Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Uniroyal 2 év balszerencse garancia!
(2018-10-01 18:42)

Uniroyal

Ha kapott már defektet, pontosan tudja, mennyi macera, idő, és nem mellesleg pénz, mire elér egy gumishoz (akár tréleren, akár pótkerékkel), ahol vehet egy vadiúj gumit… már, ha kapható egyáltalán a kívánt mintázat.

Ezen a problémán segít az Uniroyal balszerencse garanciája, mely minden olyan kár esetén nyújt fedezetet, mely rendeltetésszerű használat közben keletkezik az abroncsban: pl. padkázás, kátyúkár, szálszakadás.

2 év garancia

Az első teendő természetesen, hogy vásárol tőlünk egy Uniroyal abroncsot.

Balszerencse esetén, maga az abroncs kopásarányosan kerül jóváírásra, így amennyiben pl. 6mm-es a hibás darab profilmélysége, akkor a régi abroncs eredeti vásárolt értékének 60%-át téríti vissza a kereskedő.

A biztosítás időtartama határozott, a regisztráció dátumától számított 2 év, vagy 2 mm kopásmélység eléréséig tart, és mindenki számára ingyenes. Az egyetlen teendő, hogy a vásárlást követő 10 napon belül regisztrálja az abroncs adatait a www.flexclub.hu oldalon.

 

Részletes leírás: www.flexclub.hu/altalanos-informaciok

 

Hozzászólások

További hírek

Apollo +2 év kátyúgarancia - Miért jó ez nekem?
A Gumiflex Kft.minden megvásárolt Apollo abroncs mellé ajándék 2 évig terjedő kátyúgaranciát biztosít. Hogy néz ki ez a valóságban, és hogy segít ez neked a mindennapokban? Ha kaptál már defektet, vagy padkáztad már meg a gumit, esetleg egy szálszakadás miatt dobhattad el afrissen vásárolt abroncsod, pontosan tudod, milyen macerás és költséges az egész folyamat. Mehet az utánajárás, honnan szerezhető be leggyorsabban a gumi, hogy ne kelljen nélkülöznünk az autót, ráadásul még az sem biztos, hogy találsz készleten olyan 1db abroncsot, mint ami hiányzik. Egy 175/65 R14-ből még talán tudsz beszerezni fél napon belül, de egy 245/35 R20 95Y XL már biztosan nem lesz minden sarkon, 2db-ot venni a 20-as papucsokból meg már elég zsebbenyúlós.Azt már meg sem említem, hogy az ember mennyire kívánja a háta közepére az ilyesfajta keresgéléseket... És itt jön az Apollo kátyú- vagy balszerencse garancia. A vásárlástól számított 2 éven belül, a defektes, szálszakadásos, megpadkázott abroncsodat cseréljük, és már mehetsz is tovább a vadonatúj abroncsoddal. Nincs keresgélés, nincs idegeskedés, nem kell az internet különböző bugyraiból 1db abroncsot méregdrágán megrendelni. És mennyibe kerül mindez? Egyetlen regisztrációba. Semmi más dolgod nincs, mint a vásárlástól számított 10 napon belül megadni néhány adatot (kb. 47 másodpercet vesz igénybe) az Apollonak, és már hasíthatsz is. Biztonságban, gondtalanul. Az Apollo abroncsod itt tudod regisztrálni:http://avclub.hu/apollo-extra-garancia-regisztracio
Érdemes odafigyelni az Uniroyal téli mintázataira!
Régebb óta terveztem, hogy legalább egy poszt erejéig foglalkozni fogok az Uniroyal téli abroncsaival. Ez a márka eddig kimaradt a szórásból, most viszont, hálaaz ADAC 2013-as téli tesztjének, és az Uniroyal MS Plus 77 tiszteletre méltó eredményének, pótolom a hiányt.Az említett téli minta, a 225/45 R17 H méretkategóriában indult a német autóklub abroncs tesztjén, és láss csodát, a legjobbak között végzett, kifejezetten ajánlott minősítést elérve.Az abroncs, egy széria új tagja, ugyanis az Uniroyal MS Plus 66-ot „váltja.” A gyártó cég mérnökei, az aquaplaning jelenség területén emelték ki az új téli abroncs legnagyobb fejlődését, de ne szaladjunk el amellett se, hogy az ADAC teszten, a kategória leggazdaságosabb abroncsa lett az MS Plus 77!A másik oldal, amiben egy picivel alulmaradt a dobogós téli gumiktól, a kopásállóság, bár ettől nem kell megijedni.Nagyon úgy fest, az Uniroyal ráérzett idén valamire, a téli gumi gyártást illetően. Igaz volt ideje a fejlődésre, a cég története ugyanis a 19. század második feléig nyúlik vissza. 1868-tól íródik az Uniroyal történelemkönyve. Napjainkban, az európai egység, a Continental csoport tagja.Videók az Uniroyal Ms Plus 77 mintáról:
Aquaplaning - az idei tavasz legnagyobb ellensége
21°C, eső. 24°C, eső. 24°C, felhős. 23°C, zivatar. Így néz ki a következő 4 nap előrejelzése a cikk írásának pillanatában, de belül egy kicsit attól félek, hogy a következő 4 hét is pont ugyanilyen lesz. Esős, szürke, borús, felhős. Ha vezettél az elmúlt napokban, és kapott el komolyabb esőzés, találkoztál nagyobb tócsákkal, egybefüggő vízfelülettel, tudod miről beszélek, mikor azt mondom, ez egy igazi kihívás. Alig látsz ki az autóból, az ablaktörlőt mintha nem is erre tervezték volna, és ha esetleg te tudnál gyorsabban menni, a többiektől akkor sem tudsz, az abroncsaid tapadási tényezőjét pedig aztán pedig végképp nem itt és most akarod tesztelni. Utóbbi pedig elég lényeges, főleg, amikor ekkora a felúszás (vagy aquaplaning) veszélye. De mit is jelent ez a szó, hogy aquaplaning? Az aquaplaning az autó vízen való felúszását jelenti. Akkor beszélhetünk a jelenségről, ha a gumiabroncs és az útfelület közé olyan mennyiségű víz kerül, hogy az abroncs barázdái azt nem képesek elvezetni, az abroncs elveszíti a tapadását, az autó pedig drasztikusan veszít az irányíthatóságából. Jobb esetben ezt egy finom gázelvétellel és/vagy kormánymozdulattal tudod korrigálni, rosszabb esetben azonban akár az egész autó felúszhat, hogy aztán irányíthatatlanul sodródjon tovább, veszélyeztetve téged és a többi közlekedőt. Természetesen nagy biztonsággal tudod minimalizálni a veszélyt, ehhez néhány tényezőre kell odafigyelned. A helyes sebesség megválasztása Minél nagyobb a sebesség, annál több víz áramlik másodpercenként az abroncsok felé, így a barázdák egyre kevesebb vizet képesek elvezetni. Érdemes az úton lévő vízmennyiséghez illő sebességet választani, ami minden esetben alacsonyabb lesz, mint a száraz időben megszokott. Magyarul, ha napsütésben 130-cal megyünk az M7-en, akkor egy zivatar esetén nagyjából 100 km/h lesz a megfelelő választás. Az abroncsok profilmélységének ellenőrzése Egy új abroncs sokkal több vizet képesek elvezetni, mint egy kopott. Ez persze egyszerű matek, hiszen egy 8 mm magas barázdában sokkal több víz fér el, mint egy 3 mm-es barázdában. Persze minden esős napon nem cserélhetjük le a gumikat az autón, csupán érdemes reálisan felmérni a helyzetet. Az abroncs vízkiszorító képessége függ – mint fentebb is írtuk – a sebességtől, és ez az a tényező, amit leggyorsabban tudunk befolyásolni. Tehát, ha az abroncsaid kopottabbak, érdemes óvatosabban vezetni, és alacsonyabb sebességet választani. A megfelelő gumiabroncs kiválasztása Egyes abroncsok sokkal jobban tapadnak esős időben, mint a többiek. Ezt eredményezheti a jobb vízelvezetési képesség, az összetevők minősége vagy a kedvezőbb gördülési ellenállás is. Ha például tudod, hogy te sokkal többet vezetsz esős időben, esetleg jobban félsz a felúszástól, érdemes olyan abroncsot vásárolnod, amelyiknek jobbak az esős mutatói. Ilyen lehet például az Uniroyal RainSport 3 vagy a RainExpert 3, melyek kifejezetten esőgumik, egyedi Shark Skin technológiával ellátva. De persze az is elég, ha nem a versenypályára való Pilot Sport CUP 2 R vagy PZero Trofeo R gumikkal próbálunk esőben autózni, hisz ezeken a gumikon kevesebb a mintázat, mint az F1-es intermediate abroncsok. Ha a fentieket észben tartjuk, jóval kisebb az esélye a felúszásnak, akár komoly károktól is megóvhatjuk magunkat. És mit tegyünk, ha bekövetkezik a baj? Maradjunk higgadtak, felejtsük el a hirtelen kormánymozdulatot, a kéziféket, esetleg a gázadást. Sok esetben az enyhe gázelvétel, valamint a kormány két kézzel való magabiztos tartása is elegendő lehet. A lenti videó jó példa rá, hogy is néz ki egy ilyen a valóságban.