Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Két új abroncsot mutatott be az Apollo Vredestein a Genfi Autószalonon
(2017-03-10 08:13)

Két új abroncsot mutatott be az Apollo Vredestein a Genfi Autószalonon

 


Az Apollo márka két termékújdonsággal jelentkezett Genfben: az Amazer 4G Eco és az Apterra HT2 abroncsokkal.

Az Amazer 4G Eco jobb kezelhetőséget biztosít, a nedves úton nyújtott fékezési teljesítményével pedig a biztonságot helyezi előtérbe. A belső tesztek adatai szerint 25%-kal alacsonyabb gördülési ellenállással rendelkezik, mint elődje.

A SUV kategória számára készült Apterra HT2 különösen biztonságos nedves úton, valamint jobb rezgéscsillapítást, alacsonyabb zajszintet és ennek köszönhetően nagyobb kényelmet biztosít. A két abroncsmodell válogatott méretei március 1-től rendelhetők, a teljes választék pedig áprilistól lesz elérhető az európai piacon.

Hozzászólások

További hírek

Tökéletes védelem az esőtől a hóig!
Az új Uniroyal MS plus 77- Kimagasló vízre felúszás elleni védelem- Nagyszerű kezelhetőség vizes útfelületen- Egyedülálló teljesítmény és kiváló tapadás havas útonAz MS plus 77 egy új mérföldkő az Uniroyal téli abroncsainak történetében. Az abroncs egyedülálló tulajdonságait úgy alakították ki, hogy a legszélsőségesebb téli időjárási körülményekben is kiváló védelmet biztosítson az autósok számára. Az új gumiabroncs a vizes és havas útfelületen nyújtott teljesítményével, valamint a nagy biztonsági tartalékaival egy új etalon a téli abroncsok között.Növelt védelem a vízre felúszás ellen- Az abroncs középső részén körbefutó, valamint a vállakon kialakított széles csatornák rendkívül hatékony vízelve-zetést biztosítanak. A tapadási felület optimalizálása csökkenti a vízre felúszás veszélyét.Kimagasló kezelhetőség vizes útfelületen- A mintázat középső részének kialakítása nagy mennyiségű víz kiszorítására képes. Ezen felül a gumiabroncs alapanyagát kifejezetten hideg, csapadékos időjárásra optimalizálták. Mindez kiváló irányíthatósá-got és egyedülálló tapadást biztosít.Remek tapadás és vonóerő-átadás havon- A sűrű lamellázat révén kialakuló kapaszkodóél-hálózat nagyszerű tapa-dást és vonóerő-átadást biztosít havas úton.Letölthető termékbemutató >>
ContiWinterContact™ TS 850
Biztonsága érdekében a legapróbb részletekre is figyelünk!ContiWinterContact™ TS 850 -Új téli abroncs kompakt- és középkategóriás autók részéreA számos technikai innovációnak köszönhetően az új ContiWinterContact™ TS 850 a biztonság új dimenzióját nyitja meg. Az előd modellhez képest az új abroncs téli körülmények között sokkal jobb tapadást, vizes útfelületen pedig rövidebb fékutat biztosít. Mindezekhez pontosabb irányíthatóság, nagyobb futásteljesítmény és még tovább csökkentett gördülési ellenállás társul. Az abroncs szerkezeti felépítésénél alkalmazott világszínvonalú technikai megoldásokkal a Continental mérnökeinek sikerült megalkotniuk azt az abroncsot, amely a biztonságot, a gazdaságosságot és a környezetbarát üzemeltetést az eddigi legmagasabb szinteken garantálja.Sebességindex:T/H/VKeréktárcsa átmérő:15 – 16Gumiabroncs szélesség:155 – 215Széria: 65 – 45Letölthető termékbemutató >>
Nagy átmérőjű, keskeny kerekek lesznek a jövő gumiabroncsai?
A Pirelli szerint 2020-tól csak malomkerék átmérőjű, virsligumikkal lehet majd teljesíteni az Európai Unió egyre szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírásait.Az autózásban egyre nagyobb szerepet vállalnak az abroncsok. Korábban csupán az úthoz való minél jobb tapadásért voltak felelősek, mára azonban a helyzet megváltozott és képességeiket a fogyasztás csökkentéséhez vagy a zajok mérsékléséhez igazítják, a jövőben pedig még jobban idomulnak majd az adott autókhoz.A hatékonyság növelése viszont radikálisabb irányokat kíván, amit a gumiabroncsok sem kerülhetnek el. Mindez külsejükre is kihat, amit ezúttal a Pirelli hangsúlyozott. Az Európai Unió egyre szigorúbb szabályai az olaszok szerint eddig még nem látott technológiák alkalmazására, merőben új megoldások kivitelezésére sarkallja őket, emellett pedig a cél továbbra is a lehető legjobb eredmény és piaci részesedés elérése.Az autózás hőskorában keskeny gumikkal jártak, aztán egyre szélesebbé váltak az autógumik a tapadás növelése miatt, a jövőben viszont újra a keskeny gumik terjedhetnek el - állítja a Pirelli. Az olasz gumigyártó szerint az Európai Unió egyre szigorodó előírásai miatt újra kell gondolni a gumik tervezését, elsősorban a méretüket és a kinézetüket.A gumikat elsősorban a gördülési ellenállásán és a vizes aszfalton mutatott fékútjukat kell a gyártóknak javítani a jövőben, az európai előírások két lépcsőben, először 2016-ban, majd 2020-ban fognak szigorodni. Az új előírások szerint arra kell számítani, hogy a kerekek átmérője a mai átlagméretnek tekinthető 16 colról 21 colra nő majd, ami az autók külsejét is jelentősen meg fogja változtatni, ezzel párhuzamosan egyre keskenyebbé is válnak majd a kerekek.