől 12 000 Ft értékű benzinutalvány

 

Az akció menete:

A Játék 2015. október 15 - november 15-ig tart. Az akciós időtartam alatt vásárolt abroncsokat legkésőbb 2015. november 27-ig lehet regisztrálni.

Jól olvasható számla szükséges, a dátum, abroncs márka, abroncs méret, mintázat és végül a kereskedés megjelölésével!

A promócióban csak a személygépkocsik, kisteherautók és terepjárók számára alkalmas új Michelin Alpin márkájú téli abroncsok vesznek részt.

A számlát 2016. január 15-ig meg kell őriznie a vásárlónak és a Szervező kérésére az utalvány átvételéhez be kell mutatnia.

Egy személy csak egyszer játszhat, akkor is, ha több mint 4 db abroncsot vásárolt. Több mint 4 db abroncs vásárlása esetén ugyanolyan értékű üzemanyag-utalvány jár, mint 4 db abroncs esetén.

A regisztráció után 21 munkanapon belül e-mailben vagy telefonon visszaigazolást kap a regisztráció érvényességéről. Amennyiben a regisztráció érvényes, az üzemanyag-utalványt 3 hónapon belül, postán/futárral kézbesítve kapja meg.

Az üzemanyag-utalványok összértéke 15 000 000 Ft (bruttó összeg, ÁFA-val).

A részletes promóciós és adatvédelmi szabályzat elérhető a www.performance.michelin.hu oldalon.

Hozzászólások

További hírek

A Mitas megkapta az AGCO „Év beszállítója” díját
Prága, 2015. december 17. – az AGCO a Mitasnak adományozta a 2015-ös „Év beszállítója” címet a mérnöki tervezés és innováció kategóriában az AGCO beszállítói napján, melyet európai, afrikai és közép-keleti partnerei részére szervezett. A Mitas annak köszönheti győzelmét, hogy sikeresen kifejlesztette a régen várt AirCell koncepciót, mely a Fendt VarioGrip Pro traktorgumi belső légnyomásszabályzó rendszerének része. A díjat november végén a németországi Marktoberdorfban adták át a Mitas cég képviselőinek. „A Mitas nagy múltra visszatekintő, kiemelkedő együttműködést folytat az AGCO céggel. Különösen intenzív és sikeres a kooperáció a Fendt gyárral a VarioGrip Pro rendszer részét képező AirCell projekt területén” nyilatkozott Jens Steindhardt, a Mitas értékesítési igazgatója. „Ez az AirCell projekt által elnyert harmadik elismerés, melyet megelőzött az Agritechnica vásáron elnyert Aranyérem és a 2016-os Év Gépe kitüntető cím” tette hozzá Steinhardt. A rendezvény során Dr. Heribert Reiter, az AGCO traktor fejlesztési üzletágának általános alelnöke szintén hangsúlyozta a Fendt és a Mitas együttműködésének sikerét a VarioGrip Pro System kialakítása és az AirCell kifejlesztése során. A Mitas és a Fendt hét évvel ezelőtt kezdett el közösen dolgozni az AirCell fejlesztésén. Az AirCell a VarioGrip Pro rendszer fontos részét képezi, melynek a levegőnyomás szabályozásában van szerepe. A belső gumi ötlete eredetileg 1962-ben került szabadalmi védelem alá. Más vezető abroncsgyártók is próbálkoztak a gyakorlati kivitelezéssel, de csak a Mitas/Fendt páros járt sikerrel. *** Az AirCell egy egyedülálló belső gumi, amely lehetővé teszi, hogy a nagyméretű mezőgazdasági gumiabroncsok belső levegőnyomását mindössze fél perc alatt 1 barral megnöveljék (0,8 barról 1,8 barra). A Mitas AirCell a gumiabroncs belsejében helyezkedik el, annak mintegy 30%-át foglalja el. Az Mitas AirCell megoldást a 710/75 R 42 SFT méretnél alkalmazták először, amelyet majd más méretek is követnek. A gumiabroncs felhasználása során a az AirCell nyomása folyamatosan növelhető max. 8 bar értékig, ugyanígy szükség esetén a nyomás csökkentése is végrehajtható, a szabályozás szinte másodpercek alatt zajlik. Az AirCell először 2016 novemberétől jelenik meg a piacon a 710/75 R 42 SFT Mitas gumiabronccsal felszerelt Fendt 900 Vario berendezés részeként. Az egyedülálló levegőnyomás szabályozó rendszer VarioGrip Pro néven kerül forgalomba.
Miért fontos a téli gumi?
A nyári abroncsokat érdemes a fagyok és a havazások megérkezése előtt lecserélni. A hivatalos ajánlás 7°C-ot említ, ha tartósan ennél hidegebb időben használjuk az autót, mindenképp tegyük fel a téli gumikat. Sokan hiszik, hogy a nyári abroncs ugyanolyan megfelelő lehet télen is, ez azonban téves gondolat, és rengeteg veszélyes szituációnak lehet alapja. A téli abroncsok ugyanis összetételükben különböznek a nyári gumiktól, a speciális adalékanyagoknak köszönhetően 10°C alatt sem válnak rideggé. A mintázatban rejlő mélyebb árkok, gyakoribb barázdák pedig sokkal jobb tapadást és fékutat biztosítanak, mint egy nyári abroncs. Emiatt a legjobb, legdrágább nyári gumi sem veheti fel a versenyt egy közepes minőségű, olcsóbb téli gumival sem. A téli gumikataz oldalukon megjelenő hópehely szimbólumról a legegyszerűbb felismerni. Nem összekeverendő az M+S (sár+hó) jelöléssel, mely önmagában még nem jelent téli gumit. Fontos még megjegyezni, hogy bár a törvényi előírás minimum 1.6mm profilmélységet ír elő minden abroncsra, egy téli gumit azonban érdemes előbb lecserélni, ugyanis 4mm alatt már ugrásszerű romlás tapasztalható a vízelvezetési és a tapadási mutatókban. Bár a legolcsóbb garnitúra is 40-50 ezer forint, érdemes hosszútávon gondolkodni. Egy fontos szempont lehet, hogy a téli gumi használata esetén a nyári nem kopik, így pont kétszer annyi ideig marad használható. A fontosabb tényező persze, hogy adott esetben meg tudunk állni. Ugyanis elég ritka az a baleset, koccanás, ami előzetesen ne ért volnameg 50 ezer forintot. Nálunk most több, mint 2300 téli abroncs közül válogathatsz: személy téli gumik.
Megvan: minket választott a multi
Az Európai Bizottság hétfői közleményéből derült fény hivatalosan is arra, hogy Magyarországot választotta az Apollo Tyres Ltd. beruházása helyszínéül. A Bizottság ugyanis jóváhagyta a 95,7 millió eurós (megközelítőleg 30 milliárd forintos) regionális beruházási támogatást a gyöngyöshalászi gumiabroncsgyár megvalósításához, mivel az megfelel az állami támogatásokra vonatkozó uniós szabályoknak.Az Európai Bizottság jelentette beAz Európai Bizottság hétfői közleményében jelentette be, hogy "jóváhagyta az Apollo Magyarország gyöngyöshalászi gumiabroncsgyárához nyújtandó beruházási támogatást". A Bizottság úgy találta, hogy a Magyarország által folyósított támogatás kedvez a regionális fejlődésnek, esetleges versenytorzító hatásai pedig korlátozottak maradnak. "Az Apollo Magyarország beruházási projektje a tervek szerint 975 új munkahelyet teremt Gyöngyöshalászon. Ezzel jelentősen fellendíti a régió fejlődését anélkül, hogy az egységes piac indokolatlan torzulásához vezetne"- mondta a Bizottság versenypolitikáért felelős alelnöke, Joaquín Almunia a Bizottság közleménye szerint. A brüsszeli közlemény szerintaz Európai Bizottság felé "Magyarország 2014 júniusában jelentette be, hogy 48,2 millió euró közvetlen támogatással, 2,8 millió euró foglalkoztatási támogatással és mintegy 44,7 millió euró adókedvezménnyel kívánja támogatni az új gumiabroncsüzem építését". Érdekes, hogy az Apollo döntésének hírét hivatalosan elsőként az Európai Bizottság közleményéből ismerhetjük meg.Május végéna szlovák sajtóban és a nemzetköziszakportálokonjelentek meg az első hírek, miszerint Magyarország nyerte el az Apollo 500 millió eurós beruházását. Azóta gyakorlatilag tényként kezelik a szlovák lapok, hogy északi szomszédunk alul maradt a versenyben. Az első hírek megjelenése után a Portfolio megkereste a Nemzetgazdasági Minisztériumot hivatalos reakció kérése céljából. A Nemzetgazdasági Minisztériumjúnius elején küldött szűkszavú válaszában annyit írt, hogy "az indiai befektető és az illetékes kormányzati szervek között intenzív tárgyalások folynak arról, hogy Magyarország legyen a beruházás helyszíne". "A vonatkozókormányzati döntések után a Nemzetgazdasági Minisztérium tájékoztatni fogja a részletekről a sajtó munkatársait" - tették hozzá. 975 új munkahely Az EB tájékoztatása arra is kitér, hogy "a projekt keretében442,2 millió euró összegű beruházásvalósul meg, és a várakozások szerint több mint975 új munkahelyjön létre. "A gyár az észak-magyarországiGyöngyöshalászon fog megépülni- ez a térség a magas munkanélküliség, illetve az uniós átlagtól jócskán elmaradó GDP miatt az Európai Unió működéséről szóló szerződés (EUMSZ) 107. cikke (3) bekezdésének a) pontja szerinti regionális támogatásra jogosult. Az állami támogatást a meglévő támogatási programok keretében nyújtják, ám a meglehetősen nagy összegre és a verseny torzulásának ebből fakadó fokozott kockázatára való tekintettel be kellett jelenteni a Bizottságnak, hogy az elvégezhesse az egyedi értékelést és jóváhagyást" - emlékeztet az EB. "A vizsgálat során a Bizottság megállapította, hogy az Apollo Magyarország anyavállalata, az Apollo Tyres Ltd. piaci részesedése a személygépkocsikhoz, könnyű tehergépkocsikhoz, tehergépkocsikhoz és autóbuszokhoz használt gumiabroncsok tekintetében a beruházást követően sem fogja elérni a 25%-ot az Európai Gazdasági Térségben (EGT).Emellett a beruházással létrehozott termelési kapacitás a piac 5%-a alatt marad.A Bizottság ezért arra a következtetésre jutott, hogy az intézkedés regionális fejlődésre gyakorolt jótékony hatása ellensúlyozza az állami támogatás okozta versenytorzulást" - közölte a Bizottság megállapításait. A közlemény emlékeztet arra, hogy "az Apollo Magyarország az Apollo Tyres (Greenfield) Cooperatief U.A. tulajdonában áll, ez utóbbi pedig a tőzsdén jegyzett, indiai székhelyű Apollo Tyres Ltd. kizárólagos tulajdonában lévő leányvállalata. Az Apollo Magyarország Gyöngyöshalászon építi új gumiabroncsgyárát, ahol egyaránt gyártanak majdszemélygépkocsikhoz való négyévszakos, nyári és téli gumiabroncsokat, könnyű tehergépjárművekhez való abroncsokat, valamint tehergépjárművekhez és autóbuszokhoz való abroncsokat".forrás: portfolio.hu