Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Utazzon biztonságban - Michelin akció!
(2017-03-22 11:27)

Vásároljon 4 db MICHELIN nyári vagy MICHELIN CrossClimate gumiabroncsot, és egy Michelin elsősegély csomagot adunk ajándékba.
Az akció: 2017. március 20 – április 30-ig tart, az ajándékok készletének erejéig.

 

1. Az akcióban személygépjárművekre, kisteherautókra és 4x4 járművekre való
MICHELIN nyári gumiabroncsok és MICHELIN CrossClimate gumiabroncsok
vesznek részt.
2. Az ajánlat a készlet erejéig érvényes.
3. Az ajánlat kizárólag az akcióban részt vevő Michelin kereskedésekben
érvényes.
4. A képek csak illusztrációk.

 

Hozzászólások

További hírek

A Mitas megkapta az AGCO „Év beszállítója” díját
Prága, 2015. december 17. – az AGCO a Mitasnak adományozta a 2015-ös „Év beszállítója” címet a mérnöki tervezés és innováció kategóriában az AGCO beszállítói napján, melyet európai, afrikai és közép-keleti partnerei részére szervezett. A Mitas annak köszönheti győzelmét, hogy sikeresen kifejlesztette a régen várt AirCell koncepciót, mely a Fendt VarioGrip Pro traktorgumi belső légnyomásszabályzó rendszerének része. A díjat november végén a németországi Marktoberdorfban adták át a Mitas cég képviselőinek. „A Mitas nagy múltra visszatekintő, kiemelkedő együttműködést folytat az AGCO céggel. Különösen intenzív és sikeres a kooperáció a Fendt gyárral a VarioGrip Pro rendszer részét képező AirCell projekt területén” nyilatkozott Jens Steindhardt, a Mitas értékesítési igazgatója. „Ez az AirCell projekt által elnyert harmadik elismerés, melyet megelőzött az Agritechnica vásáron elnyert Aranyérem és a 2016-os Év Gépe kitüntető cím” tette hozzá Steinhardt. A rendezvény során Dr. Heribert Reiter, az AGCO traktor fejlesztési üzletágának általános alelnöke szintén hangsúlyozta a Fendt és a Mitas együttműködésének sikerét a VarioGrip Pro System kialakítása és az AirCell kifejlesztése során. A Mitas és a Fendt hét évvel ezelőtt kezdett el közösen dolgozni az AirCell fejlesztésén. Az AirCell a VarioGrip Pro rendszer fontos részét képezi, melynek a levegőnyomás szabályozásában van szerepe. A belső gumi ötlete eredetileg 1962-ben került szabadalmi védelem alá. Más vezető abroncsgyártók is próbálkoztak a gyakorlati kivitelezéssel, de csak a Mitas/Fendt páros járt sikerrel. *** Az AirCell egy egyedülálló belső gumi, amely lehetővé teszi, hogy a nagyméretű mezőgazdasági gumiabroncsok belső levegőnyomását mindössze fél perc alatt 1 barral megnöveljék (0,8 barról 1,8 barra). A Mitas AirCell a gumiabroncs belsejében helyezkedik el, annak mintegy 30%-át foglalja el. Az Mitas AirCell megoldást a 710/75 R 42 SFT méretnél alkalmazták először, amelyet majd más méretek is követnek. A gumiabroncs felhasználása során a az AirCell nyomása folyamatosan növelhető max. 8 bar értékig, ugyanígy szükség esetén a nyomás csökkentése is végrehajtható, a szabályozás szinte másodpercek alatt zajlik. Az AirCell először 2016 novemberétől jelenik meg a piacon a 710/75 R 42 SFT Mitas gumiabronccsal felszerelt Fendt 900 Vario berendezés részeként. Az egyedülálló levegőnyomás szabályozó rendszer VarioGrip Pro néven kerül forgalomba.
Mutassa meg a gumi, ha kopott...
A legjobb találmány, hogy laikusok is felismerjék a kopott gumit. A gumisoknál sokan panaszkodnak, hogy nem tudják, mikor kopott a gumi.Két kínai formatervező most előállt egy olyan elképzeléssel, amellyel még azok számára is jelezni lehet az abroncsok rossz állapotát, akik egyébként semmit nem értenek az autókhoz.Sokan elfeledkeznek róla, hogy a gumik az autó kopóalkatrészei közé tartoznak, időnként cserélni kell őket, hogy ne veszélyeztessék a közlekedésbiztonságot. Egy átlagos gumiabroncs élettartama futástól függően nagyjából 20.000 km. Ez után indokolt a gumiabroncs cseréje. Idővel a gumiabroncs-futófelülete elkopik, a hornyok és csatornák is, amelyek segítenek például a vízelvezetésben és a tapadásban. Ennek eredménye a megcsúszás veszélye és a gépjármű kezelhetőségének csökkenése és a fékút jelentős növekedése.Erre talált két kínai tervező megoldást. Az ő elképzelésük nagyon egyszerű. A gumiabroncs profilja alá egy olyan, jelen esetben narancs színű réteget képzelnek el, amely a gumiabroncs kopásakor fokozatosan előtűnik. A gumigyár így pontosan jelezhetné a felhasználók felé, hogy mennyi kopást tart még biztonságosnak az adott gumikeverék és mintázat mellett, a feltűnő szín pedig ösztönözné az autósokat, hogy időben cseréljenek abroncsot.A Discolor Tyre névre keresztelt találmánnyal egy tervezői díjat már nyertek a kínaiak, de még nagy kérdés, hogy a gumigyártók is látnak-e fantáziát az ötletben. Minden esetre nincs olyan technológiai kihívás az elképzelésben, amely ne állna rendelkezésére a gumiabroncs gyártóknak.
Continental intelligens abroncsnyomás-ellenőrző rendszer
A profilmélységet is érzékeli a Continental intelligens abroncsnyomás-ellenőrző rendszere- A Continental elektronikai és abroncsmérnökeinek együttműködése tette lehetővé a forradalmian új technológia kifejlesztését- 2017-ben jelenik meg az első sorozatgyártású járművekben a Continental intelligens abroncsnyomás-ellenőrző rendszere- A rendszer az abroncs felfújása közben is képes lesz ellenőrizni a nyomást, valamint az autó túlterhelésére is figyelmeztet majdA Continental nemrég jelentette be, hogy az abroncsnyomás-ellenőrző rendszerek következő generációja már az abroncsok profilmélységének megállapítására is képes lesz. A forradalmi újítás a világ egyik legnagyobb autóipari beszállítójának számító vállalat berkein belül dolgozó elektronikai mérnökök és abroncsfejlesztő szakemberek együttműködésének az eredménye. "A jogszabályok világszerte előírnak egy minimális profilmélységet a gumiabroncsok számára, mert csak így biztosítható maradéktalanul a közlekedés biztonsága", mutat rá a profilmélység rendszeres ellenőrzésének fontosságára Andreas Wolf, a Continental Karosszéria és Biztonság üzletágának vezetője. "Éppen ezért különösen nagy öröm, hogy az abroncsaink következő generációjába épített érzékelők elektronikus úton a lehető legkényelmesebb módon lesznek képesek végrehajtani az ellenőrzést." Az új funkció egy intelligens szoftvernek köszönhető, amely a gumiabroncs gördülési tulajdonságainak változásából állapítja meg a profilmélységet egy beépített érzékelő segítségével. A profilmélység elektronikus mérése a Continental aktív abroncsnyomás-ellenőrző rendszerével (eTIS – electronic Tire Information System) szerelt új járművekben lesz majd elérhető, előreláthatólag 2017-től.A profilmélység érzékelő titkaA Continental szakemberei a profilmélység méréséhez az abroncsok gördülési tulajdonságaiban bekövetkező lassú változásokat használják fel. A rendszerrel felszerelt jövőbeli járművek fedélzeti elektronikája összehasonlítja majd az abroncsfejlesztő és az elektronikai mérnökök által végrehajtott intenzív tesztek adatsorait az abroncsba épített érzékelők által mért gördülési tulajdonságokkal. Amennyiben az érzékelt profilmélység eléri az adott járműre és a gumiabroncsara vonatkozó minimum határértéket, a rendszer jelzi a gumiabroncsok cseréjének szükségességét. A Continental megoldása beállítástól és felszereltségtől függően akár a szerviz értesítésére is képes lesz. Természetesen az elektronikus ellenőrzés mellett a jelenleg használt fizikai kopásjelzők is rendelkezésre állnak a jogszabály által előírt minimális profilmélység jelzésére. A neves gyártók által ajánlott legkisebb profilmélységet (nyári abroncsok esetében 3 mm, téli gumiabroncsoknál 4 mm), illetve a törvényileg előírt minimális szintet (1,6 mm) a vízelvezető csatornákban elhelyezett apró gumibakok jelzik.Az intelligens abroncsA Continental által 2002-ben bemutatott első abroncsnyomás-érzékelő egy csapásra intelligens alkatrésszé tette a gumiabroncsot.Ezzel lehetővé vált, hogy az abroncsnyomás-ellenőrző szenzorok minden egyes gumiabroncs nyomását külön-külön tudják mérni, és túl alacsony nyomást érzékelve figyelmeztessék a vezetőt. 2014 novemberétől minden, az Európai Unióban forgalomba helyezett új személyautót kötelező lesz abroncsnyomás-ellenőrző rendszerrel felszerelni. Ezek a rendszerek segítenek a gyárilag előírt nyomásértékek betartásában, amely egyrészről hozzájárul az abroncsok élettartamának meghosszabbításához, másrészről pedig segít a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás csökkentésében. A Continental direkt rendszerű, a tényleges abroncsnyomás kijelzésére képes érzékelőket is kínál. Ennél a megoldásnál egy, a szelepbe vagy az abroncs belsejébe épített érzékelő méri az abroncsban uralkodó nyomást. Ha az érzékelő cseréje a szezonális abroncsváltás miatt vagy egyéb más okokból kifolyólag szükségessé válik, akkor ezek a szenzorok már ma is elérhetőek a Continental csoport VDO márkájának kínálatában.A Continental nyomásellenőrző rendszerei egyre több feladatra lesznek képesekA Continental a világ vezető autógyártóival közösen dolgozik az abroncsokba épített nyomásellenőrző rendszerek további funkciókkal történő bővítésén. Ugyan lassan és csekély mértékben, de még a hibátlan abroncsok is veszítenek az eredetileg beállított nyomásból. Ezért az abroncsnyomás-ellenőrző rendszerek feladata, hogy idejében értesítsék a vezetőt az alacsony nyomásértékekről. Ezen felül a Continental intelligens rendszerével felszerelt első járműmodellek már arra is képesek lesznek, hogy a gumiabroncsok felfújása közben automatikusan jelezzék, ha a nyomás elérte a megfelelő szintet. A "Filling Assistant" funkció nem csak megkönnyíti az abroncsok levegővel történő felfújását, de még hibás értékeket mutató töltőberendezés használata esetén is segít a helyes nyomásérték beállításában. Ezzel jelentősen hozzájárul az abroncsok biztonságos és kényelmes üzemeltetéséhez, illetve gördülési ellenállásuk csökkentéséhez.Hamarosan jön a terhelési érzékelő isA terhelésérzékelő a Continental intelligens abroncsnyomás-ellenőrző rendszerének egy további, közvetlenül a sorozatgyártás előtt álló funkciója. Ez egy speciális szoftver segítségével képes megállapítani, hogy például nyaralás előtt a csomagtartóba pakolva nem léptük-e túl az autó legnagyobb megengedett terhelhetőségét. A rendszer már néhány kilométer megtétele után felismeri, hogy a túl nagy terhelése miatt megváltoztak az abroncsok gördülési tulajdonságai, és tájékoztat a tengelyterhelésről. Emellett a terhelésérzékelő a járművek elektronikus menetbiztonsági rendszereivel is képes lesz együttműködni a jövőben. Ez azt jelenti, hogy a szenzorok az autó terhelésének nagyságához és eloszlásához tudják majd igazítani a működésüket, így hosszútávon az automatizált vezetés biztonságához is hozzájárulnak.Forrás: Continental.hu