Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Michelin Alpin 6 - Biztonságos újonnan, biztonságos kopottan
(2018-10-04 10:09)

 

Biztonságos kopottan. A franciák az új 6-os szériájú téli abroncsaikkal erre helyezték a hangsúlyt, ezt pedig a leginnovatívabb technológiával támogatták meg. A Michelin Evergrip techonlógia maximális irányíthatóságot biztosít kopott állapotban is, a Traction Booster keveréknek köszönhetően a futókopással sem romlik a havas tapadási teljesítmény, és akkor az önmegújító mintázatról még nem is beszéltünk…

Michelin Alpin 6 téli abroncs

És mindezt miért jó? A fékút havas úton (kopott állapotban) mutatóban 5-6 méterrel jobb a versenytársaknál, több neves magazintól is maximális pontszámot kapott a teszteken. Ezen felül az abroncs kapaszkodási képessége is kiemelkedő, így elinduláskor és emelkedőn való mászáskor is sokkal magabiztosabban reagál a gázadásra, mint más gyártók abroncsai.

Michelin Alpin 6 gyártói adatok: www.michelin.hu/autogumi/michelin-alpin-6

 

Hozzászólások

További hírek

"Nincs sem veszteni-, sem takargatnivalónk"
Az indiai Apollo Tyres odahaza mindegyik Magyarországon jelen lévő autógyártó céggel jó kapcsolatot ápol, ezt is szeretnék a 2017-re elkészülő új, gyöngyöshalászi gyárral kiaknázni. Az Apollo Tyres Hungary ügyvezető igazgatóját, Kannan Prabhakart kérdeztük, aki azt mondja, a magyar kormánytól kapott durván 27 milliárd forintnyi támogatás se nem kevés, se nem sok. hvg.hu: Milyen abroncsok gyártására készül Gyöngyöshalászon az Apollo Tyres az indulásra: Range Roverre, Jaguárra vagy Tata Nanora? Kannan Prabhakar: Én is csak olvastam, hogy a Tata érdeklődik Szombathely iránt.Indiában ők partnereink, akinek azonban elsősorban a teherautóira, nem pedig a személykocsijaira szállítunk gumiabroncsokat. A gyöngyöshalászi gyárunkban viszont a teljes személyautóabroncs-termékpalettánkat gyártani fogjuk, a Vredestein és az Apollo márkát egyaránt. hvg.hu: Teherautó-abroncsot viszont szintén gyártani fognak Gyöngyöshalászon. K. P.: Indiában az No.1 vagyunk a teherautóabroncs-gyártásban, és így is ismernek minket a leginkább Ázsiában. Európában azonban a legjobb téli abroncsokat gyártjuk Hollandiában, Vredestein márkanév alatt. A magyarországi beruházásunk célja valójában az, hogy a holland gyárunk termékpalettáját (ami mezőgazdasági gépjárművekre gyártott abroncsokat is jelent) kiegészítsük. Magyarországon így személyautóra, kisteherautóra, teherautóra és buszokra is termelni tudunk majd. Az új üzem évente 5,5 millió személyautó- és kisteherjármű-, valamint 675 ezer darab tehergépjármű-abroncsot fog előállítani. Apollo és Vredestein márkájú abroncsok is készülnek majd itt az európai piac számára, mivel Hollandiában már teljes kapacitással dolgozunk, és onnan nem tudjuk már ellátni az új európai keresletet. Azt kell látni, hogy a két európai gyárral az Apollo lényegében a teljes abroncspalettát kínálni fogja Európában. Ezért is fontos, hogy a gyöngyöshalászi beruházás sikeres legyen, mivel az egész európai piacot ki akarjuk szolgálni. Példálózni aManchester Uniteddal hvg.hu: A cég szlogenje, a „Go the distance” nehezen fordítható le magyarra, mert ahhoz, hogy a „Menj végsőkig” érthető is legyen, további magyarázatra van szükség. Segítene? K. P.: Nehéz ezt magyarra fordítani, mert a mi értelmezésünkben ez valami olyasmit takar, hogy „Menj messzebbre”. Azt értjük a szlogenen, hogy a Apollo támogatni szeretné az embereket abban, hogy elérhetővé váljanak számukra olyan lehetőségek, amelyek eddig talán nem léteztek. De mondok egy példát, amin keresztül mindez megérthető. Az Apollo Tyres a Manchester United labdarúgócsapatának egyik partnere. A cégünk a már elhasznált gumiabroncsai újrahasznosításával olyan pályákat épített, amelyek a helyi közösség számára is nyitottak, így lehetőségünk van az Old Trafford mellett edzeni. Ezt jelenti a „Go the distance” az Apollo számára. hvg.hu: Az Apollo Tyres 2012-ben felvázolt víziójában az áll, hogy 2016-ra a világ top 10 gumiabroncsgyártója közé akar kerülni. Mekkora ebben az erőteljesebb európai piacbővítés szerepe? K. P.: Gyöngyöshalászon a gyártás 2017 első felében indul majd el. Mivel az európai tervek részben az itteni kapacitásbővítésről is szólnak, az irány jó, és a célok elérésére sokágú stratégiánk van. Az egyik ága az új piacok meghódítására vonatkozik; például új disztribúciós központokat hoztunk létre a világban – ahogyan azt legutóbb Dubajban, Brazíliában és Thaiföldön tettük. Egy másik ág a stratégiánkban a márkaépítés, ami Európában az Apollo és a már jól bejáratott, jól működő Vredestein márkák erősítését jelenti, és azt célozza, hogy e két márkanévvel további piacokat érjünk el. A harmadik ág pedig a kapacitásbővítés. Az Apollo Tyres jelenleg nem tud már annyi abroncsot gyártani, mint amennyi megrendelést felvehet az európai piacon. Bővíteni is kétféleképpen tudunk: organikusan, a már meglévő hollandiai gyárat bővítjük, vagy zöldmezős beruházásként új gyárat építünk Magyarországon. A stratégiai részlegünk folyamatosan keresi az organikus bővítési lehetőségeket. hvg.hu: Miért Magyarország? K. P.: Nagyon sok kelet-európai országot nagyon alaposan, rengeteg szempontot figyelembe véve megnéztünk. Magyarország volt e szempontrendszer alapján a legkedvezőbb. Például jól képzett és jól képezhető szakemberek vannak itt, és az eddigi tapasztalatok szerint jól fogunk tudni együttműködni. Ezt arra is alapozom, hogy amikor egy hónapja elindult a tömeges munkaerő-toborzás, akkora magyar HR-csapat Gyöngyös 100 kilométeres körzetében minden szakközépiskolát és technikumot feltérképezve rekordidő alatt ki tudta választani azt a mintegy 100 tanulót, akikkel sikerült megállapodni, hogy az áprilistól induló ösztöndíjprogramunkba belépve, júliustól már leendő dolgozóink lehetnek. hvg.hu: A korábban felvázoltakban az Apollo számára Gyöngyöshalász egy jelentős mérföldkő, avagy ez is csak a cég egy beruházása a sok közül, amit mi látunk csak kiemelkedőnek? K. P.: A magyarországi projekt az első zöldmezős beruházásunk Európában. Az európai piac nagyon fontos nekünk, mert nemcsak nagyon nagy, de nagyon komoly lehetőségeket is látunk abban, hogy itt a helyünket megtaláljuk. Gyöngyöshalász a stratégiánkban is nagy lépés, és igen, szükséges, hogy ez a beruházás sikeres legyen. hvg.hu: Mondana konkrét példát is arra, hogy hol látnak a piacon komoly lehetőségeket? K. P.: A cseregumipiac mellett például az OE-szegmensben óriási potenciált látunk. Ezek azok az első felszerelésű gumik, amiket az autógyárak a piacra küldendő modelljeikre szerelnek. Indiában az összes itt működő autógyártóval már ilyen kapcsolatban vagyunk. Ebből számunkra az következik, hogy ez Magyarországon is egy reális, elérendő cél. hvg.hu: Ehhez azért a Hankooknak is lesz egy-két szava. K. P.: Természetesen, hisz erről szól a verseny. És mi komoly versenyre készülünk minden fronton. Nekünk kell a legjobbnak és a legversenyképesebbnek lenni, és akkor elégedettek leszünk. Erre megvan a stratégiánk, tudjuk, hogy a vásárlók alapvetően az ár-érték arány alapján választanak, és ennek a megfelelésére kell törekednünk. Mi mindenhol nagyon erősek vagyunk: a technológiában és a szolgáltatásokban is. Hollandiában is a legjobbak között vagyunk, ezért úgy gondoljuk, hogy ha a magyar piacon is a felhasználófókuszú stratégiát követjük, akkor sikeresek lehetünk az európai piacon. hvg.hu: Mekkora beruházást kell végeznie az Apollónak ahhoz, hogy a magyarországi gyára úgy működhessen, hogy a helyi gumigyári riválissal szemben az induláskor meglévő hátrányát ledolgozhassa? Az Európai Bizottság jóváhagyásával ugyanis nagyjából annyi támogatást kapott a magyar kormánytól, mint amennyit a Hankook. K. P.: Valóban, a gyöngyöshalászi beruházáshoz az állami támogatás mértéke 90 millió euró, és ez a magyarországi beruházásösztönzési tételeket nézve se nem kiugró, se nem visszafogott. Nagyságrendileg ekkora támogatást kapott a Hankook is, de a Mercedes is. Úgy látom azonban, hogy a támogatás mértéke önmagában nem dönti el a versenyt, ami a gyártóüzemre vár. Az egész beruházás értéke összesen 475 millió euró, több száz munkahelyet biztosít majd a régióban. Már most azon dolgozunk, hogy Magyarországon és más európai piacokon mindkét márkánk erős támogatást kapjon. De a márkaépítésen túl a vállalatunkat is szeretnénk építeni a szakmai tréningekkel és a vállalati felelősségvállalás érvényesítésével a régióban. Az Apollónak az is a missziója, hogy nagy figyelmet fordítson a közösségekre és a fenntarthatóságra. hvg.hu: Ahogy a gyárépítés és a próbaüzem elindul, szinte biztosan felerősödik majd a környezetvédők hangja, mondván: a gumigyártás nem csak energiazabáló, de környezetszennyező technológia is. Erre készülnek? K. P.: Az Apollo stratégiája nem csak Európára vonatkozóan, hanem globálisan az, hogy csak modern, környezetileg kezelhető termelést biztosító technológiákkal gyárt. Nem ez az első zöldmezős beruházásunk. Az egészségre, a környezetvédelemre, és a biztonságra is fókuszálunk. Ennek szellemében Indiában és Hollandiában is bővítettünk már gyárat, szóval e téren sincs sem veszteni-, sem takargatnivalónk. Hollandiában és Indiában is minden környezetvédelmi előírásnak megfelel a gyárunk működése, nem látom, hogy Magyarországon bármilyen probléma lenne ezzel. Forrás: HVG
A KIVÁLÓ TAPADÁS CSAK A JÉGHEGY CSÚCSA!
A téli promóció időtartama:2015. október 19. – november 30. A PROMÓCIÓ RÉSZLETEI: 1. Sodexo Bónusz utalvány A promóciós időszakban vásárolt valamennyi Pirelli Snowcontrol 3 mintázatú abroncs garnitúra vásárlása esetén 6.000 Ft értékű Sodexo Bónusz utalványt adunk. Ajándékutalványt a helyben felszerelt abroncsok után van módunkban biztosítani, kizárólag abban az esetben ha a szerelés szerepel a számlán. A promócióban egy végfelhasználó legfeljebb két Sodexo Bónusz ajándékutalványt kaphat. 2. TyreLife kiterjesztett cseregarancia 16 collos vagy annál nagyobb méretű abroncsok esetén, a promócióban részt vevő kereskedők a Pirelli téli abroncs vásárlói számára térítés ellenében megújuló TyreLife kiterjesztett cseregaranciát biztosítanak. Pirelli kiterjesztett cseregarancia ára végfelhasználó részére 1.990 Ft, amely összeg a kereskedés bevételét növeli. A cseregarancia az alábbi Pirelli személy vagy SUV abroncs garnitúra vásárlása esetén adható: Nyári abroncsok esetén: ≥17 coll Téli abroncsok esetén: ≥16 coll 3. Pirelli matrica Aki a Pirelli abroncsok vásárlásakor a kereskedelmi partnerünknél kapott Pirelli matricát felragasztja autójára, továbbá erről fotót készít, úgy hogy jól látszik a matrica és a rendszámtábla, és ezt regisztrációjával együtt feltölti a www.pirelli.hu/telipromo oldalra vagy regisztrációs adataival együtt e-mailben elküldi a kontakt@pirelli.com címre, F1 2014 XBOX 360 vagy F1 2014 PS3 játékot kap ajándékba. A Pirelli matricákat értékesítő kollégáink juttatják el a kereskedelmi partnereinknek. A promóció időtartama alatt elfogyott matricákat marketing osztályunk pótolja. F1 XBOX vagy PS3 játékot csak a regisztráció és a fotó együttes feltöltése esetén küldünk. Részvételi feltétel: Sodexo Bónusz utalvány Minden végfelhasználónak jár, aki a promóció időtartama alatt legalább egy garnitúra Pirelli Snowcontrol 3 személyautó abroncsot vásárol egy, a promócióban részt vevő kereskedőnél, és azt helyben fel is szerelteti, valamint regisztrál az utalványért. TyreLife kiterjesztett cseregarancia és Pirelli matrica Minden végfelhasználónak jár, aki a promóció időtartama alatt legalább egy garnitúra Pirelli téli személy- vagy SUV abroncsot vásárol egy, a promócióban részt vevő kereskedőnél, és azt helyben fel is szerelteti, valamint regisztrál a cseregaranciáért és/vagy felragasztja autójára a Pirelli matricát. Hogyan működik a promóció? Megvásárolja és felszerelteti a promócióban részt vevő abroncsot, a promóció időtartama alatt. Regisztrál a pirelli.hu/telipromo honlapon és feltölti a gumiabroncs számlájának elektronikus változatát 2015. december 10-ig, ill.a gumiszervizben található űrlapon regisztrál a TyreLife kiterjesztett cseregaranciáért. A Pirelli Hungary Kft. a beérkezéstől számított 30 napon belül megküldi a Sodexo Bónusz ajándékutalványt, ill. a TyreLife kiterjesztett cseregarancia kártyát a végfelhasználónak.
Új márkával bővült gumiabroncs kínálatunk!
Magyarországon is megjelentek az Apollo Tyres gumiabroncsai, melyek értékesítését a Gumiflex Kft. kiemelt nagykereskedőként végzi idén februártól!Az Apollo Tyres 1972-ben jött létre az indiai Gurgaonban. Az utóbbi időben jelentős fejlődésen ment keresztül a márka, melynek legfőbb célja, hogy 2017-re a 10 legnagyobb gumiabroncs gyártója közé tartozzon. A cél érdekében már évtizedekkel ezelőtt világszintű terjeszkedésbe kezdtek. Ennek első állomása 2006-ban a dél-afrikai Dunlop Tyres megvásárlása volt, mellyel az Apollo Tyres nemcsak gumiabroncs gyárakhoz jutott Afrikában, hanem 32 afrikai piacon megszerezte a Dunlop gumiabroncsok értékesítésének jogát is. A következő állomás a Vredestein megvásárlása volt 2009-ben. Az elmúlt évben az amerikai Cooper Tire abroncsgyártó felvásárlásának bejelentésével került a figyelem központjába a vállalat. Az Apollo jelenleg kilenc gyárral rendelkezik Ázsiában, Afrikában és Európában. Termékeit világszerte 118 országban értékesíti. Az Apollo és Vredestein mellett a Kaizen, Maloya és Regal márkákat is forgalmazó vállalat jelenleg a világ 15. legnagyobb gumiabroncs gyártója. Az új márka már nem ismeretlen az európai piacon, ugyanis 2013 óta a Volkswagen modelljeire is gyári első szerelésként kerülnek világszerte.Kínálatában személygépjármű, teherautó, mezőgazdasági és ipari abroncsok is megtalálhatóak.A Magyarországon forgalmazott, a középkategória felső részébe pozícionált Apollo abroncsokra a gyártó teljes körű garanciát vállal a vásárlás időpontjától két évig, vagy az abroncs 80%-os elhasználódásáig. A garancia kiterjed a kátyúk okozta sérülésekre is.A garancia pontos feltételeiről bővebben az alábbi linkre kattintva olvashat >>>A Gumiflex Kft. 2014 februárjától kiemelt nagykereskedőként végzi az Apollo gumiabroncsok hazai értékesítését.