Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Új prémium komfort gumiabroncs az európai utakra
(2016-03-04 11:03)

Hankook Ventus Prime³

A Ventus Prime³, a Hankook európai utakra tervezett legújabb prémium komfort gumiabroncsa már elérhető a Gumiflex kínálatában.

A Hankook prémium teljesítményű személyabroncsokból álló Ventus családjának legújabb tagját úgy fejlesztették ki, hogy optimalizált egyensúlyt biztosítson a teljesítmény, a biztonság, a kényelem és a környezetbarát jellemzők terén. A Ventus Prime³ különösen a sokat utazó, kényelmet előtérbe helyező, középkategóriás- és luxusautók vezetőinek igényeit elégíti ki.


A teljesítmény, a kényelem, a biztonság és a környezetbarát jellemzők közötti tökéletes egyensúly elérésére kifejlesztett Ventus Prime³ a Hankook sikeres Ventus sorozatának legújabb prémium komfort abroncsa. Az autósok számára kiváló vezetési jellemzőket biztosít, beleértve a vizes és száraz úton nyújtott jobb fékezési teljesítményt. A gumiabroncs 15-18 coll között, 53 különböző méretben kapható.

A Hankook mérnökei kiemelkedő eredményt értek el a Ventus Prime következő generációjának kifejlesztése során az abroncs nedves útfelületen nyújtott fékteljesítményének javításában. Egy új, erős tapadású szilika keverék alkalmazása az új keverési technológiával kombinálva a polimerek és töltőanyagok lényegesen jobb eloszlását biztosítja a futófelületi keverékben. Ez hozzávetőlegesen 8%-kal jobb fékteljesítményt biztosít vizes úton, miközben csökkenti az abroncs gördülési ellenállását. Ezen felül a széles, 4 csatornás futófelületi mintázat gyors vízelvezetést tesz lehetővé, aminek köszönhetően a vezető jobban képes uralni a járművet nedves útviszonyok között, és tovább csökken a vízensiklás kockázata is. A futófelületen elfoglalt pozíciójuktól függő egyedi mélységgel kialakított oldalsó mintaárkok alkalmazásnak köszönhetően a nedves és száraz úton nyújtott jellemzők kölcsönhatásai a Ventus Prime³ esetében csökkentek.

Jelentős eredményt értek el a mérnökök az új Ventus Prime³ fejlesztése során a száraz úton nyújtott teljesítmény terén is. A tovább optimalizált aszimmetrikus futófelületi mintázatnak köszönhetően a gumiabroncs talajjal érintkező felülete 10%-kal nőtt. Mindez a futófelületi mintaelemek nagyobb oldalirányú és sugárirányú merevségével valamint az erőteljes külső vállrésszel és a külső futófelületi bordák vegyes keménységű kialakításával kiváló száraz kezelhetőséget tesz lehetővé. A száraz úton nyújtott fékteljesítmény 3%-kal nőtt, miközben a vonóerőátvitel is javult, többek között a futófelületen körbefutó, lekerekített élű mintaárkoknak köszönhetően, melyek fékezés esetén azonnal megnövelik az abroncs talajjal érintkező felületét.

A frissen kifejlesztett, nagy molekulasúlyú, funkcionális polimerek a Hankook Ventus Prime³ futófelületi keverékében 9%-kal javították a kopásállóságot. A gumiabroncs korszerű, könnyű, tartós műselyem szövetvázzal készül, széles acél övpánt csomaggal, melyet teljes egészében illesztésmentes megerősítő öv burkol, a nagy merevségű peremmag pedig tovább javítja a kezelhetőséget, illetve pontos kormányzási visszajelzést és kiváló irányíthatóságot biztosít nagy sebesség mellett is.

Az optimalizált hangszín az abroncs javított oldalsó mintaárok-szögével és a légellenállást csökkentő oldalfallal kisebb külső zajkibocsátást biztosít, ami tovább javítja a Ventus Prime³ kiváló menetkényelmi jellemzőit. A mintaárkok új elrendezési technológiájával a Hankook fejlesztőmérnökei jelentősen csökkenteni tudták a mintázat által kibocsátott zajt mind az új, mind pedig a használt Ventus Prime³ abroncsokon.

Az összes többi Hankook Ventus termékhez hasonlóan a vállalat új prémium komfort gumiabroncsa is futóműgeometria-jelző rendszerrel (Visual Alignment Indicator (VAI)) van felszerelve a vállrészeken, amely leegyszerűsíti a vezetők számára gépkocsijuk futóműbeállításának ellenőrzését.

 

 

Hozzászólások

További hírek

Kiemelkedő sikereket értek el a Continental abroncsai
Rendkívül jó eredményeket értek el az idei nyáriabroncs-teszteken a Continental termékei. A márka négy prémium nyáriabroncs-típusa is győzelmet aratott az összehasonlításokban. Kettős győzelmet aratott a ContiSportContact 5 A ContiSportContact 5 egyértelmű győzelmet aratott a német Auto Club Europa és az osztrák ARBÖ autóklubok, valamint a német GTÜ műszaki szakértői intézet 11 abroncsot felvonultató közös tesztjében. A mérések során száraz és vizes úton is a legrövidebb fékutakat nyújtotta az abroncs, amelynek példás irányíthatóságát is kiemelték a tesztelők. A 225/45 R 17 méretű gumiabroncsokat vizsgáló, a környezeti szempontokra is kiterjedő, 12 tesztkritériumból álló értékelésben a lehetséges 190-ből 143 pontot gyűjtve diadalmaskodott a Continental sportos abroncsa.Az Auto Zeitung 12 nyári abroncsot összehasonlító tesztjében is a ContiSportContact 5 bizonyult a legjobbnak. A szakértők kiemelték az abroncs tesztben nyújtott legrövidebb fékútját, a jelentős biztonsági tartalékait, valamint a kiváló menetteljesítményét és az alacsony gördülési ellenállását is. Az autós magazin 225/50 R 17 méretben tesztelte az abroncsokat, és a tesztelők összegzése szerint "A vizes és száraz útfelületen is kiválóan teljesítő abroncs egyszerre képes remek menetteljesítményt és teljes körű biztonságot nyújtani minden körülmények között, így megérdemelten lett a teszt győztese."A Continental az elmúlt 50 év legsikeresebb márkája A ContiPremiumContact 5 végzett az élen az Auto Motor und Sport 11 nyári abroncsot vizsgáló tesztjében. A német autós szakfolyóirat tesztelői a remek lassítóképességet, a kanyarstabilitást és a nagy biztonsági tartalékokat emelték ki a Continental prémium abroncsával kapcsolatban. Az aktuális győzelem mellé az "50 év abroncstesztjeinek abszolút győztese" címet is elnyerte a Continental az Auto Motor und Sport szerkesztőségétől. Az abroncsteszteket 1964 óta végző tesztcsapat az elmúlt 50 év eredményeit összesítve arra jutott, hogy 15 első, 16 második és 10 harmadik hellyel egyértelműen a Continental számít a legsikeresebb márkának az Auto Motor und Sport abroncstesztjeinek fél évszázados történetében. A ContiSportContact 5 P és a ContiCrossContact UHP is a győztesek között 6 nagyteljesítményű sportautókra való gumiabroncs között szerzett első helyet a ContiSportContact 5 P az Autobild Sportscars tesztjében. A 19 colos méretű abroncsokat egy 450 lóerős, hátsókerék hajtású Ford Mustang Boss 302 tesztautóra szerelve vizsgálták a tesztelők, az első tengelyen 255/40 R 19, a hátsón 285/35 R 19-es méretben. A mezőnyben egyedüliként "Különösen ajánlott" minősítést kapott a minden tesztelt kritériumban kiemelkedő teljesítményt nyújtó UHP abroncs, amely emellett jelentős biztonsági tartalékaival is felhívta magára a figyelmet. A Gute Fahrt, a német Volkswagen és Audi tulajdonosok magazinjának tesztjén a Continental nagyteljesítményű szabadidőautókra való abroncsa, a ContiCrossContact UHP végzett az első helyen. A 10 különféle európai, ázsiai és amerikai gyártóktól származó, 235/55 R 17 méretű gumiabroncsot vizsgáló tesztet egyedülállóan kiegyensúlyozott teljesítményének köszönhetően nyerte meg a Continental prémium terméke. A szakemberek véleménye szerint "Egyedül a ContiCrossContact UHP ért el kiemelkedő eredményeket a gördülési ellenállás és a vizes fékút tesztjében egyaránt, utóbbi ráadásul toronymagasan a legjobb volt az egész mezőnyben."forrás: www.continental.hu
A Hankook bővíti abroncsválasztékát a kisteherautók szegmensében
A Hankook gumiabroncsgyártó bővíti termékválasztékát a kistehergépkocsik és egyterűek számára, amihez a sokszorosan kitüntetett, európai gyártású, ultramodern Ventus és Vantra gumiabroncs-sorozat termékeit kínálja. A Hankook vezető márkái első gyári felszerelésként kerülnek a Daimler AG különböző típusaira. Németország, Neu-Isenburg, 2014. december 22. – A Hankook prémium gumiabroncsgyártó bővíti termékválasztékát egyterűek és kistehergépjárművek számára, speciális nagy teljesítményű változatokkal, 16 és 17 collos méretben. Mostantól a Hankook Ventus Prime² és Vantra LT gumiabroncsok első gyári felszerelésként a Mercedes-Benz V osztály számára is készülnek. A magyarországi csúcstechnológiás gyárban előállított abroncsok fejlesztése során a jó nedves tapadás és precíz kezelhetőség mellett a magas szintű kényelem, a rendkívül környezetbarát jellemzők, valamint az alacsony gördülési ellenállás és a kis gördülési zaj állt a középpontban. - Mindkét termék teljesítménye bizonyíték arra, hogy képesek vagyunk csúcstechnológiát nyújtani a piac valamennyi gépjármű-szegmensében, a személygépkocsiktól az egyterűeken át a tehergépjárművekig, vagy akár a népszerű új kategóriák számára, mint a SUV-ok és nagy buszlimuzinok – mondta Ho-Youl Pae, a vállalat európai igazgatója. - Különösen büszkék vagyunk arra, hogy a Daimler AG számára szállított, első gyári felszerelésű abroncsok is teljes egészében a magyar gyárunkban készülnek. A Hankook gumiabroncsgyártó számára mindenkor fontos biztonsági jellemzők mellett, mint a kiemelkedő fékteljesítmény és a pontos kezelhetőség, a fejlesztőmérnökök különösen a magas szintű gördülési zajcsillapítást és kényelmet, illetve a jelentősen csökkentett gördülési ellenállást tartották szem előtt. A Hankook első gyári felszerelés céljára készített abroncsa, a Ventus Prime², mely többek között 17 collos változatban, 225/55 R 17 101 V XL méretben a Mercedes-Benz V-osztály számára készül, a kiterjedt tesztek során főként a kifejezetten kényelmes menettulajdonságaival volt meggyőző. Az egyik kulcsfontosságú tényező a Hankook Ventus Prime² speciális alkalmazási követelményeknek megfelelően kialakított abroncskontúrja, mely a Multi-Tread-Radius technológián alapul. Az új technológiának és a különlegesen kompakt méretű övpánt-csomagban alkalmazott rendkívül szilárd acélhuzalnak köszönhetően a futófelület talajjal érintkező része mindig ideális méretű, a jármű pillanatnyi terhelési állapotától függetlenül. Az új nano-szilika futófelületi keverékkel módosított alapkeverék a magas szintű nedves tapadás mellett jelentősen csökkentett gördülési ellenállást is lehetővé tesz. A bionikus tervezésű futófelületi profil emellett magas szintű vízensiklási tartalékokkal bír, anélkül, hogy negatívan befolyásolná a gördülési zajt. Az új egyterűre többek között Hankook Vantra LT típusú abroncsokat szerelnek, 205/65 R 16 C 101/103 H méretben. A független tesztekben győztesnek választott kisteherabroncs (pl. Auto Bild Reisemobil, 2014 április) a helyi és rövid távú személy- és áruforgalom magasszintű követelményeit és speciális igényeit tekintetbe véve került kifejlesztésre. A mérnökök a fejlesztéskor a kiváló nedves úton való tapadás mellett a lehető legnagyobb futásteljesítményt tartották szem előtt, valamint a menet közbeni energiaveszteség minimalizálása által elérhető optimális üzemanyag-hatékonyságot, amivel általánosságban gazdaságos üzemeltetés érhető el. A számos új technológiának, mint az oldalfalvédő lemez, valamint a profilblokkok optimalizált elrendezésének és szerkezetének köszönhetően („Durable Contact Patch Technology“) a Vantra LT jobb menettulajdonságokat és biztonságot nyújt nagy sebesség mellett, ugyanakkor csökkent a futófelületi kopás. Az abroncs menetteljesítménye az elődjéhez viszonyítva 12%-kal nőtt. Hankook Ventus Prime²: műszaki jellemzők 1. Optimális talajnyomás-eloszlás a magas szintű nedves tapadáshoz- A Multi-Tread-Radius technológia a lehető legjobb kapcsolatot biztosítja az útfelülettel a biztonságos menettulajdonságok és a magas fékezési teljesítmény érdekében, többek között kanyarmenetben és nagy sebesség mellett is. 2. Optimális kezelhetőség és hosszabb élettartam - A Hankook által szabadalmaztatott SCCT technológiával (Stiffness Control Contour Theory) rendkívül egyenletes talajnyomás-eloszlás és kisebb deformálódás érhető el, amivel minden terhelési állapotban különlegesen biztonságos menettulajdonságok valamint csökkent kopás érhető el. . 3. Bionikus tervezés és aszimmetrikus profilkialakítás - Az aszimmetrikus profilkialakítással nagyon jó vízensiklási érétkek és kezelhetőségi jellemzők érhetők el, pontos kormányzási visszajelzés és csökkent gördülési zaj mellett. - A futófelületi mintázatot egy ragadozó macskaféle fogazata alapján tervezték, melynek külső profilbordája szinte beleharap az útfelületbe, így állandóan nagy nyomóerőátvitelt és kanyarstabilitást biztosít. 4. Javított nedves tapadás és jobb környezetvédelmi jellemzők - A Ventus Prime² gyártásához használt hibrid-szilika futófelületi keverék a speciális hibrid polimerláncokkal és nano-részecskékkel maximális nedves tapadást, menetteljesítményt és üzemanyag-hatékonyságot biztosít egyidejűleg. 5. Elérhető méretek - A Hankook Ventus Prime² 61-féle, 15 és 19 coll közötti méretben (65 és 40 közötti sorozatok) készül mindenféle járműhoz, a kompakt autóktól a luxus kategóriáig, 185 és 255 mm közötti profilszélességgel (sebességindex H-Y). Különösen nagy terheléshez Extra Load (XL) kivitelben is kapható, részben defekttűrő változatban is, vészhelyzeti használati jellemzőkkel (HRS Hankook Runflat System). Hankook Vantra LT: műszaki jellemzők 1. Optimalizált abroncsszerkezet a nagyobb élettartam és biztonság érdekében - A kettős övpánt szerkezet állandó teljesítményt nyújt a nagy szilárdságú övkötegeknek köszönhetően. - Speciális peremmag a kerékpánt jobb illeszkedése érdekében, amivel optimális menetjellemzők érhetők el. - Oldalfali védőelemek az oldalfal sérülésének megelőzésére. 2. Jobb menettulajdonságok és nedves tapadás - A három széles, körbefutó vízmentesítő mintaárok és a 3D-s keresztárkok 14 %-kal jobb vízensiklási teljesítményt biztosítanak a szokványos profilokhoz képest. - Innovatív profilkialakítás a nagy vonóerőátvitel és fékteljesítmény érdekében, nedves hideg, időben is. 3. Hatékonyabb üzemanyag-felhasználás és nagyobb menetteljesítmény - Akár 12%-kal jobb kopási jellemzők az innovatív profilszerkezetnek és keverési technológiának köszönhetően. - Optimális szövetváz-profil akár 13%-kal nagyobb üzemanyag-hatékonyság érdekében a menet közbeni energiaveszteség minimalizálásával. 4. Robusztusabb kivitel és jobb menetstabilitás: - Szögletes kialakítású profil a mintaárkok jobb elrendezésével a nagyobb stabilitás érdekében, a külső profilbordáknál a jobb menetstabilitáshoz és iránytartáshoz nagyobb sebesség és terhelés mellett. 5. Elérhető méretek - A Vantra LT 51 méretben, 12 és 16 coll között a 82 és 60 közötti sorozatokban, valamint 155 és 235 közötti futófelületi szélességgel kapható, általában M+S jelöléssel van ellátva. *Kontrol Technology Az angol Kinetic (kinetikus / mozgási) és Control (kontroll) szavak alapján elnevezett Hankook Tire technológia, a Kontrol Technology, a vezető, a jármű és az út közötti interakció gumiabroncsok általi lehető legjobb ellenőrizhetőségére utal vezetés közben. A Kontrol Technology azzal a céllal került kifejlesztésre, hogy a jármű vezetője a legfrissebb Hankook gumiabroncs-technológia összes elérhető előnyét élvezhesse a biztonság, a vezetési jellemzők, a kényelem és a környezetvédelmi megfelelőség tekintetében. Forrás: Hankook -http://www.hankooktire-press.com/
Michelin Alpin 6 - Biztonságos újonnan, biztonságos kopottan
Biztonságos kopottan. A franciák az új 6-os szériájú téli abroncsaikkal erre helyezték a hangsúlyt, ezt pedig a leginnovatívabb technológiával támogatták meg. A Michelin Evergrip techonlógia maximális irányíthatóságot biztosít kopott állapotban is, a Traction Booster keveréknek köszönhetően a futókopással sem romlik a havas tapadási teljesítmény, és akkor az önmegújító mintázatról még nem is beszéltünk… És mindezt miért jó? A fékút havas úton (kopott állapotban) mutatóban 5-6 méterrel jobb a versenytársaknál, több neves magazintól is maximális pontszámot kapott a teszteken. Ezen felül az abroncs kapaszkodási képessége is kiemelkedő, így elinduláskor és emelkedőn való mászáskor is sokkal magabiztosabban reagál a gázadásra, mint más gyártók abroncsai. Michelin Alpin 6 gyártóiadatok:www.michelin.hu/autogumi/michelin-alpin-6