Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Utazzon biztonságban - Michelin akció!
(2017-03-22 11:27)

Vásároljon 4 db MICHELIN nyári vagy MICHELIN CrossClimate gumiabroncsot, és egy Michelin elsősegély csomagot adunk ajándékba.
Az akció: 2017. március 20 – április 30-ig tart, az ajándékok készletének erejéig.

 

1. Az akcióban személygépjárművekre, kisteherautókra és 4x4 járművekre való
MICHELIN nyári gumiabroncsok és MICHELIN CrossClimate gumiabroncsok
vesznek részt.
2. Az ajánlat a készlet erejéig érvényes.
3. Az ajánlat kizárólag az akcióban részt vevő Michelin kereskedésekben
érvényes.
4. A képek csak illusztrációk.

 

Hozzászólások

További hírek

Continental LEGO ajándék akció!
Biztonság a hétköznapok hőseinek ajánlásával!Ha 2013. március 18. és április 19. között egy garnitúra (4 db) Continental márkájú nyári személygépjármű-abroncsot vásárol az akcióban részt vevő valamelyik kereskedőnknél, és azt helyben fel is szerelteti, akkor a csúcsminőségű gumiabroncsok által garantált biztonságon túlmenően értékes LEGO ajándékban részesül.*I. kategória14 col keréktárcsa-átmérőig egyFogolyszállítmánytvagy egyPróbaszínpadotadunk ajándékba.II. kategória15-16 col átmérő között egyTűzoltó-rohamkocsivalvagy egyHeartlake kisállatszalonnalajándékozzuk meg.III. kategória17 col keréktárcsa-átmérőtől egyMentőhelikopterrelvagy egyHeartlake istállóvalkedveskedünk.*Ajánlatunk az akciós készlet erejéig érvényes.A LEGO ajándékokI. kategória14 col keréktárcsa-átmérőig egyFogolyszállítmánytvagy egyPróbaszínpadotadunk ajándékba.Fogolyszállítmány-Acsomag egy rabszállítót, egyrendőrt és egy banditát tartalmaz- Kiegészítőként motor, úttorlaszés egyéb kellékek is kerülteka dobozba- A rabszállító hosszúsága 12 cmPróbaszínpad- Az installáció balett-terem és próbaszínpad egyben-A játékot sminkasztal, forgatható hangfalak és más apró kiegészítők gazdagítják-A színpad szélessége megközelíti a17 cm-tII. kategória15-16 col átmérő között egyTűzoltó-rohamkocsivalvagy egyHeartlake kisállatszalonnalajándékozzuk meg.Tűzoltó-rohamkocsi- A dobozban három tűzoltó, egy tűzoltóautó és egy ház található- A tűzoltóautónak kihúzható ésforgatható létrája, valamintfeltekerhető locsolócsöve van- Az autó hossza 16 cm, a házmagassága 14 cmHeartlake kisállatszalon- A szalon komplett szépészeti felszereléssel rendelkezik- Egy forgatható asztal, pénztárgép, termékpolc és madárház is ajáték része- Az épület a 22 cm-es szélességetis felülmúljaIII. kategória17 col keréktárcsa-átmérőtől egyMentőhelikopterrelvagy egyHeartlakeistállóvalkedveskedünk.Mentőhelikopter- A készlet egy kórházból, egy mentőhelikopterből és egy rohamkocsiból áll - Különleges kiegészítők teszik teljessé a mentőállomást - A kórház magassága 22 cm, a helikopter hossza 25 cmHeartlakeistálló- A lovardának kerítése és díjugrató akadályai is vannak- A lovaspark működtetéséhez szükséges eszközök széles tárháza áll rendelkezésre- A komplexum szélessége meghaladja a 38 cm-tA részvétel szabályaiHa egy garnitúra (4 db) Continental márkájú nyári személygépjármű-abroncsot vásárol az akcióban részt vevő valamelyik kereskedőnknél, és azt helyben fel is szerelteti, akkor értékes LEGO ajándékban részesül az alábbiak szerint.I. kategória14 col keréktárcsa-átmérőig egyFogolyszállítmánytvagy egyPróbaszínpadotadunk ajándékba.II. kategória15-16 col átmérő között egyTűzoltó-rohamkocsivalvagy egyHeartlake kisállatszalonnalajándékozzuk meg.III. kategória17 col keréktárcsa-átmérőtől egyMentőhelikopterrelvagy egyHeartlake istállóvalkedveskedünk.Dönthet úgy is, hogy nem az adott kategória, hanem az attól lefelé eső kategóriák valamelyikének ajándékai közül választ.A hibátlanul és teljes körűen kitöltött kupont a számla másolattal együtt juttassa el címünkre:Continental Hungaria Kft.2040 Budaörs, Távíró köz 2-4.Az akció 2013. március 18-tól április 19-ig tart, és az akciós készlet erejéig érvényes. Ezen időszakot megelőző vagy azt követő gumiabroncs vásárlások és felszerelési szolgáltatások az akcióban nem vehetnek részt.Figyelem!Kizárólag azon vásárlást igazoló számlákat áll módunkban elfogadni, melyeken a termék márkája, mérete és mintázata, valamint a felszerelési szolgáltatás pontosan kerül megnevezésre. Egy személy legfeljebb 2 garnitúra abroncs vásárlása után részesülhet LEGO ajándékban, tehát egy vásárló maximum 2 kupont küldhet be.Csak a 2013. április 26-ával bezárólag postára adott, a fenti feltételeket maradéktalanul kielégítő küldemények jogosultjai részesülnek LEGO ajándékban.Azok a vásárlók, akik a kitöltött kupont visszaküldik a Continental Hungaria Kft. részére, magukra nézve elfogadják a részvétel szabályait.A rendben talált adatok alapján a Continental Hungaria Kft. a beérkezés sorrendjében, a jogosult vásárló nevére és címére 15 munkanapon belül, de legkésőbb 2013. május 10-ig postázza futárszolgálat segítségével a vásárlási akció keretében kiajánlott LEGO ajándékokat. Ha ettől eltérő névre és/vagy helyre kéri a postázást, azt kérjük, írásban hitelt érdemlően indokolja.A futárszolgálat a postázott küldeményt kétszer kísérli meg kikézbesíteni, munkanapokon 8-17 óra között. E-mail cím és/vagy mobiltelefonszám megadása esetén az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása után a jogosult számára egy rövid értesítés kerül kiküldésre, amely tartalmazza a második kézbesítés időpontját, a küldemény azonosítószámát, az ügyfélszolgálat telefonszámát, valamint egy linket, amelyen keresztül a jogosult kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni. Ekkor a második kiszállítás akár 17-20 óra között is kérhető. Ha a küldeményt a második kiszállítási kísérlet során sem veszi át a jogosult vásárló vagy meghatalmazottja, az ajándék átvételére való jogosultság végérvényesen elveszik. A LEGO ajándék készpénzre nem váltható át.A kupont kitöltő vásárló kifejezetten hozzájárul a személyes adatainak a LEGO ajándék kiküldéséhez szükséges mértékben történő kezeléséhez. A Continental Hungaria Kft. munkatársai az adatokat szigorúan bizalmasan kezelik, és nem használják fel az akción kívül más célra. A Continental Hungaria Kft. mindaddig kezeli a személyes adatokat, ameddig a jogszabályok ezt kötelezővé teszik számára. A Continental Hungaria Kft. az általa kezelt személyes adatokat a lebonyolításban részt vevő cégeken kívül harmadik fél számára nem adja ki, és gondoskodik az adatok védelméről, hogy illetéktelen személyek ne juthassanak hozzá. Amennyiben adataival kapcsolatban bármilyen visszaélést tapasztal, kérjük, azonnal jelezze elérhetőségeink bármelyikén. A jogorvoslati lehetőségeket az adatvédelmi törvény tartalmazza.A Continental Hungaria Kft. és a lebonyolításban részt vevő cégek tulajdonosai, vezető tisztségviselői, alkalmazottai és azok hozzátartozói az akcióban nem vehetnek részt.A Continental Hungaria Kft. fenntartja a jogot az akció idő előtti felfüggesztésére vagy megszüntetésére indoklás nélkül, amely magával vonja a vásárlók adatainak felhasználására vonatkozó vevői nyilatkozatok semmisnek nyilvánítását is. Ha az akció felfüggesztésére vagy megszüntetésére kerül sor, a Continental Hungaria Kft. kizárja az ebből származó bármiféle felelősséget. Az akció részvételi szabályai minden annak feltételeit teljesítő résztvevőre egyenlően vonatkoznak.
A Bridgestone téli gumiabroncs tesztek
A Bridgestone téli abroncsai továbbra is kiváló eredménnyel végeztek a független teszteken-A Bridgestone Blizzak LM001 “különösen ajánlott” minősítést kapott és nedves körülmények között is kiválóan teljesített a 2014-es ADAC téli abroncs teszten-A Bridgestone Blizzak LM-80 EVO “különösen ajánlott” minősítést kapott a német Autobild ALLRAD magazintól-A legújabb eredmény a Bridgestone Blizzak LM001-nek a német Autóklub (ADAC) korábbi elismerését követi-A Bridgestone-t ezen kívül az Autobild is ajánlja a 2014-es téli gumiteszten nyújtott teljesítménye alapjánA Bridgestone, a világ első számú abroncs- és gumitermékgyártója, örömmel jelenti be a prémium téli abroncsainak kiváló teszteredményeit. A Blizzak LM001-nek a 2014-es ADAC téli gumi tesztjén elsöprő sikere mellett a Bridgestone téli választékának két további abroncsa ért el kiváló eredményeket. A Bridgestone téli 4x4 abroncs, a Blizzak LM-80 EVO “különösen ajánlott” minősítést kapott az Autobild ALLRAD-tól, többek között a havon nyújtott kiváló teljesítményéért, miközben a Blizzak LM-32s téli abroncs szintén megkapta az Autobild ajánlását. A Blizzak LM001 kiemelkedő teljesítményével együtt ezek az új eredmények a Bridgestone-nak a közúti biztonság iránti folyamatos – időjárástól és évszaktól független - elkötelezettségét jelenti.Blizzak LM001 “különösen ajánlott”A Bridgestone legújabb generációs téli gumiját, a Blizzak LM001 abroncsot az Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC) már a múlt hónapban komoly elismerésben részesítette. A független vizsgáló által tesztelt Blizzak LM001 (195/65 R15 T) lamellás téli gumi második helyezést kapott, ezzel lehagyva a mezőny többi tagját, “különösen ajánlott” eredménnyel.Blizzak LM-80 EVO szintén “különösen ajánlott”A Blizzak LM-80 EVO, a Bridgestone zászlóshajós téli SUV abroncsa, volt az elismert német autós magazin, az Autobild ALLRAD, komoly értékelésének tárgya a 2014-es téli gumiteszt átlagon felüli teljesítménye miatt és sajátos esetben a havon nyújtott nagyon jó teljesítménye miatt. Számos kritérium szerint történt a tesztelés – fékezés, kezelés és gördülési ellenállás, különféle körülmények mellett (nedves, száraz és havas utak), a Blizzak LM-80 EVO a tesztelt prémium abroncsok első 3 helyezettje között végzett, ezzel megszerezve a “különösen ajánlott” minősítést az Autobild ALLRAD szakembereitől.További eredményekA Bridgestone Blizzak LM-32s szintén az Autobild tesztjén 6. helyen végzett a téli körülmények széles spektrumában tesztelt 50 abroncs között.Viszont ez nem minden. Aszintén a Bridgestone által gyártott Firestone Winterhawk3 szintén jól szerepelt az ADAC 2014-es téli abroncstesztjén, mindösszesen 2.3-as értékelést szerezve, mellyel számos prémium márkát sikerült megelőznie. A „legjobb teljesítményű jeges és nedves úton, nagyon kiegyensúlyozott, kevesebbet fogyasztó téli guminak minősített” Firestone Winterhawk 3 összességében a 4. helyet szerezte meg a téli teljesítmény mezőnyében, és a második legjobb helyet az üzemanyag fogyasztást illetően, mely meghaladta az ADAC „különösen ajánlott” minősítésének megszerzéséhez szükséges elvárásokat.“Ezek az eredmények a Bridgestone belső tesztjeinek következtetéseit igazolják, miszerint a Bridgestone téli termékválasztéka új biztonsági elvárásokat támaszt a téli vezetésre, magas fokú kiegyensúlyozott teljesítményt minden körülmények között” – mondja Jake Rønsholt, a Bridgestone Europe Személyabroncs üzletágának vezetője.A Blizzak LM-80 EVO téli teljesítményének legújabb elismerése mellett ezek az eredmények a Bridgestone átfogó téli abroncsfejlesztő programjának hangsúlyos megerősítése illetve annak a jele, hogy további eredmények várhatók.A téli abroncsok tagadhatatlan előnyeA belső és a független tesztek egyaránt bizonyítják, miszerint a téli gumik teljesítménye jelentősen meghaladja a nyári gumikét alacsony hőmérséklet esetén.A téli gumik speciálisan kifejlesztett összetevőkből és futófelület kialakításával készülnek, melyek a jobb tapadást biztosítják, a fékezési reakció megbízhatóbbá válik, illetve a manőverezés és a kanyarodás könnyebben megvalósítható, nem csak a téli feltételek (pl. hó vagy jég) mellett, hanem nedves és száraz felületen is. Tulajdonképpen a Bridgestone-nak az erre a célra épített svéd tesztpályáján lebonyolított tesztek bizonyítják, hogy a hagyományos nyári gumik esetén tapasztalt féktávolság kétszer olyan hosszú, mint a Bridgestone legújabb téli abroncsának esetében.A maximális közúti biztonság valamint az abroncsok élettartamának meghosszabbítása érdekében érdemes időben átváltani a téli gumikra. A téli gumikra való átállást az óra átállításával egyidejűleg kell elvégezni. A tél beköszöntével a téli gumik iránti igény jelentősen megnő, ezzel megnő a kereskedőknél várakozással töltött idő. A csalódás elkerülése érdekében a Bridgestone azt javasolja, hogy az autósok már most egyeztessenek időpontot a téli gumikra történő cseréhez.Elkötelezettség a biztonság irántA Bridgestone legújabb téli teszteredmények a Blizzak téli teljesítmény terén meghatározott új elvárások további bizonyítéka. A Bridgestone szerint téli gumikat a nyári gumikkal együtt egyenlő bánásmódban kell részesíteni a márka teljes fejlesztési stratégiájának keretében. Az elmúlt 10 évben a Bridgestone folyamatosan beruházott a téli gumik fejlesztésébe, és jelenleg a legmodernebb tesztpályákkal büszkélkedhet a sarkkörön belül 100 km-re lévő Svéd tesztpályán, Vidselben. Az irányíthatóságot és teljesítményt illetően még pontosabb és objektívebb gumitesztelést lehetővé téve a körülmények teljes skáláján, a Bridgestone mérnökei sikeresen fejlesztették ki az európai piacra szánt, Európában tervezett, kifejlesztett, tesztelt és gyártott abroncsok sorozatát.A Bridgestone elkötelezettsége a biztonsági iránt nemcsak a különböző gépjármű típusokat, felhasználásokat és vezetési stílusokat fedi le, hanem a közúti és időjárási körülmények teljes spektrumát is. Ahogy az évszakok egyre szélsőségesebb körülményeket mutatnak, és egyre inkább nem lehet ezeket előre jelezni, a Bridgestone szembenéz azon új technológiák kihívásaival, melyek kielégítik a mai autósok változó igényeit. A bizalom és a lelki nyugalom megteremtéséhez élvezniük kell a vezetést, még a legextrémebb téli körülmények között is.A biztonságra helyezett hangsúly támogatása érdekében a Bridgestone beruházott egy teljesen új TV kampányba. Nézze meg az új reklámfilmünket a youtube-on!Bridgestone CsoportA Bridgestone világvezető abroncsgyártó, személyautókhoz, furgonokhoz, teherautókhoz, motorokhoz, mezőgazdasági gépekhez, repülőgépekhez és földmunkagépekhez gyárt abroncsot, valamint a Bandag futózott teherabroncsoknál alkalmazott műszaki eljárások szállítója. A japán céget 1931-ben alapította Shojiro Ishibashi, melynek mára több mint 50 abroncsgyára van világszerte, több mint 138.000 alkalmazottal.A Bridgestone volt az F1 kizárólagos abroncsbeszállítója 2007-től 2010-ig és sikeresen részt vesz a MotoGP versenysorozatban is. A Bridgestone európai részlege több mint 13.000 főt foglalkoztat termelési, fejlesztési, tesztelési és értékesítési létesítményeiben.A Bridgestone Magyarországról:Magyarországon 2008-ban nyitotta meg a Bridgestone Csoport teljesen automatizált gyárát Tatabányán. A Bridgestone Magyarország Kft. 1994-ben alakult és jelenleg több mint 20 főt foglalkoztat.További információért látogassa meg a www.bridgestone.eu, www.bridgestonenewsroom.eu oldalakat.
Pirelli: Több ok vezetett az abroncsok meghibásodásához Silverstone-ban!
A hétvégén Silverstone-bn történtekről hivatalos közleményt adott ki a Pirelli!PAUL HEMBERY: “Ami Silverstone-ban történt, rendkívül felzaklatott bennünket. Ezeknél a korszerű abroncsoknál elengedhetetlen az olyan adatok ismerete, mint a hőmérséklet, nyomás és kerékdőlésszög. A szabályok módosítására várva olyan abroncsokat vezetünk be, melyek könnyebben kezelhetők.”Milánó, 2013. július 2. – A Silverstone-ban használt abroncsok alapos elemzését követően a Pirelli megállapította, hogy a meghibásodás okai alapvetően a következő tényezők kombinációjában keresendők:1) A hátsó abroncsok, melyeket rossz oldalra szereltek fel: más szóval, a meghibásodott autókon a jobb oldali abroncsot a bal oldali helyére szerelték és fordítva. Az idei abroncsoknak aszimmetrikus a szerkezete, vagyis nem úgy lettek tervezve, hogy felcserélhetőek legyenek. Az oldalfalakat úgy tervezték, hogy specifikus terhelést bírjanak el az abroncs belső és külső oldalán. Az abroncsok felcserélése tehát bizonyos körülmények között befolyásolja a működésüket. Különösen a külső részt tervezték arra, hogy megbirkózzon a nagy terheléssel, amely az olyan nehéz pályák kanyarjaiban lép fel, mint Silverstone, ahol gyors bal kanyarok és helyenként különösen durva rázókövek találhatók.2) Az abroncsnyomás, ami túlságosan alacsony volt, de mindenesetre alacsonyabb a Pirelli által javasoltnál. Alacsonyabb nyomás mellett az abroncs nagyobb igénybevételnek van kitéve menet közben.3) Az extrém kerékdőlésszög használata.4) A rázókövek, melyek különösen durvák a gyors kanyarokban, például a négyes kanyarban Silverstone-ban, ahol a legtöbb meghibásodás történt. Ez a bal hátsó abroncsokat érintette. Az egyetlen probléma, ami Silverstone előtt felmerült, a leválás volt, ami teljesen mással van összefüggésben. A leválás megszüntetésére a Pirelli azt a megoldást javasolta, hogy a csapatok azokat az abroncsokat használják Silverstone-tól kezdve, melyeket Kanadában kipróbáltak. Amikor ezt a javaslatot elutasították, a Pirelli keresett egy másik megoldást laboratóriumi teszteléssel, egy másik kötési eljárást a futófelületnek a karkaszhoz erősítésére. Tehát a leválásnak semmi köze ahhoz, ami Nagy-Britanniában történt.Az elemzés eredményei alapján a Pirelli szeretné hangsúlyozni:1) Az abroncsok rossz oldalra történő felszerelését mindenki alábecsülte: mindenekelőtt a Pirelli azzal, hogy nem tiltotta meg.2) Hasonlóképpen, az alacsony abroncsnyomás és az extrém kerékdőlésszög, amibe a Pirellinek nincs beleszólása, olyan döntés, amely veszélyes lehet bizonyos körülmények között. Ezért a Pirelli arra kérte a FIA-t, hogy tegye ezt precíz jövőbeni vizsgálat tárgyává. A Pirelli azt is kérte, hogy jelöljenek ki egy elkötelezett képviselőt ezen szabályok betartásának az ellenőrzésére.3) A Pirelli szeretné hangsúlyozni azt is, hogy a 2013-as abroncsok semmilyen módon nem veszélyeztetik a pilóták biztonságát, ha megfelelően használják őket, és a FIA által előírt valamennyi biztonsági előírásnak megfelelnek.A logikus következtetés az, hogy a 2013-as abroncsok teljesítményével és műszaki fejlettségével rendelkező abroncsoknál elengedhetetlen, hogy maga a Pirelli szabályozza és gondosan ellenőrizze őket. Az abroncsok optimális működésének biztosításához az olasz cégnek valós idejű adatokra van szüksége a csapatoktól olyan alapvető paraméterek tekintetében, mint a nyomás, hőmérséklet és kerékdőlésszög.Az új szabályokra várva, melyek lehetővé teszik, hogy a Pirelli hozzájusson e korszerű abroncsok fejlesztéséhez és kezeléséhez szükséges adatokhoz, a következő intézkedéseket javasolja a következő nagydíjakra nézve a FIA-val, a FOM-mal, a csapatokkal és a pilótákkal egyetértésben:1) A jelenlegi abroncs továbbfejlesztett változatának – melyet Kanadában teszteltek (és tökéletesen megbízhatónak bizonyult) – a használata a Német Nagydíjon ezen a hétvégén. Ez felel meg leginkább a Nürburgring technikai jellemzőinek. A július 7-i Német Nagydíjon használandó hátsó abroncsok Kevlar-konstrukcióval készültek a jelenlegi acélszerkezet helyett, valamint a 2012-es övszerkezettel, így biztosítják a maximális stabilitást és a megfelelő úttartást. Lévén, hogy ezek az abroncsok is is – ami azonban elengedhetetlen a korszerűbb 2013-as abroncsok optimális működéséhez. A Magyar Nagydíjtól használatos abroncsok a 2012-es abroncsok jellemzőit ötvözik a 2013-as gumikeverékek teljesítményével. Lényeges, hogy az új abroncsoknak a 2012-es abroncsoknak megfelelő szerkezetük, konstrukciójuk és övszerkezetük lesz, ami maximális teljesítményt és biztonságot nyújtott. A gumikeverékek a 2013-asok lesznek, melyek gyorsabb köridőt és szélesebb működési skálát biztosítottak. Ez az új specifikáció, a FIA-val történt megállapodás szerint, a versenypályán kerül tesztelésre a csapatok közreműködésével a 2013-as autókon Silverstone-ban július 17 és 19 között a pilótákkal a fiatal pilóták tesztje alatt. Ezek a tesztek hozzájárulnak majd az új abroncsszéria végleges fejlesztéséhez, lehetőséget adva a csapatoknak az autók beállításának elvégzéséhez.aszimmetrikusak, szigorúan tilos lesz fordítva szerelni őket. Az első abroncsok viszont változatlanok maradnak.2) A Magyar Nagydíjtól kezdve egy új abroncsszéria bevezetése. Az új abroncsok szimmetrikus szerkezetűek lesznek, és maximális biztonságot nyújtanak majd az adatokhoz való hozzáférés nélkülis – ami azonban elengedhetetlen a korszerűbb 2013-as abroncsok optimális működéséhez. A Magyar Nagydíjtól használatos abroncsok a 2012-es abroncsok jellemzőit ötvözik a 2013-as gumikeverékek teljesítményével. Lényeges, hogy az új abroncsoknak a 2012-es abroncsoknak megfelelő szerkezetük, konstrukciójuk és övszerkezetük lesz, ami maximális teljesítményt és biztonságot nyújtott. A gumikeverékek a 2013-asok lesznek, melyek gyorsabb köridőt és szélesebb működési skálát biztosítottak. Ez az új specifikáció, a FIA-val történt megállapodás szerint, a versenypályán kerül tesztelésre a csapatok közreműködésével a 2013-as autókon Silverstone-ban július 17 és 19 között a pilótákkal a fiatal pilóták tesztje alatt. Ezek a tesztek hozzájárulnak majd az új abroncsszéria végleges fejlesztéséhez, lehetőséget adva a csapatoknak az autók beállításának elvégzéséhez.Paul Hembery, a Pirelli motorsport igazgatójának nyilatkozata: “Ami Silverstone-ban történt, teljesen váratlan volt, ez az első alkalom, hogy ilyesmi megesett a Pirelli több mint százéves motorsport történetében. Ezek az események, melyek teljesen felzaklattak bennünket, megerősítik az általunk javasolt változások sürgős bevezetésének szükségességét – melyek bevezetésre is kerülnek Németországban a pénteki szabadedzésen. Köszönetet szeretnénk mondani a FIA-nak, a FOM-nak, a csapatoknak és a pilótáknak, hogy készek voltak gyorsan azonnali megoldást keresni a problémára. Különösen a – FIA-val egyeztetett – téli tesztek elfogadása, melyek alkalmasabbak az abroncsfejlesztésre, és a szezonbeli tesztek lehetősége fog hozzájárulni a fokozott biztonságot és teljesítményt nyújtó abroncsok kialakításához. Szeretném újra hangsúlyozni, hogy a 2013-as abroncsok a megfelelő módon használva tökéletesen biztonságosak. A Silverstone-ban történtek után azonban teljes hozzáférést kértünk a valós idejű abroncsadatokhoz az abroncsok megfelelő használatának és fejlesztésének biztosítása érdekében, melyek az elvárásoknak megfelelően korszerűek és olyan nagy teljesítményűek, hogy átlagosan több mint két másodperccel csökkentek a köridők. A szabályok módosítására várva olyan abroncsokat vezetünk be, melyek könnyebben kezelhetők.”HEMBERY: SZERETNÉNK KÖSZÖNETET MONDANI A CSAPATOKNAK, A PILÓTÁKNAK, A FIA-NAK ÉS A FOM-NAK A TÁMOGATÁSÉRTA korábbi sajtóközleményhez kapcsolódóan, mely a Silverstone-ban történt abroncsok meghibásodásának okait részletezte, Paul Hembery az alábbiakat szeretné még hozzátenni: “Azokkal a benoymásokkal ellentétben, melyeket néhányan kialakítottak, szeretném kiemelni az együttműködést és támogatást, melyet a csapatoktól, pilótáktól, a FIA-tól és a FOM-tól kaptunk. Semmi esetre sem szándékozunk vitába keveredni senkivel. Vállaljuk a sajtóközleményben leírtaknak megfelelő felelősséget. Mivel nincs teljes beleszólásunk az abroncsok használatába, ezért mindegyik fél közreműködésére szükségünk van. Hálásak vagyunk azért, hogy az előbbiekre való tekintettel minden résztvevő féltől teljes támogatást kapunk.