Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Szigorítanák a gumiabroncsok előírásait
(2013-08-08 09:01)
Szigorítaná a gumiabroncsok előírásait a Gumiabroncs Szövetség
Kötelező téli gumi és szervizakkreditáció a Magyar Gumiabroncs Szövetség terveiben
 
 
 
A jelenleginél szigorúbb előírásokat javasol a téligumi-használatra a Magyar Gumiabroncs Szövetség (HTA) a közlekedésbiztonság érdekében. Morenth Péter, a HTA ügyvezető elnöke háttérbeszélgetésen, kedden Budapesten azt is elmondta, hogy a gumiabroncs-gyártókat tömörítő szervezet erről egyeztetést kezdeményezett a kormánnyal. Hozzátette: a szövetség üdvözli a fővárosi önkormányzat rendeletét, miszerint kötelező lesz a budapesti taxik számára a téligumiabroncs-használat idén október 15-től, de szerinte ezt a teljes autóstársadalomra ki kellene terjeszteni, vagy legalábbis szigorítani kellene az előírásokon. Rámutatott ugyanakkor: a taxisok többsége eddig is használt téli gumit, ezért a rendeletnek nem lesz számottevő forgalomnövelő hatása. Becslésük szerint tavaly az autósok 40 százaléka nem téli gumival közlekedett. Arról nincs pontos adat, hogy a nem megfelelő (téli) abroncs használata hány balesetet okozott. A szövetség becslése szerint a gumiabroncs-iparág tavalyi belföldi és exportértékesítésének értéke 365 milliárd forint volt. A szegmens a bruttó hazai termék (GDP) 2-3 százalékát adja évente.
 
Az iparágban foglalkoztatottak száma Magyarországon közvetlenül 5000 fő, közvetve 10-15 ezer embernek adnak munkát. A piac 80 százalékát lefedő hét hazai tagvállalat – Apollo Vredestein, Bridgestone, Continental, Goodyear-Dunlop, Hankook, Michelin, Pirelli – tavaly 1,99 millió gumiabroncsot adott el az országban. Rábai Dániel, a HTA elnöke, a Continental ügyvezető igazgatója szerint a téli gumik használata 5 százalékkal nő az idén részben a tervezett kommunikációs kampányuk eredményeként. Tájékoztatása szerint a kereskedőknél tavalyról felhalmozódott nyári készletek miatt a gyártóknál az év első hat hónapjában 1,3 millióról 10,1 százalékkal esett vissza a személyautókra eladott gumiabroncsok száma Magyarországon, míg Európában 6 százalékos csökkenést mutattak ki június végéig. A hét jelentős gumimárka által alapított Magyar Gumiabroncs Szövetség  nyilván az abroncspiac volumenét is kívánja pörgetni, bár a szervezet elnöke  kiemelte, hogy ha csak a forgalom növelése lenne a céljuk, akkor mindenkinek azt javasolnák, hogy nyáron is téli abroncsokkal járjanak, hiszen az remekül kopik a mostanihoz hasonló kánikulában. Nem ezt teszik azonban, hanem a biztonság, a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés fontosságát hangsúlyozzák a csöppet sem szerény mértékű piacon. A teherautó-gumik piacán a szakember szerint kétszámjegyű növekedés tapasztalható, de kényszervásárlásokról lehet beszélni, elsősorban a korábban visszatartott vásárlások miatt.
 

A HTA ügyvezető elnöke, Morenth Péter természetesen felhívta a figyelmet a használt abroncsok veszélyére, azaz arra, hogy a szemre ép, jó állapotú abroncsoknak is lehet szemmel nem látható, a menetbiztonságot jelentősen befolyásoló sérülése, biztonságosnak tehát korántsem nevezhető egy használt gumi. Az pedig elsődleges célkitűzése a Magyar Gumiabroncs Szövetségnek is. Ezért üdvözli a szervezet a fővárosi taxirendelet azon passzusát, mely október 15. és március 15. között kötelezővé teszi a téli gumik használatát a személyfuvarozók számára. Ugyanakkor Morenth Péter megjegyezte, hogy érdemes lenne az előírást a teljes autóstársadalomra kiterjeszteni vagy legalábbis a jelenlegi szabályzást szigorítani. Ennek kapcsán még folynak az egyeztetések a kormánnyal, egyelőre nem tudni, hogy lesz-e bármilyen új előírás az abroncsokra vonatkozóan.

Hozzászólások

További hírek

A Bridgestone téli gumiabroncs tesztek
A Bridgestone téli abroncsai továbbra is kiváló eredménnyel végeztek a független teszteken-A Bridgestone Blizzak LM001 “különösen ajánlott” minősítést kapott és nedves körülmények között is kiválóan teljesített a 2014-es ADAC téli abroncs teszten-A Bridgestone Blizzak LM-80 EVO “különösen ajánlott” minősítést kapott a német Autobild ALLRAD magazintól-A legújabb eredmény a Bridgestone Blizzak LM001-nek a német Autóklub (ADAC) korábbi elismerését követi-A Bridgestone-t ezen kívül az Autobild is ajánlja a 2014-es téli gumiteszten nyújtott teljesítménye alapjánA Bridgestone, a világ első számú abroncs- és gumitermékgyártója, örömmel jelenti be a prémium téli abroncsainak kiváló teszteredményeit. A Blizzak LM001-nek a 2014-es ADAC téli gumi tesztjén elsöprő sikere mellett a Bridgestone téli választékának két további abroncsa ért el kiváló eredményeket. A Bridgestone téli 4x4 abroncs, a Blizzak LM-80 EVO “különösen ajánlott” minősítést kapott az Autobild ALLRAD-tól, többek között a havon nyújtott kiváló teljesítményéért, miközben a Blizzak LM-32s téli abroncs szintén megkapta az Autobild ajánlását. A Blizzak LM001 kiemelkedő teljesítményével együtt ezek az új eredmények a Bridgestone-nak a közúti biztonság iránti folyamatos – időjárástól és évszaktól független - elkötelezettségét jelenti.Blizzak LM001 “különösen ajánlott”A Bridgestone legújabb generációs téli gumiját, a Blizzak LM001 abroncsot az Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC) már a múlt hónapban komoly elismerésben részesítette. A független vizsgáló által tesztelt Blizzak LM001 (195/65 R15 T) lamellás téli gumi második helyezést kapott, ezzel lehagyva a mezőny többi tagját, “különösen ajánlott” eredménnyel.Blizzak LM-80 EVO szintén “különösen ajánlott”A Blizzak LM-80 EVO, a Bridgestone zászlóshajós téli SUV abroncsa, volt az elismert német autós magazin, az Autobild ALLRAD, komoly értékelésének tárgya a 2014-es téli gumiteszt átlagon felüli teljesítménye miatt és sajátos esetben a havon nyújtott nagyon jó teljesítménye miatt. Számos kritérium szerint történt a tesztelés – fékezés, kezelés és gördülési ellenállás, különféle körülmények mellett (nedves, száraz és havas utak), a Blizzak LM-80 EVO a tesztelt prémium abroncsok első 3 helyezettje között végzett, ezzel megszerezve a “különösen ajánlott” minősítést az Autobild ALLRAD szakembereitől.További eredményekA Bridgestone Blizzak LM-32s szintén az Autobild tesztjén 6. helyen végzett a téli körülmények széles spektrumában tesztelt 50 abroncs között.Viszont ez nem minden. Aszintén a Bridgestone által gyártott Firestone Winterhawk3 szintén jól szerepelt az ADAC 2014-es téli abroncstesztjén, mindösszesen 2.3-as értékelést szerezve, mellyel számos prémium márkát sikerült megelőznie. A „legjobb teljesítményű jeges és nedves úton, nagyon kiegyensúlyozott, kevesebbet fogyasztó téli guminak minősített” Firestone Winterhawk 3 összességében a 4. helyet szerezte meg a téli teljesítmény mezőnyében, és a második legjobb helyet az üzemanyag fogyasztást illetően, mely meghaladta az ADAC „különösen ajánlott” minősítésének megszerzéséhez szükséges elvárásokat.“Ezek az eredmények a Bridgestone belső tesztjeinek következtetéseit igazolják, miszerint a Bridgestone téli termékválasztéka új biztonsági elvárásokat támaszt a téli vezetésre, magas fokú kiegyensúlyozott teljesítményt minden körülmények között” – mondja Jake Rønsholt, a Bridgestone Europe Személyabroncs üzletágának vezetője.A Blizzak LM-80 EVO téli teljesítményének legújabb elismerése mellett ezek az eredmények a Bridgestone átfogó téli abroncsfejlesztő programjának hangsúlyos megerősítése illetve annak a jele, hogy további eredmények várhatók.A téli abroncsok tagadhatatlan előnyeA belső és a független tesztek egyaránt bizonyítják, miszerint a téli gumik teljesítménye jelentősen meghaladja a nyári gumikét alacsony hőmérséklet esetén.A téli gumik speciálisan kifejlesztett összetevőkből és futófelület kialakításával készülnek, melyek a jobb tapadást biztosítják, a fékezési reakció megbízhatóbbá válik, illetve a manőverezés és a kanyarodás könnyebben megvalósítható, nem csak a téli feltételek (pl. hó vagy jég) mellett, hanem nedves és száraz felületen is. Tulajdonképpen a Bridgestone-nak az erre a célra épített svéd tesztpályáján lebonyolított tesztek bizonyítják, hogy a hagyományos nyári gumik esetén tapasztalt féktávolság kétszer olyan hosszú, mint a Bridgestone legújabb téli abroncsának esetében.A maximális közúti biztonság valamint az abroncsok élettartamának meghosszabbítása érdekében érdemes időben átváltani a téli gumikra. A téli gumikra való átállást az óra átállításával egyidejűleg kell elvégezni. A tél beköszöntével a téli gumik iránti igény jelentősen megnő, ezzel megnő a kereskedőknél várakozással töltött idő. A csalódás elkerülése érdekében a Bridgestone azt javasolja, hogy az autósok már most egyeztessenek időpontot a téli gumikra történő cseréhez.Elkötelezettség a biztonság irántA Bridgestone legújabb téli teszteredmények a Blizzak téli teljesítmény terén meghatározott új elvárások további bizonyítéka. A Bridgestone szerint téli gumikat a nyári gumikkal együtt egyenlő bánásmódban kell részesíteni a márka teljes fejlesztési stratégiájának keretében. Az elmúlt 10 évben a Bridgestone folyamatosan beruházott a téli gumik fejlesztésébe, és jelenleg a legmodernebb tesztpályákkal büszkélkedhet a sarkkörön belül 100 km-re lévő Svéd tesztpályán, Vidselben. Az irányíthatóságot és teljesítményt illetően még pontosabb és objektívebb gumitesztelést lehetővé téve a körülmények teljes skáláján, a Bridgestone mérnökei sikeresen fejlesztették ki az európai piacra szánt, Európában tervezett, kifejlesztett, tesztelt és gyártott abroncsok sorozatát.A Bridgestone elkötelezettsége a biztonsági iránt nemcsak a különböző gépjármű típusokat, felhasználásokat és vezetési stílusokat fedi le, hanem a közúti és időjárási körülmények teljes spektrumát is. Ahogy az évszakok egyre szélsőségesebb körülményeket mutatnak, és egyre inkább nem lehet ezeket előre jelezni, a Bridgestone szembenéz azon új technológiák kihívásaival, melyek kielégítik a mai autósok változó igényeit. A bizalom és a lelki nyugalom megteremtéséhez élvezniük kell a vezetést, még a legextrémebb téli körülmények között is.A biztonságra helyezett hangsúly támogatása érdekében a Bridgestone beruházott egy teljesen új TV kampányba. Nézze meg az új reklámfilmünket a youtube-on!Bridgestone CsoportA Bridgestone világvezető abroncsgyártó, személyautókhoz, furgonokhoz, teherautókhoz, motorokhoz, mezőgazdasági gépekhez, repülőgépekhez és földmunkagépekhez gyárt abroncsot, valamint a Bandag futózott teherabroncsoknál alkalmazott műszaki eljárások szállítója. A japán céget 1931-ben alapította Shojiro Ishibashi, melynek mára több mint 50 abroncsgyára van világszerte, több mint 138.000 alkalmazottal.A Bridgestone volt az F1 kizárólagos abroncsbeszállítója 2007-től 2010-ig és sikeresen részt vesz a MotoGP versenysorozatban is. A Bridgestone európai részlege több mint 13.000 főt foglalkoztat termelési, fejlesztési, tesztelési és értékesítési létesítményeiben.A Bridgestone Magyarországról:Magyarországon 2008-ban nyitotta meg a Bridgestone Csoport teljesen automatizált gyárát Tatabányán. A Bridgestone Magyarország Kft. 1994-ben alakult és jelenleg több mint 20 főt foglalkoztat.További információért látogassa meg a www.bridgestone.eu, www.bridgestonenewsroom.eu oldalakat.
A KIVÁLÓ TAPADÁS CSAK A JÉGHEGY CSÚCSA!
A téli promóció időtartama:2015. október 19. – november 30. A PROMÓCIÓ RÉSZLETEI: 1. Sodexo Bónusz utalvány A promóciós időszakban vásárolt valamennyi Pirelli Snowcontrol 3 mintázatú abroncs garnitúra vásárlása esetén 6.000 Ft értékű Sodexo Bónusz utalványt adunk. Ajándékutalványt a helyben felszerelt abroncsok után van módunkban biztosítani, kizárólag abban az esetben ha a szerelés szerepel a számlán. A promócióban egy végfelhasználó legfeljebb két Sodexo Bónusz ajándékutalványt kaphat. 2. TyreLife kiterjesztett cseregarancia 16 collos vagy annál nagyobb méretű abroncsok esetén, a promócióban részt vevő kereskedők a Pirelli téli abroncs vásárlói számára térítés ellenében megújuló TyreLife kiterjesztett cseregaranciát biztosítanak. Pirelli kiterjesztett cseregarancia ára végfelhasználó részére 1.990 Ft, amely összeg a kereskedés bevételét növeli. A cseregarancia az alábbi Pirelli személy vagy SUV abroncs garnitúra vásárlása esetén adható: Nyári abroncsok esetén: ≥17 coll Téli abroncsok esetén: ≥16 coll 3. Pirelli matrica Aki a Pirelli abroncsok vásárlásakor a kereskedelmi partnerünknél kapott Pirelli matricát felragasztja autójára, továbbá erről fotót készít, úgy hogy jól látszik a matrica és a rendszámtábla, és ezt regisztrációjával együtt feltölti a www.pirelli.hu/telipromo oldalra vagy regisztrációs adataival együtt e-mailben elküldi a kontakt@pirelli.com címre, F1 2014 XBOX 360 vagy F1 2014 PS3 játékot kap ajándékba. A Pirelli matricákat értékesítő kollégáink juttatják el a kereskedelmi partnereinknek. A promóció időtartama alatt elfogyott matricákat marketing osztályunk pótolja. F1 XBOX vagy PS3 játékot csak a regisztráció és a fotó együttes feltöltése esetén küldünk. Részvételi feltétel: Sodexo Bónusz utalvány Minden végfelhasználónak jár, aki a promóció időtartama alatt legalább egy garnitúra Pirelli Snowcontrol 3 személyautó abroncsot vásárol egy, a promócióban részt vevő kereskedőnél, és azt helyben fel is szerelteti, valamint regisztrál az utalványért. TyreLife kiterjesztett cseregarancia és Pirelli matrica Minden végfelhasználónak jár, aki a promóció időtartama alatt legalább egy garnitúra Pirelli téli személy- vagy SUV abroncsot vásárol egy, a promócióban részt vevő kereskedőnél, és azt helyben fel is szerelteti, valamint regisztrál a cseregaranciáért és/vagy felragasztja autójára a Pirelli matricát. Hogyan működik a promóció? Megvásárolja és felszerelteti a promócióban részt vevő abroncsot, a promóció időtartama alatt. Regisztrál a pirelli.hu/telipromo honlapon és feltölti a gumiabroncs számlájának elektronikus változatát 2015. december 10-ig, ill.a gumiszervizben található űrlapon regisztrál a TyreLife kiterjesztett cseregaranciáért. A Pirelli Hungary Kft. a beérkezéstől számított 30 napon belül megküldi a Sodexo Bónusz ajándékutalványt, ill. a TyreLife kiterjesztett cseregarancia kártyát a végfelhasználónak.
Pirelli: Több ok vezetett az abroncsok meghibásodásához Silverstone-ban!
A hétvégén Silverstone-bn történtekről hivatalos közleményt adott ki a Pirelli!PAUL HEMBERY: “Ami Silverstone-ban történt, rendkívül felzaklatott bennünket. Ezeknél a korszerű abroncsoknál elengedhetetlen az olyan adatok ismerete, mint a hőmérséklet, nyomás és kerékdőlésszög. A szabályok módosítására várva olyan abroncsokat vezetünk be, melyek könnyebben kezelhetők.”Milánó, 2013. július 2. – A Silverstone-ban használt abroncsok alapos elemzését követően a Pirelli megállapította, hogy a meghibásodás okai alapvetően a következő tényezők kombinációjában keresendők:1) A hátsó abroncsok, melyeket rossz oldalra szereltek fel: más szóval, a meghibásodott autókon a jobb oldali abroncsot a bal oldali helyére szerelték és fordítva. Az idei abroncsoknak aszimmetrikus a szerkezete, vagyis nem úgy lettek tervezve, hogy felcserélhetőek legyenek. Az oldalfalakat úgy tervezték, hogy specifikus terhelést bírjanak el az abroncs belső és külső oldalán. Az abroncsok felcserélése tehát bizonyos körülmények között befolyásolja a működésüket. Különösen a külső részt tervezték arra, hogy megbirkózzon a nagy terheléssel, amely az olyan nehéz pályák kanyarjaiban lép fel, mint Silverstone, ahol gyors bal kanyarok és helyenként különösen durva rázókövek találhatók.2) Az abroncsnyomás, ami túlságosan alacsony volt, de mindenesetre alacsonyabb a Pirelli által javasoltnál. Alacsonyabb nyomás mellett az abroncs nagyobb igénybevételnek van kitéve menet közben.3) Az extrém kerékdőlésszög használata.4) A rázókövek, melyek különösen durvák a gyors kanyarokban, például a négyes kanyarban Silverstone-ban, ahol a legtöbb meghibásodás történt. Ez a bal hátsó abroncsokat érintette. Az egyetlen probléma, ami Silverstone előtt felmerült, a leválás volt, ami teljesen mással van összefüggésben. A leválás megszüntetésére a Pirelli azt a megoldást javasolta, hogy a csapatok azokat az abroncsokat használják Silverstone-tól kezdve, melyeket Kanadában kipróbáltak. Amikor ezt a javaslatot elutasították, a Pirelli keresett egy másik megoldást laboratóriumi teszteléssel, egy másik kötési eljárást a futófelületnek a karkaszhoz erősítésére. Tehát a leválásnak semmi köze ahhoz, ami Nagy-Britanniában történt.Az elemzés eredményei alapján a Pirelli szeretné hangsúlyozni:1) Az abroncsok rossz oldalra történő felszerelését mindenki alábecsülte: mindenekelőtt a Pirelli azzal, hogy nem tiltotta meg.2) Hasonlóképpen, az alacsony abroncsnyomás és az extrém kerékdőlésszög, amibe a Pirellinek nincs beleszólása, olyan döntés, amely veszélyes lehet bizonyos körülmények között. Ezért a Pirelli arra kérte a FIA-t, hogy tegye ezt precíz jövőbeni vizsgálat tárgyává. A Pirelli azt is kérte, hogy jelöljenek ki egy elkötelezett képviselőt ezen szabályok betartásának az ellenőrzésére.3) A Pirelli szeretné hangsúlyozni azt is, hogy a 2013-as abroncsok semmilyen módon nem veszélyeztetik a pilóták biztonságát, ha megfelelően használják őket, és a FIA által előírt valamennyi biztonsági előírásnak megfelelnek.A logikus következtetés az, hogy a 2013-as abroncsok teljesítményével és műszaki fejlettségével rendelkező abroncsoknál elengedhetetlen, hogy maga a Pirelli szabályozza és gondosan ellenőrizze őket. Az abroncsok optimális működésének biztosításához az olasz cégnek valós idejű adatokra van szüksége a csapatoktól olyan alapvető paraméterek tekintetében, mint a nyomás, hőmérséklet és kerékdőlésszög.Az új szabályokra várva, melyek lehetővé teszik, hogy a Pirelli hozzájusson e korszerű abroncsok fejlesztéséhez és kezeléséhez szükséges adatokhoz, a következő intézkedéseket javasolja a következő nagydíjakra nézve a FIA-val, a FOM-mal, a csapatokkal és a pilótákkal egyetértésben:1) A jelenlegi abroncs továbbfejlesztett változatának – melyet Kanadában teszteltek (és tökéletesen megbízhatónak bizonyult) – a használata a Német Nagydíjon ezen a hétvégén. Ez felel meg leginkább a Nürburgring technikai jellemzőinek. A július 7-i Német Nagydíjon használandó hátsó abroncsok Kevlar-konstrukcióval készültek a jelenlegi acélszerkezet helyett, valamint a 2012-es övszerkezettel, így biztosítják a maximális stabilitást és a megfelelő úttartást. Lévén, hogy ezek az abroncsok is is – ami azonban elengedhetetlen a korszerűbb 2013-as abroncsok optimális működéséhez. A Magyar Nagydíjtól használatos abroncsok a 2012-es abroncsok jellemzőit ötvözik a 2013-as gumikeverékek teljesítményével. Lényeges, hogy az új abroncsoknak a 2012-es abroncsoknak megfelelő szerkezetük, konstrukciójuk és övszerkezetük lesz, ami maximális teljesítményt és biztonságot nyújtott. A gumikeverékek a 2013-asok lesznek, melyek gyorsabb köridőt és szélesebb működési skálát biztosítottak. Ez az új specifikáció, a FIA-val történt megállapodás szerint, a versenypályán kerül tesztelésre a csapatok közreműködésével a 2013-as autókon Silverstone-ban július 17 és 19 között a pilótákkal a fiatal pilóták tesztje alatt. Ezek a tesztek hozzájárulnak majd az új abroncsszéria végleges fejlesztéséhez, lehetőséget adva a csapatoknak az autók beállításának elvégzéséhez.aszimmetrikusak, szigorúan tilos lesz fordítva szerelni őket. Az első abroncsok viszont változatlanok maradnak.2) A Magyar Nagydíjtól kezdve egy új abroncsszéria bevezetése. Az új abroncsok szimmetrikus szerkezetűek lesznek, és maximális biztonságot nyújtanak majd az adatokhoz való hozzáférés nélkülis – ami azonban elengedhetetlen a korszerűbb 2013-as abroncsok optimális működéséhez. A Magyar Nagydíjtól használatos abroncsok a 2012-es abroncsok jellemzőit ötvözik a 2013-as gumikeverékek teljesítményével. Lényeges, hogy az új abroncsoknak a 2012-es abroncsoknak megfelelő szerkezetük, konstrukciójuk és övszerkezetük lesz, ami maximális teljesítményt és biztonságot nyújtott. A gumikeverékek a 2013-asok lesznek, melyek gyorsabb köridőt és szélesebb működési skálát biztosítottak. Ez az új specifikáció, a FIA-val történt megállapodás szerint, a versenypályán kerül tesztelésre a csapatok közreműködésével a 2013-as autókon Silverstone-ban július 17 és 19 között a pilótákkal a fiatal pilóták tesztje alatt. Ezek a tesztek hozzájárulnak majd az új abroncsszéria végleges fejlesztéséhez, lehetőséget adva a csapatoknak az autók beállításának elvégzéséhez.Paul Hembery, a Pirelli motorsport igazgatójának nyilatkozata: “Ami Silverstone-ban történt, teljesen váratlan volt, ez az első alkalom, hogy ilyesmi megesett a Pirelli több mint százéves motorsport történetében. Ezek az események, melyek teljesen felzaklattak bennünket, megerősítik az általunk javasolt változások sürgős bevezetésének szükségességét – melyek bevezetésre is kerülnek Németországban a pénteki szabadedzésen. Köszönetet szeretnénk mondani a FIA-nak, a FOM-nak, a csapatoknak és a pilótáknak, hogy készek voltak gyorsan azonnali megoldást keresni a problémára. Különösen a – FIA-val egyeztetett – téli tesztek elfogadása, melyek alkalmasabbak az abroncsfejlesztésre, és a szezonbeli tesztek lehetősége fog hozzájárulni a fokozott biztonságot és teljesítményt nyújtó abroncsok kialakításához. Szeretném újra hangsúlyozni, hogy a 2013-as abroncsok a megfelelő módon használva tökéletesen biztonságosak. A Silverstone-ban történtek után azonban teljes hozzáférést kértünk a valós idejű abroncsadatokhoz az abroncsok megfelelő használatának és fejlesztésének biztosítása érdekében, melyek az elvárásoknak megfelelően korszerűek és olyan nagy teljesítményűek, hogy átlagosan több mint két másodperccel csökkentek a köridők. A szabályok módosítására várva olyan abroncsokat vezetünk be, melyek könnyebben kezelhetők.”HEMBERY: SZERETNÉNK KÖSZÖNETET MONDANI A CSAPATOKNAK, A PILÓTÁKNAK, A FIA-NAK ÉS A FOM-NAK A TÁMOGATÁSÉRTA korábbi sajtóközleményhez kapcsolódóan, mely a Silverstone-ban történt abroncsok meghibásodásának okait részletezte, Paul Hembery az alábbiakat szeretné még hozzátenni: “Azokkal a benoymásokkal ellentétben, melyeket néhányan kialakítottak, szeretném kiemelni az együttműködést és támogatást, melyet a csapatoktól, pilótáktól, a FIA-tól és a FOM-tól kaptunk. Semmi esetre sem szándékozunk vitába keveredni senkivel. Vállaljuk a sajtóközleményben leírtaknak megfelelő felelősséget. Mivel nincs teljes beleszólásunk az abroncsok használatába, ezért mindegyik fél közreműködésére szükségünk van. Hálásak vagyunk azért, hogy az előbbiekre való tekintettel minden résztvevő féltől teljes támogatást kapunk.