Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Utazzon biztonságban a Michelinnel!
(2015-11-04 08:15)

ÖN IS VÁSÁROLT MICHELIN ALPIN MÁRKÁJÚ ÚJ TÉLI GUMIABRONCSOKAT 2015. OKTÓBER 15. ÉS NOVEMBER 15. KÖZÖTT?

JÓ HÍRÜNK VAN: A MICHELIN MOST AJÁNDÉK ÜZEMANYAG-UTALVÁNYT AD HOZZÁ!

Feltételek: Vásároljon 4 db új MICHELIN Alpin márkájú téli abroncsot a promóció ideje alatt, és regisztrálja a számlát a promóciós oldalon (www.performance.minchelin.hu), vagy küldje el a Michelin címére postán.  A számla másolatát a személyes adataival kitöltött promóciós szórólappal együtt az alábbi postai címre várjuk: A4C - Budapest 94, Pf. 12., 1461.

Ajándék: üzemanyag utalvány, a következő feltételek szerint:

  • 16 col-ig keréktárcsa-átmérőig 6 000 Ft értékű benzinutalvány
  • 17 col keréktárcsa-átmérőtől 12 000 Ft értékű benzinutalvány

 

Az akció menete:

A Játék 2015. október 15 - november 15-ig tart. Az akciós időtartam alatt vásárolt abroncsokat legkésőbb 2015. november 27-ig lehet regisztrálni.

Jól olvasható számla szükséges, a dátum, abroncs márka, abroncs méret, mintázat és végül a kereskedés megjelölésével!

A promócióban csak a személygépkocsik, kisteherautók és terepjárók számára alkalmas új Michelin Alpin márkájú téli abroncsok vesznek részt.

A számlát 2016. január 15-ig meg kell őriznie a vásárlónak és a Szervező kérésére az utalvány átvételéhez be kell mutatnia.

Egy személy csak egyszer játszhat, akkor is, ha több mint 4 db abroncsot vásárolt. Több mint 4 db abroncs vásárlása esetén ugyanolyan értékű üzemanyag-utalvány jár, mint 4 db abroncs esetén.

A regisztráció után 21 munkanapon belül e-mailben vagy telefonon visszaigazolást kap a regisztráció érvényességéről. Amennyiben a regisztráció érvényes, az üzemanyag-utalványt 3 hónapon belül, postán/futárral kézbesítve kapja meg.

Az üzemanyag-utalványok összértéke 15 000 000 Ft (bruttó összeg, ÁFA-val).

A részletes promóciós és adatvédelmi szabályzat elérhető a www.performance.michelin.hu oldalon.

Hozzászólások

További hírek

Új prémium komfort gumiabroncs az európai utakra
Hankook Ventus Prime³ A Ventus Prime³, a Hankook európai utakra tervezett legújabb prémium komfort gumiabroncsa már elérhető a Gumiflex kínálatában. A Hankookprémium teljesítményű személyabroncsokból álló Ventus családjának legújabb tagját úgy fejlesztették ki, hogy optimalizált egyensúlyt biztosítson a teljesítmény, a biztonság, a kényelem és a környezetbarát jellemzők terén. A Ventus Prime³ különösen a sokat utazó, kényelmet előtérbe helyező, középkategóriás- és luxusautók vezetőinek igényeit elégíti ki. A teljesítmény, a kényelem, a biztonság és a környezetbarát jellemzők közötti tökéletes egyensúly elérésére kifejlesztett Ventus Prime³ a Hankooksikeres Ventus sorozatának legújabb prémium komfort abroncsa. Az autósok számára kiváló vezetési jellemzőket biztosít, beleértve a vizes és száraz úton nyújtott jobb fékezési teljesítményt. A gumiabroncs 15-18 coll között, 53 különböző méretben kapható. A Hankook mérnökei kiemelkedő eredményt értek el a Ventus Prime következő generációjának kifejlesztése során az abroncs nedves útfelületen nyújtott fékteljesítményének javításában. Egy új, erős tapadású szilika keverék alkalmazása az új keverési technológiával kombinálva a polimerek és töltőanyagok lényegesen jobb eloszlását biztosítja a futófelületi keverékben. Ez hozzávetőlegesen 8%-kal jobb fékteljesítményt biztosít vizes úton, miközben csökkenti az abroncs gördülési ellenállását. Ezen felül a széles, 4 csatornás futófelületi mintázat gyors vízelvezetést tesz lehetővé, aminek köszönhetően a vezető jobban képes uralni a járművet nedves útviszonyok között, és tovább csökken a vízensiklás kockázata is. A futófelületen elfoglalt pozíciójuktól függő egyedi mélységgel kialakított oldalsó mintaárkok alkalmazásnak köszönhetően a nedves és száraz úton nyújtott jellemzők kölcsönhatásai a Ventus Prime³ esetében csökkentek. Jelentős eredményt értek el a mérnökök az új Ventus Prime³ fejlesztése során a száraz úton nyújtott teljesítmény terén is. A tovább optimalizált aszimmetrikus futófelületi mintázatnak köszönhetően a gumiabroncs talajjal érintkező felülete 10%-kal nőtt. Mindez a futófelületi mintaelemek nagyobb oldalirányú és sugárirányú merevségével valamint az erőteljes külső vállrésszel és a külső futófelületi bordák vegyes keménységű kialakításával kiváló száraz kezelhetőséget tesz lehetővé. A száraz úton nyújtott fékteljesítmény 3%-kal nőtt, miközben a vonóerőátvitel is javult, többek között a futófelületen körbefutó, lekerekített élű mintaárkoknak köszönhetően, melyek fékezés esetén azonnal megnövelik az abroncs talajjal érintkező felületét. A frissen kifejlesztett, nagy molekulasúlyú, funkcionális polimerek a Hankook Ventus Prime³ futófelületi keverékében 9%-kal javították a kopásállóságot. A gumiabroncs korszerű, könnyű, tartós műselyem szövetvázzal készül, széles acél övpánt csomaggal, melyet teljes egészében illesztésmentes megerősítő öv burkol, a nagy merevségű peremmag pedig tovább javítja a kezelhetőséget, illetve pontos kormányzási visszajelzést és kiváló irányíthatóságot biztosít nagy sebesség mellett is. Az optimalizált hangszín az abroncs javított oldalsó mintaárok-szögével és a légellenállást csökkentő oldalfallal kisebb külső zajkibocsátást biztosít, ami tovább javítja a Ventus Prime³ kiváló menetkényelmi jellemzőit. A mintaárkok új elrendezési technológiájával a Hankook fejlesztőmérnökei jelentősen csökkenteni tudták a mintázat által kibocsátott zajt mind az új, mind pedig a használt Ventus Prime³ abroncsokon. Az összes többi Hankook Ventus termékhez hasonlóan a vállalat új prémium komfort gumiabroncsa is futóműgeometria-jelző rendszerrel (Visual Alignment Indicator (VAI)) van felszerelve a vállrészeken, amely leegyszerűsíti a vezetők számára gépkocsijuk futóműbeállításának ellenőrzését.
Hankook i-Flex: abroncs levegő és felni nélkül!
i-Flex néven mutatta be legújabb fejlesztését a HankookA magyarországi gyárral is rendelkező Hankook a Frankfurti Autószalonon mutatta be az i-Flex nevű újdonságát, amely a Michelin és a Bridgestone hasonló megoldása után egy újabb, tömlő nélküli defekt által nem veszélyeztetett kereket mintáz.Eredetileg holdjárókhoz kezdték kifejleszteni, majd az amerikai hadsereg harapott rá az ötletre, de ez az első alkalom, hogy kifejezetten polgári alkalmazásra szánt levegő nélküli abronccsal találkozunk, méghozzá az egyik nagy gumiabroncs-gyártó fejlesztésének eredményeképp.A Hankook mérnökei különleges gumikeverékből és szerkezettel készítették el a jelenlegi felnit és abroncsot egyszerre kiváltó abroncsot. A jelenleg használt abroncsoknál jóval nagyobb gumi-arány (nem csak az oldalfal magassága, hanem a kerék átmérőjének lényegében a fele) miatt sokkal simább gördülést biztosít az i-Flex, amely sokkal könnyebb és alacsonyabb gördülési zajjal is bír a mai kerekekhez képest. Ráadásul az új fejlesztésnek, azaz az i-Flex anyagának 95 százaléka újrahasznosítható, tehát környezeti terhelés tekintetében is kimagasló megoldást jelent.A Hankook egyelőre koncepcióként mutatja be az új fejlesztést, 155/590R14-es méretben (155 mm széles, 590 mm abroncsátmérő, 14 hüvelykes "felni" átmérő).Ahogy a már korábban hasonló termékkel próbálkozott gyártók sem, úgy a Hankook se mer pontos időpontot mondani arra, mikor kerülhet sorozatgyártásba a különleges kerék.A Hankook egyébként több fejlesztésen is dolgozik a hagyományos gumiabroncsok piacán. Ilyen fejlesztés például azeMembranetechnológia, mely egyelőre szintén koncepció még. Lényege, hogy a futófelület közepe csak nagy sebesség mellett kerül bevetésre, maximális tapadást és kezelhetőséget biztosítva az autónak. Ugyanakkor alacsony sebességnél - pl. városi vezetés - csak minimális az úttal való érintkezés, alacsonyabb ellenállást, ezáltal pedig jobb fogyasztást garantálva. Erről egy videót is közzé tettek:
Téli utakon is biztonságban
Szeszélyes idén az időjárás. A nyári meleget hirtelen hűvös ősz követi, és ahogyan rohannak a hetek, hamarosan nyakunkon a tél.Nem korai tehát a téli gumikról beszélni, már csak azért sem, hogy elkerüljük a váratlanul lehűlő idő, jegessé, havassá váló utak miatti tumultust a szakszervizeknél.–- A gumiabroncsokra mindenképpen nagyon oda kell figyelni, hiszen csakis ez a része érintkezik az autónak a sokszor csúszós autóúttal, – hangsúlyozza szakértőnk,Varga Gábor, a fehérvári Gumiflex Kft. ügyvezetője. – Amennyiben nem cseréljük le időben az abroncsokat, sajnos számolnunk kell azzal a ténnyel, hogy nem keletkezik megfelelő tapadás az útfelülettel, így az autó akár irányíthatatlanná is válhat.A nyári abroncsok szerkezetét a forró aszfalthoz alakították ki, így az nem képes kellő tapadást biztosítani télen. A havas, csúszós utakon kormányozhatatlanná válhat az autó. Ez balesetveszélyes, tehát a hidegebb időkben mindig cseréljük le az abroncsokat. A nyári gumi a hideg levegő hatására megkeményedik, így egyáltalán nem lesz rugalmas, vagyis nem tud alkalmazkodni a külső környezethez. Amikor a levegő hőmérséklete tartósan plusz 7 Celsius fok alá csökken, fokozottan ajánlott autónk nyári abroncsait télire váltani, tanácsolja az ügyvezető. De miben is áll a különbség azon túl, hogy jobb úttartással, és kényelmesebb vezetéssel számolhat téligumi használatával a hideg hónapokban? Az anyagösszetételt szemügyre véve egyértelmű különbségként hozható fel a szilika összetevő, mely arról gondoskodik, hogy a hét fok alatti hidegben se váljon merevvé az autógumi. Ez azért rendkívül fontos, mert így megvalósulhat továbbra is a tökéletes tapadás, és a féktávolság is javul, még vizes, havas viszonyok között is, magyarázza Varga Gábor.Más kérdés, hogy sajnos a mai napig sokan kidobott pénzként értékelik a téli gumik vásárlását, pedig ennél összetettebb a kép. A téli abroncs ára ugyanis nem feltétlenül abban mérendő le, hogy adott pillanatban mennyit hagytunk a gumisnál, hiszen amint megúszunk egy kisebb koccanást, máris megtérül a befektetés. Márpedig a legolcsóbb téli gumi is sokkal jobb választás, mint egy nyári, ráadásul, az olcsóbbak között is vannak kifejezetten jók. A gumik árán igen, mennyiségükön viszont nem szabad spórolni: balesetveszélyes gyakorlat, hogy a hajtott kerekekre kerül csak téli gumi. Az sosem megoldás, hogy az egyik tengelyen van tapadás, a másikon nincs. A téli gumi abban is különbözik a nyáritól, hogy a minimálisan javasolt profilmélysége 4 milliméter. Ez alatt már jelentősen veszt a tapadásából, kapaszkodó képességéből. Egy 3 milliméteres téli gumi csupán száraz felületen ad megfelelő tapadást, amint leesik valamilyen csapadék, vagy fagyni kezd, kezelhetetlenné válik az autó.Aki a nyári szettet a következő időszakban szándékozik lecserélni, annak azt tanácsolja a szakember hogy elpakolás előtt ellenőrizze a gumikat. Csak ezt követheti a helyes tárolás. Aki gumisnál, szakemberrel végezteti a cserét, jó kezekben tudhatja az abroncsokat: a leszerelés és a kerékvizsgálat után a tárolást némi díj ellenében akár helyben megoldják. Aki viszont elegendő hellyel rendelkezik otthon, természetesen maga is elrakhatja a gumikat, azonban érdemes néhány dologra ügyelni.A komplett kerekeket, tehát gumit és felnit, a legjobb fekve és egymásra fektetve elhelyezni. A felni nélküli gumikat állítva tegyük el, és a téli hónapokban többször forgassuk meg, ezzel megelőzhetjük a gumik deformálódását. Tárolásukra sötét, száraz, hűvös és nem túl szellős hely a legideálisabb. Semmiféleképpen ne helyezzük el a gumikat vegyszerek, kenőanyagok, vagy üzemanyag közelében, hangzik a jótanács.Forrás: www.feol.hu