Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Uniroyal 2 év balszerencse garancia!
(2018-10-01 18:42)

Uniroyal

Ha kapott már defektet, pontosan tudja, mennyi macera, idő, és nem mellesleg pénz, mire elér egy gumishoz (akár tréleren, akár pótkerékkel), ahol vehet egy vadiúj gumit… már, ha kapható egyáltalán a kívánt mintázat.

Ezen a problémán segít az Uniroyal balszerencse garanciája, mely minden olyan kár esetén nyújt fedezetet, mely rendeltetésszerű használat közben keletkezik az abroncsban: pl. padkázás, kátyúkár, szálszakadás.

2 év garancia

Az első teendő természetesen, hogy vásárol tőlünk egy Uniroyal abroncsot.

Balszerencse esetén, maga az abroncs kopásarányosan kerül jóváírásra, így amennyiben pl. 6mm-es a hibás darab profilmélysége, akkor a régi abroncs eredeti vásárolt értékének 60%-át téríti vissza a kereskedő.

A biztosítás időtartama határozott, a regisztráció dátumától számított 2 év, vagy 2 mm kopásmélység eléréséig tart, és mindenki számára ingyenes. Az egyetlen teendő, hogy a vásárlást követő 10 napon belül regisztrálja az abroncs adatait a www.flexclub.hu oldalon.

 

Részletes leírás: www.flexclub.hu/altalanos-informaciok

 

Hozzászólások

További hírek

Nagy átmérőjű, keskeny kerekek lesznek a jövő gumiabroncsai?
A Pirelli szerint 2020-tól csak malomkerék átmérőjű, virsligumikkal lehet majd teljesíteni az Európai Unió egyre szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírásait.Az autózásban egyre nagyobb szerepet vállalnak az abroncsok. Korábban csupán az úthoz való minél jobb tapadásért voltak felelősek, mára azonban a helyzet megváltozott és képességeiket a fogyasztás csökkentéséhez vagy a zajok mérsékléséhez igazítják, a jövőben pedig még jobban idomulnak majd az adott autókhoz.A hatékonyság növelése viszont radikálisabb irányokat kíván, amit a gumiabroncsok sem kerülhetnek el. Mindez külsejükre is kihat, amit ezúttal a Pirelli hangsúlyozott. Az Európai Unió egyre szigorúbb szabályai az olaszok szerint eddig még nem látott technológiák alkalmazására, merőben új megoldások kivitelezésére sarkallja őket, emellett pedig a cél továbbra is a lehető legjobb eredmény és piaci részesedés elérése.Az autózás hőskorában keskeny gumikkal jártak, aztán egyre szélesebbé váltak az autógumik a tapadás növelése miatt, a jövőben viszont újra a keskeny gumik terjedhetnek el - állítja a Pirelli. Az olasz gumigyártó szerint az Európai Unió egyre szigorodó előírásai miatt újra kell gondolni a gumik tervezését, elsősorban a méretüket és a kinézetüket.A gumikat elsősorban a gördülési ellenállásán és a vizes aszfalton mutatott fékútjukat kell a gyártóknak javítani a jövőben, az európai előírások két lépcsőben, először 2016-ban, majd 2020-ban fognak szigorodni. Az új előírások szerint arra kell számítani, hogy a kerekek átmérője a mai átlagméretnek tekinthető 16 colról 21 colra nő majd, ami az autók külsejét is jelentősen meg fogja változtatni, ezzel párhuzamosan egyre keskenyebbé is válnak majd a kerekek.
HVG állásbörzén az Apollo Tyres
A Budapesten megrendezésre kerülő HVG állásbörzén toboroz tovább az Apollo Tyres. Az alábbi interjút ott adták, a HVG munkatársának. Egy éve kezdték a munkaerő-toborzást a Gyöngyöshalászon épülő indiai tulajdonú abroncsgyárba, és a most vizsgázó szakemberek már a gépek telepítésénél fognak segédkezni – tudtuk meg a HVG állásbörzén is saját standdal jelen lévő Apollo Tyres Hungarytól. Eddig teljesültek a munkaerő-toborzással kapcsolatos elképzeléseinknek – az első, mintegy 80 fős csoportunk szakképzése és felkészítése éppen eljutotta vizsgákig – mondta Bányai Tibor, az Apollo Tyres Hungary HR igazgatója. A hazánkban első európai zöldmezős gyárát építő indiai abroncsmulti elsősorban személygépkocsikhoz téli, nyári és négyévszakos gumiabroncsok gyártását végzi majd Magyarországon, de Gyöngyöshalászon készülhetnek majd könnyű teherautókhoz, tehergépjárművekhez és autóbuszokhoz való abroncsok is. Az összesen több mint 442 millió euró értékű beruházást a magyar kormány 48,2 millió euró közvetlen támogatással, 2,8 millió euró foglalkoztatási támogatással és 44,7 millió euró adókedvezménnyel támogatja. A tervek szerint a heves megyei településen épülő beruházással 975 új munkahelyet hoznak létre. A gyár 2017-ben kezdheti mega termelést. Az Apollo Tyres 1200 órás szakemberképzési rendszerében a jelentkezők 7 és fél hónapos tanfolyamon vesznek részt, közben 3 hónapig külföldön (Hollandiában, illetve Indiában – a cég két nagy gyárában) is tanulnak. Bárnyai Tibor elmondta: az eddig elindított két csoport összlétszáma 160 fő, a második csoport majd májusban vizsgázik. Akik sikerrel veszik ezt az akadályt is, azok a gyöngyöshalászi üzemépítésben az áprilistól kezdődő géptelepítésekbe is bekapcsolódnak majd, így a frissen végzett szakembereket a cég a leendő gépeik beüzemelésénél is felhasználja majd. A cég június-július folyamán elindítja majd a harmadik szakemberképzési turnusát is; a 80-100 fős létszám az eddigiekhez hasonlóan a hazai képzés mellett hollandiai és indiai terepen is megfordul majd. Az Apollo Tyres emellett beszállt a duális képzési rendszerbe is, jelenleg két középiskolával; a gyöngyösi József Attila Szakközépiskolával, illetve a hevesi Eötvös József iskolában alakítják ki három különböző képzés körülményeit. Ezek közül kettő (a 4+1 éves, illetve az érettségi utáni 2 éves) gumiipari technikusi képzésként működik majd. De a gumigyár jövő februártól a Miskolci Egyetemmel közösen, keresztféléves képzésben abroncsgyártó mérnökképzést is indítana. 2016. március 02., szerda Szerző: hvg.huForrás:http://hvg.hu/kkv/20160302_Van_meg_jo_munkahely_az_Apollo_gyarban
Szigorítanák a gumiabroncsok előírásait
Szigorítaná a gumiabroncsok előírásait a Gumiabroncs SzövetségKötelező téli gumi és szervizakkreditáció a Magyar Gumiabroncs Szövetség terveibenA jelenleginél szigorúbb előírásokat javasol a téligumi-használatra a Magyar Gumiabroncs Szövetség (HTA) a közlekedésbiztonság érdekében. Morenth Péter, a HTA ügyvezető elnöke háttérbeszélgetésen, kedden Budapesten azt is elmondta, hogy a gumiabroncs-gyártókat tömörítő szervezet erről egyeztetést kezdeményezett a kormánnyal. Hozzátette: a szövetség üdvözli a fővárosi önkormányzat rendeletét, miszerint kötelező lesz a budapesti taxik számára a téligumiabroncs-használat idén október 15-től, de szerinte ezt a teljes autóstársadalomra ki kellene terjeszteni, vagy legalábbis szigorítani kellene az előírásokon. Rámutatott ugyanakkor: a taxisok többsége eddig is használt téli gumit, ezért a rendeletnek nem lesz számottevő forgalomnövelő hatása. Becslésük szerint tavaly az autósok 40 százaléka nem téli gumival közlekedett. Arról nincs pontos adat, hogy a nem megfelelő (téli) abroncs használata hány balesetet okozott. A szövetség becslése szerint a gumiabroncs-iparág tavalyi belföldi és exportértékesítésének értéke 365 milliárd forint volt. A szegmens a bruttó hazai termék (GDP) 2-3 százalékát adja évente.Az iparágban foglalkoztatottak száma Magyarországon közvetlenül 5000 fő, közvetve 10-15 ezer embernek adnak munkát. A piac 80 százalékát lefedő hét hazai tagvállalat – Apollo Vredestein, Bridgestone, Continental, Goodyear-Dunlop, Hankook, Michelin, Pirelli – tavaly 1,99 millió gumiabroncsot adott el az országban. Rábai Dániel, a HTA elnöke, a Continental ügyvezető igazgatója szerint a téli gumik használata 5 százalékkal nő az idén részben a tervezett kommunikációs kampányuk eredményeként. Tájékoztatása szerint a kereskedőknél tavalyról felhalmozódott nyári készletek miatt a gyártóknál az év első hat hónapjában 1,3 millióról 10,1 százalékkal esett vissza a személyautókra eladott gumiabroncsok száma Magyarországon, míg Európában 6 százalékos csökkenést mutattak ki június végéig.A hét jelentős gumimárka által alapított Magyar Gumiabroncs Szövetség nyilván az abroncspiac volumenét is kívánja pörgetni, bár a szervezet elnöke kiemelte, hogy ha csak a forgalom növelése lenne a céljuk, akkor mindenkinek azt javasolnák, hogy nyáron is téli abroncsokkal járjanak, hiszen az remekül kopik a mostanihoz hasonló kánikulában. Nem ezt teszik azonban, hanem a biztonság, a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés fontosságát hangsúlyozzák a csöppet sem szerény mértékű piacon. A teherautó-gumik piacán a szakember szerint kétszámjegyű növekedés tapasztalható, de kényszervásárlásokról lehet beszélni, elsősorban a korábban visszatartott vásárlások miatt.A HTA ügyvezető elnöke, Morenth Péter természetesen felhívta a figyelmet a használt abroncsok veszélyére, azaz arra, hogy a szemre ép, jó állapotú abroncsoknak is lehet szemmel nem látható, a menetbiztonságot jelentősen befolyásoló sérülése, biztonságosnak tehát korántsem nevezhető egy használt gumi. Az pedig elsődleges célkitűzése a Magyar Gumiabroncs Szövetségnek is. Ezért üdvözli a szervezet a fővárosi taxirendelet azon passzusát, mely október 15. és március 15. között kötelezővé teszi a téli gumik használatát a személyfuvarozók számára. Ugyanakkor Morenth Péter megjegyezte, hogy érdemes lenne az előírást a teljes autóstársadalomra kiterjeszteni vagy legalábbis a jelenlegi szabályzást szigorítani. Ennek kapcsán még folynak az egyeztetések a kormánnyal, egyelőre nem tudni, hogy lesz-e bármilyen új előírás az abroncsokra vonatkozóan.