Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Új prémium komfort gumiabroncs az európai utakra
(2016-03-04 11:03)

Hankook Ventus Prime³

A Ventus Prime³, a Hankook európai utakra tervezett legújabb prémium komfort gumiabroncsa már elérhető a Gumiflex kínálatában.

A Hankook prémium teljesítményű személyabroncsokból álló Ventus családjának legújabb tagját úgy fejlesztették ki, hogy optimalizált egyensúlyt biztosítson a teljesítmény, a biztonság, a kényelem és a környezetbarát jellemzők terén. A Ventus Prime³ különösen a sokat utazó, kényelmet előtérbe helyező, középkategóriás- és luxusautók vezetőinek igényeit elégíti ki.


A teljesítmény, a kényelem, a biztonság és a környezetbarát jellemzők közötti tökéletes egyensúly elérésére kifejlesztett Ventus Prime³ a Hankook sikeres Ventus sorozatának legújabb prémium komfort abroncsa. Az autósok számára kiváló vezetési jellemzőket biztosít, beleértve a vizes és száraz úton nyújtott jobb fékezési teljesítményt. A gumiabroncs 15-18 coll között, 53 különböző méretben kapható.

A Hankook mérnökei kiemelkedő eredményt értek el a Ventus Prime következő generációjának kifejlesztése során az abroncs nedves útfelületen nyújtott fékteljesítményének javításában. Egy új, erős tapadású szilika keverék alkalmazása az új keverési technológiával kombinálva a polimerek és töltőanyagok lényegesen jobb eloszlását biztosítja a futófelületi keverékben. Ez hozzávetőlegesen 8%-kal jobb fékteljesítményt biztosít vizes úton, miközben csökkenti az abroncs gördülési ellenállását. Ezen felül a széles, 4 csatornás futófelületi mintázat gyors vízelvezetést tesz lehetővé, aminek köszönhetően a vezető jobban képes uralni a járművet nedves útviszonyok között, és tovább csökken a vízensiklás kockázata is. A futófelületen elfoglalt pozíciójuktól függő egyedi mélységgel kialakított oldalsó mintaárkok alkalmazásnak köszönhetően a nedves és száraz úton nyújtott jellemzők kölcsönhatásai a Ventus Prime³ esetében csökkentek.

Jelentős eredményt értek el a mérnökök az új Ventus Prime³ fejlesztése során a száraz úton nyújtott teljesítmény terén is. A tovább optimalizált aszimmetrikus futófelületi mintázatnak köszönhetően a gumiabroncs talajjal érintkező felülete 10%-kal nőtt. Mindez a futófelületi mintaelemek nagyobb oldalirányú és sugárirányú merevségével valamint az erőteljes külső vállrésszel és a külső futófelületi bordák vegyes keménységű kialakításával kiváló száraz kezelhetőséget tesz lehetővé. A száraz úton nyújtott fékteljesítmény 3%-kal nőtt, miközben a vonóerőátvitel is javult, többek között a futófelületen körbefutó, lekerekített élű mintaárkoknak köszönhetően, melyek fékezés esetén azonnal megnövelik az abroncs talajjal érintkező felületét.

A frissen kifejlesztett, nagy molekulasúlyú, funkcionális polimerek a Hankook Ventus Prime³ futófelületi keverékében 9%-kal javították a kopásállóságot. A gumiabroncs korszerű, könnyű, tartós műselyem szövetvázzal készül, széles acél övpánt csomaggal, melyet teljes egészében illesztésmentes megerősítő öv burkol, a nagy merevségű peremmag pedig tovább javítja a kezelhetőséget, illetve pontos kormányzási visszajelzést és kiváló irányíthatóságot biztosít nagy sebesség mellett is.

Az optimalizált hangszín az abroncs javított oldalsó mintaárok-szögével és a légellenállást csökkentő oldalfallal kisebb külső zajkibocsátást biztosít, ami tovább javítja a Ventus Prime³ kiváló menetkényelmi jellemzőit. A mintaárkok új elrendezési technológiájával a Hankook fejlesztőmérnökei jelentősen csökkenteni tudták a mintázat által kibocsátott zajt mind az új, mind pedig a használt Ventus Prime³ abroncsokon.

Az összes többi Hankook Ventus termékhez hasonlóan a vállalat új prémium komfort gumiabroncsa is futóműgeometria-jelző rendszerrel (Visual Alignment Indicator (VAI)) van felszerelve a vállrészeken, amely leegyszerűsíti a vezetők számára gépkocsijuk futóműbeállításának ellenőrzését.

 

 

Hozzászólások

További hírek

Pirelli: Több ok vezetett az abroncsok meghibásodásához Silverstone-ban!
A hétvégén Silverstone-bn történtekről hivatalos közleményt adott ki a Pirelli!PAUL HEMBERY: “Ami Silverstone-ban történt, rendkívül felzaklatott bennünket. Ezeknél a korszerű abroncsoknál elengedhetetlen az olyan adatok ismerete, mint a hőmérséklet, nyomás és kerékdőlésszög. A szabályok módosítására várva olyan abroncsokat vezetünk be, melyek könnyebben kezelhetők.”Milánó, 2013. július 2. – A Silverstone-ban használt abroncsok alapos elemzését követően a Pirelli megállapította, hogy a meghibásodás okai alapvetően a következő tényezők kombinációjában keresendők:1) A hátsó abroncsok, melyeket rossz oldalra szereltek fel: más szóval, a meghibásodott autókon a jobb oldali abroncsot a bal oldali helyére szerelték és fordítva. Az idei abroncsoknak aszimmetrikus a szerkezete, vagyis nem úgy lettek tervezve, hogy felcserélhetőek legyenek. Az oldalfalakat úgy tervezték, hogy specifikus terhelést bírjanak el az abroncs belső és külső oldalán. Az abroncsok felcserélése tehát bizonyos körülmények között befolyásolja a működésüket. Különösen a külső részt tervezték arra, hogy megbirkózzon a nagy terheléssel, amely az olyan nehéz pályák kanyarjaiban lép fel, mint Silverstone, ahol gyors bal kanyarok és helyenként különösen durva rázókövek találhatók.2) Az abroncsnyomás, ami túlságosan alacsony volt, de mindenesetre alacsonyabb a Pirelli által javasoltnál. Alacsonyabb nyomás mellett az abroncs nagyobb igénybevételnek van kitéve menet közben.3) Az extrém kerékdőlésszög használata.4) A rázókövek, melyek különösen durvák a gyors kanyarokban, például a négyes kanyarban Silverstone-ban, ahol a legtöbb meghibásodás történt. Ez a bal hátsó abroncsokat érintette. Az egyetlen probléma, ami Silverstone előtt felmerült, a leválás volt, ami teljesen mással van összefüggésben. A leválás megszüntetésére a Pirelli azt a megoldást javasolta, hogy a csapatok azokat az abroncsokat használják Silverstone-tól kezdve, melyeket Kanadában kipróbáltak. Amikor ezt a javaslatot elutasították, a Pirelli keresett egy másik megoldást laboratóriumi teszteléssel, egy másik kötési eljárást a futófelületnek a karkaszhoz erősítésére. Tehát a leválásnak semmi köze ahhoz, ami Nagy-Britanniában történt.Az elemzés eredményei alapján a Pirelli szeretné hangsúlyozni:1) Az abroncsok rossz oldalra történő felszerelését mindenki alábecsülte: mindenekelőtt a Pirelli azzal, hogy nem tiltotta meg.2) Hasonlóképpen, az alacsony abroncsnyomás és az extrém kerékdőlésszög, amibe a Pirellinek nincs beleszólása, olyan döntés, amely veszélyes lehet bizonyos körülmények között. Ezért a Pirelli arra kérte a FIA-t, hogy tegye ezt precíz jövőbeni vizsgálat tárgyává. A Pirelli azt is kérte, hogy jelöljenek ki egy elkötelezett képviselőt ezen szabályok betartásának az ellenőrzésére.3) A Pirelli szeretné hangsúlyozni azt is, hogy a 2013-as abroncsok semmilyen módon nem veszélyeztetik a pilóták biztonságát, ha megfelelően használják őket, és a FIA által előírt valamennyi biztonsági előírásnak megfelelnek.A logikus következtetés az, hogy a 2013-as abroncsok teljesítményével és műszaki fejlettségével rendelkező abroncsoknál elengedhetetlen, hogy maga a Pirelli szabályozza és gondosan ellenőrizze őket. Az abroncsok optimális működésének biztosításához az olasz cégnek valós idejű adatokra van szüksége a csapatoktól olyan alapvető paraméterek tekintetében, mint a nyomás, hőmérséklet és kerékdőlésszög.Az új szabályokra várva, melyek lehetővé teszik, hogy a Pirelli hozzájusson e korszerű abroncsok fejlesztéséhez és kezeléséhez szükséges adatokhoz, a következő intézkedéseket javasolja a következő nagydíjakra nézve a FIA-val, a FOM-mal, a csapatokkal és a pilótákkal egyetértésben:1) A jelenlegi abroncs továbbfejlesztett változatának – melyet Kanadában teszteltek (és tökéletesen megbízhatónak bizonyult) – a használata a Német Nagydíjon ezen a hétvégén. Ez felel meg leginkább a Nürburgring technikai jellemzőinek. A július 7-i Német Nagydíjon használandó hátsó abroncsok Kevlar-konstrukcióval készültek a jelenlegi acélszerkezet helyett, valamint a 2012-es övszerkezettel, így biztosítják a maximális stabilitást és a megfelelő úttartást. Lévén, hogy ezek az abroncsok is is – ami azonban elengedhetetlen a korszerűbb 2013-as abroncsok optimális működéséhez. A Magyar Nagydíjtól használatos abroncsok a 2012-es abroncsok jellemzőit ötvözik a 2013-as gumikeverékek teljesítményével. Lényeges, hogy az új abroncsoknak a 2012-es abroncsoknak megfelelő szerkezetük, konstrukciójuk és övszerkezetük lesz, ami maximális teljesítményt és biztonságot nyújtott. A gumikeverékek a 2013-asok lesznek, melyek gyorsabb köridőt és szélesebb működési skálát biztosítottak. Ez az új specifikáció, a FIA-val történt megállapodás szerint, a versenypályán kerül tesztelésre a csapatok közreműködésével a 2013-as autókon Silverstone-ban július 17 és 19 között a pilótákkal a fiatal pilóták tesztje alatt. Ezek a tesztek hozzájárulnak majd az új abroncsszéria végleges fejlesztéséhez, lehetőséget adva a csapatoknak az autók beállításának elvégzéséhez.aszimmetrikusak, szigorúan tilos lesz fordítva szerelni őket. Az első abroncsok viszont változatlanok maradnak.2) A Magyar Nagydíjtól kezdve egy új abroncsszéria bevezetése. Az új abroncsok szimmetrikus szerkezetűek lesznek, és maximális biztonságot nyújtanak majd az adatokhoz való hozzáférés nélkülis – ami azonban elengedhetetlen a korszerűbb 2013-as abroncsok optimális működéséhez. A Magyar Nagydíjtól használatos abroncsok a 2012-es abroncsok jellemzőit ötvözik a 2013-as gumikeverékek teljesítményével. Lényeges, hogy az új abroncsoknak a 2012-es abroncsoknak megfelelő szerkezetük, konstrukciójuk és övszerkezetük lesz, ami maximális teljesítményt és biztonságot nyújtott. A gumikeverékek a 2013-asok lesznek, melyek gyorsabb köridőt és szélesebb működési skálát biztosítottak. Ez az új specifikáció, a FIA-val történt megállapodás szerint, a versenypályán kerül tesztelésre a csapatok közreműködésével a 2013-as autókon Silverstone-ban július 17 és 19 között a pilótákkal a fiatal pilóták tesztje alatt. Ezek a tesztek hozzájárulnak majd az új abroncsszéria végleges fejlesztéséhez, lehetőséget adva a csapatoknak az autók beállításának elvégzéséhez.Paul Hembery, a Pirelli motorsport igazgatójának nyilatkozata: “Ami Silverstone-ban történt, teljesen váratlan volt, ez az első alkalom, hogy ilyesmi megesett a Pirelli több mint százéves motorsport történetében. Ezek az események, melyek teljesen felzaklattak bennünket, megerősítik az általunk javasolt változások sürgős bevezetésének szükségességét – melyek bevezetésre is kerülnek Németországban a pénteki szabadedzésen. Köszönetet szeretnénk mondani a FIA-nak, a FOM-nak, a csapatoknak és a pilótáknak, hogy készek voltak gyorsan azonnali megoldást keresni a problémára. Különösen a – FIA-val egyeztetett – téli tesztek elfogadása, melyek alkalmasabbak az abroncsfejlesztésre, és a szezonbeli tesztek lehetősége fog hozzájárulni a fokozott biztonságot és teljesítményt nyújtó abroncsok kialakításához. Szeretném újra hangsúlyozni, hogy a 2013-as abroncsok a megfelelő módon használva tökéletesen biztonságosak. A Silverstone-ban történtek után azonban teljes hozzáférést kértünk a valós idejű abroncsadatokhoz az abroncsok megfelelő használatának és fejlesztésének biztosítása érdekében, melyek az elvárásoknak megfelelően korszerűek és olyan nagy teljesítményűek, hogy átlagosan több mint két másodperccel csökkentek a köridők. A szabályok módosítására várva olyan abroncsokat vezetünk be, melyek könnyebben kezelhetők.”HEMBERY: SZERETNÉNK KÖSZÖNETET MONDANI A CSAPATOKNAK, A PILÓTÁKNAK, A FIA-NAK ÉS A FOM-NAK A TÁMOGATÁSÉRTA korábbi sajtóközleményhez kapcsolódóan, mely a Silverstone-ban történt abroncsok meghibásodásának okait részletezte, Paul Hembery az alábbiakat szeretné még hozzátenni: “Azokkal a benoymásokkal ellentétben, melyeket néhányan kialakítottak, szeretném kiemelni az együttműködést és támogatást, melyet a csapatoktól, pilótáktól, a FIA-tól és a FOM-tól kaptunk. Semmi esetre sem szándékozunk vitába keveredni senkivel. Vállaljuk a sajtóközleményben leírtaknak megfelelő felelősséget. Mivel nincs teljes beleszólásunk az abroncsok használatába, ezért mindegyik fél közreműködésére szükségünk van. Hálásak vagyunk azért, hogy az előbbiekre való tekintettel minden résztvevő féltől teljes támogatást kapunk.
3 új taggal bővült a PZero család
AZ ÚJ P ZERO BEMUTATKOZIK -A PIRELLI LEHETŐ LEGKORSZERŰBB TECHNOLÓGIÁJA A P ZERO egyedi, ultra nagy teljesítményű abroncs a Pirelli motorsportban szerzett tapasztalatát ötvözi a vezető autógyártókkal való együttműködéssel, tökéletes összhangot biztosítva minden egyes autónak.1. Tökéletes kezelhetőség nagy sebességnél az F1-es tapasztalatokon alapuló új abroncsperem kialakításnak köszönhetően2. Nagyfokú ellenállás az aquaplaninggel szemben a széles hosszanti mintaárkoknak köszönhetően3. Kisebb abroncstömeg a korszerű anyagok alkalmazásának köszönhetően, az alacsony gördülési ellenállás érdekében4. Egyenletes teljesítmény az abroncs teljes élettartama során az új kialakítású abroncsprofilnak köszönhetően Azúj PZero termékcsalád - egy személyiség, 3 arccal PZero Corsa - Extrém teljesítmény Luxus - Egyedülálló teljesítmény a komfortot kedvelőknek Sport - Egyedülálló teljesítmény a sportosságot kedvelőknek
Zalaegerszegi telephellyel bővült a Gumiflex Kft.
A Gumiflex Kft. ügyvezető igazgatója, Varga Gábor a megnyitón kiemelte: a telephelynyitással a cég stabilizálni kívánja tevékenységét a térségben. Jelenleg a zalaegerszegi telephelyen négy főt alkalmaznak, de a következő években folyamatosan növelni kívánják az alkalmazottak létszámát. A megnyíló telephely egyben egy regionális logisztikai központként is fog üzemelni, így a környéken lévő partnereik kiszolgálását igyekeznek hatékonnyá tenni. A tervek szerint a későbbiekben gépbeszerzésekkel bővítik és korszerűsítik a szerviz szolgáltatásukat.A társaság célja, hogy a gumiabroncsok és keréktárcsák forgalmazása mellett minél szélesebb körű szolgáltatásokat nyújtson partnereinek. Az önerős beruházás 20 millió forintból valósult meg, melyből140 négyzetméteres új raktár épült, valamint 500 négyzetméteres szerviz- és kiskereskedelmi szolgáltatásra alkalmas csarnokot szereltek fel. A zalaegerszegi telephelyen az első évben 130 millió forint árbevételre számítanak, két-három éven belül pedig szeretnék elérni az évi 300 millió forintos bevételt - ismertette. Az MTI kérdésére az ügyvezető elmondta, hogy a Gumiflex Kft. éves árbevételét 2013-ban 4 milliárd forintra várják, a cég tavaly 30 millió forint profitot ért el.A Gumiflex Kft. a világ egyik vezető és nemzetközileg is elismert autóipari beszállítója, a Continental stratégiai partnere, árulta el Tar Géza, a Continental Hungaria Kft. marketing és PR igazgatója.- Magyarországon, a gumiabroncs piacon komoly verseny van, nagyon komoly versenytársakkal - fogalmazott az igazgató. - Cégünknek ezért fontos, hogy megfelelő társakkal tudjon beszállni ebbe a versenybe. A Gumiflex Kft. számunkra a megbízható partnert jelenti, amely minden körülmények között képes a piaci igényekre gyorsan reagálni.A Gumiflex Kft. 1991-ben alakult székesfehérvári székhellyel, gumiabroncsok kis- és nagykereskedelmi forgalmazására, emellett Pécsen és Budapesten volt eddig telephelye. Gumiabroncsok mellett keréktárcsák, tömlők, védőszalagok és egyéb, a gumiszereléshez tartozó segédanyagok értékesítésével is foglalkozik. Több mint 100 ezer darabos raktárkészlettel rendelkezik, vevőköre megközelíti a 600 állandó vásárlót. A Gumiflex Kft. az abroncs márkák szinte teljes termékválasztékát forgalmazza. Varga Gábor ügyvezető igazgató elmondta: több oka is van, hogy Zalaegerszegen nyitották meg az új telephelyet- Székesfehérvári székhelyünkről Zalaegerszeg viszonylag jól megközelíthető nyugati regionális központ, ahol a mezőgazdaság éppúgy jelen van, mint az ipar - mondta Varga Gábor a Gumiflex Kft. ügyvezető igazgatója.Gyutai Csaba (Fidesz-KDNP), Zalaegerszeg polgármestere köszöntőjében rámutatott: Zalaegerszeg környékén nincs autópálya, a Szlovéniába vezető vasútvonal mellett nincs megfelelő átrakodó hely, mindezek ellenére a közlekedési szektor erős a városban, ami nagyrészt a közlekedésgépészeti és autóforgalmi szakképzésnek köszönhető.Tájékoztatása szerint a logisztikával, fuvarozással foglalkozó vállalatok közel 1 milliárd forinttal járulnak hozzá a város bevételeihez. A zalai megyeszékhelyen fenntartott mintegy 26 ezer 500 gépjármű után évente további 600 millió forint súlyadót fizetnek a tulajdonosok - tette hozzá a polgármester, aki egyúttal sok sikert kívánt a Gumiflex Kft-nek a zalaegerszegi feljesztéseihez.A megnyitóról készült fotókat megtekinthetik a Gumiflex Kft. Facebook oldalán >>