Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Fontos közlemény!
(2020-03-27 10:20)

 

Tájékoztatunk minden kedves ügyfelet, hogy a 2020. március 27-én kiadott kijárási korlátozásról szóló kormányrendelet értelmében  a gumiszervizek tovább működhetnek, a lakosság korlátozás idején is igénybe veheti tevékenységünket, így ránk kiható korlátozást nem vezettek be.

 

Az új rendelet 4.§ p) pontja szerint

„A lakóhely, a tartózkodási hely, illetve a magánlakás elhagyására az e rendeletben

meghatározott alapos indokkal kerülhet sor.

….

  1. A 3. § szerinti alapos indok:

  1. p) a gépjármű- és kerékpárszerviz, a mezőgazdasági és erdészeti gépek és berendezések

javításával kapcsolatos szolgáltatások igénybevétele,”

 

Fentiek alapján a korlátozás nem vonatkozik azokra akik a szervizekbe igyekeznek, ezért mi úgy döntöttünk, hogy ebben a nehéz gazdasági helyzetben nem rontunk saját esélyeinken azzal, hogy szigorúbb korlátozásokat alkalmazunk, mint amit a kormányrendeletek előírnak.

A Gumiflex Kft. minden telephelyén nyitva tart, kis- és nagykereskedelmi tevékenységét továbbra is a megszokott rend szerint ellátja.

Vigyázzunk egymásra!

Hozzászólások

További hírek

Jusson messzebbre Michelin abroncsokkal!
Jusson messzebbre Michelin abroncsokkal! 4db MICHELIN nyári abroncs = üzemanyagkártya!Találja meg az igényeineklegmegfelelőbb nyáriMICHELIN abroncsot!Vásároljon és szereltessen fel 4 darab új, nyári MICHELIN személy-,kisteher- vagy 4x4 gumiabroncsot 2013. március 25. és 2013. május 5. között a Gumiflex Kft. -nél! Kérje számlájára az abroncsok felszerelését igazoló matricát, mely a regsiztrásiója gyorsabb feldolgozását szolgálja!Az abroncsok vásárlását és felszerelését követően a Gumiflex Kft. a számla kíséretében egy inaktív üzemanyagkártyát ad Önnek.Az abroncsok vásárlásától és felszerelésétől számított 20 naptári napon belül regisztráljona promotion.michelin.hu weboldalon, ahol megkell adnia az inaktív üzemanyagkártya számát is. Az abroncsok vásárlását és felszerelését igazoló számlát, kérjük, töltse fel aerre az oldalra, vagy a számla másolatát postai úton küldje vissza a regisztráció során kapott egyéni azonosító kóddal együtt a következő címre: Café Connection Kft. 1037 Budapest, Seregély utca 3-5.Minél nagyobb átmérőjű nyári MICHELIN abroncsokat vásárol, annál nagyobb összeggel töltjük fel a vásárlás helyén kézhez kapott inaktív üzemanyagkártyáját, mely sikeres regisztráció esetén legkésőbb az akció lezárását követő 90 naptári napon belül aktiválásra kerül. Az üzemanygakártya aktiválásáról vásárlóinkat SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztatjuk.Abroncsátmérők és üzemanyagkártyára utólagosan feltöltésre kerülő összegek:- 17" és annál nagyobb = 18 000 Ft-15" - 16" = 9 000 Ft-13" - 14" = 3 000 FtRészvételi feltételek:Ajánlatunk 2013. március 25-től 2013. május 5-ig vagy a készlet erejéig, illetve természetes személyek eseténlakcímenként legfeljebb 8 db, gazdasági társaságok, egyéni cégek, valamint egyéni vállalkozók esetén szintén legfeljebb8 db azonos típusú és mintázatú, új, nyári MICHELIN személy-, kisteher- vagy 4×4 gumiabroncs – az akcióban részt vevő kereskedésekegyikében történő – vásárlása, valamint a vásárlás helyén és időpontjában történő felszereltetése eseténérvényes.Az abroncsok megvásárlása és felszereltetése után kézhez kapja inaktív üzemanyagkártyáját, majd az ezt követő20 naptári napon belül, kérjük, regisztráljon a promotion.michelin.hu weboldalon, ahol meg kell adnia az inaktívüzemanyagkártya számát is. Az abroncsok vásárlását és felszereltetését igazoló számlát, kérjük, töltse fel erreaz oldalra, vagy a számla másolatát a regisztrációkor kapott egyéni azonosító kóddal együtt postai úton juttassa ela következő címre: Café Connection Kft. 1037 Budapest, Seregély utca 3–5.Elfogadott regisztráció esetén az abroncsvásárláshelyén kézhez kapott inaktív üzemanyagkártyára az utólagosan feltöltött bruttóösszegeta megvásárolt nyári MICHELIN gumiabroncsok átmérője alapján határozzuk meg: 17” és annál nagyobb =18 000 Ft, 15”–16” = 9 000 Ft, 13”–14” = 3 000 Ft.A vásárlás során kézhez kapott üzemanyagkártyát a MOLMagyar Olaj- és Gázipari Nyrt. biztosítja, mely – érvényes részvétel esetén – legkésőbb az akció lezárását követő 90naptári napon belül aktiválásra kerül, és erről SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztatjuk az akcióban részt vevőket.További részletekért és a részletes Játékszabályzatértforduljon gumiabroncs-kereskedőjéhez,vagy látogasson ela promotion.michelin.hu weboldalra!Az akcióval kapcsolatos kérdéseit vagy észrevételeit, kérjük, küldje elektronikuslevél formájában az info@promotion.michelin.hu e-mail címre!
Hány év után érdemes lecserélni a gumiabroncsokat?
A gumi olyan felszerelés, amely nem csupán kopik a kilométerek megtételével, hanem öregszik is. Az évek múlásával módosulnak az összetevői, teljesítményei pedig csökkennek. A legtöbb abroncsgyártó ezért azt tanácsolja az autósoknak, hogy öt év használat után évente egyszer ellenőriztessék abroncsaikat, és cseréljék ki őket, ha elérték a 10 éves kort. A gumiabroncs öregedése és kopása két teljesen különálló kérdés. Egy gumiabroncs rengeteg anyagból áll (különböző gumikeverékek, acélszálak, textilszálak stb.), amelyek minősége közvetlen hatással van az abroncs teljesítményeire. Ebből adódóan ezeknek az összetevőknek a tulajdonságai idővel megváltoznak. Ezek a változások több téányezőtől függ. Éghajlati viszonyoktól: még akkor is, ha a gumiabroncsot úgy tervezték, hogy ellenálljon a nagy hőmérséklet-ingadozásoknak, öregedésük folyamata felgyorsul nagyon hideg vagy nagyon meleg környezetben. Tárolási körülmények: páratartalom, szellőzés, megvilágítás, hőmérséklet, tárolási körülmények stb., amelyek befolyásolják a tárolás minőségét, tehát a gumiabroncs élettartamát is. Használati körülmények: a gumiabroncs élettartama természetesen függ a megterheléstől, a vezetési stílustól (sebesség, gyorsítás, fékezés stb.), a nyomástól és a karbantartás minőségétől és annak sűrűségétől...Nehéz tehát meghatározni a gumiabroncs ajánlott használati időtartamát. A legnagyobb gumiabroncs gyártók azonban öt év használat után évente átvizsgálást javasolnak, illetve 10 évesnél idősebb abroncsokat mindenképp cserére javasolják. Még akkor is, ha az abroncs kopottsága vagy egyéb tulajdonságai ezt nem indokolnák. A legjobb az tehát, ha rendszeresen megvizsgáljuk az abroncsainkat, és meggyőződünk róla, hogy nem sérültek és nem látható rajtuk sérülés, idő előtti kopás vagy deformálódás, esetleg repedések.Ön is könnyen ellenőrizheti gumiabroncsa "életkorát" a gumi oldalfelületén található DOT-szám segítségével. A DOT-szám utolsó három (2000 előtt) vagy utolsó négy (2000 után) számjegye mutatja az abroncs gyártás idejét. A DOT-szám minden esetben megtalálható az abroncs egyik oldalfalán. Értelmezése pedig a következő: a három számjegyűek első két számjegye a gyártás hetét, utolsó számjegye pedig a gyártás évszámának végét jelenti. Pl.: 389 = 1999 38-adik hete. A négy számjegyű DOT-oknál az első két szám szintén a gyártás hetét, míg az utolsó kettő az évszám végét jelentik. Pl.: 3208 = 2008 32-edik hete.Gumiabroncs Jelölések és azok jelentései: 1-Gumigyártó (márka) 2-Mintázati bejegyzés / Gumitípus 3-Gumi keresztmetszetének a szélessége mm-ben 4-A gumi magassága és a szélessége közötti arány %-ban 5-Radiálgumik 6-A felni átmérője colban 7-Ismertetőszám a gumi terhelhetőségéről 8-Gyorsasági index 9-Tubeless (Tömlő nélküli gumik) 10-Gyártási dátum (XX = hét, X = év, < = 9. dekád) 11-Kopásjelző (Tread Wear Indicator) (1,6 mm) 12-Kiegészítő jelzés a magasabb terhelhetőségű gumiknál 13-Utalás a téli használhatóságra a téli- és az egész évben használható gumiknál
Pirelli: Több ok vezetett az abroncsok meghibásodásához Silverstone-ban!
A hétvégén Silverstone-bn történtekről hivatalos közleményt adott ki a Pirelli!PAUL HEMBERY: “Ami Silverstone-ban történt, rendkívül felzaklatott bennünket. Ezeknél a korszerű abroncsoknál elengedhetetlen az olyan adatok ismerete, mint a hőmérséklet, nyomás és kerékdőlésszög. A szabályok módosítására várva olyan abroncsokat vezetünk be, melyek könnyebben kezelhetők.”Milánó, 2013. július 2. – A Silverstone-ban használt abroncsok alapos elemzését követően a Pirelli megállapította, hogy a meghibásodás okai alapvetően a következő tényezők kombinációjában keresendők:1) A hátsó abroncsok, melyeket rossz oldalra szereltek fel: más szóval, a meghibásodott autókon a jobb oldali abroncsot a bal oldali helyére szerelték és fordítva. Az idei abroncsoknak aszimmetrikus a szerkezete, vagyis nem úgy lettek tervezve, hogy felcserélhetőek legyenek. Az oldalfalakat úgy tervezték, hogy specifikus terhelést bírjanak el az abroncs belső és külső oldalán. Az abroncsok felcserélése tehát bizonyos körülmények között befolyásolja a működésüket. Különösen a külső részt tervezték arra, hogy megbirkózzon a nagy terheléssel, amely az olyan nehéz pályák kanyarjaiban lép fel, mint Silverstone, ahol gyors bal kanyarok és helyenként különösen durva rázókövek találhatók.2) Az abroncsnyomás, ami túlságosan alacsony volt, de mindenesetre alacsonyabb a Pirelli által javasoltnál. Alacsonyabb nyomás mellett az abroncs nagyobb igénybevételnek van kitéve menet közben.3) Az extrém kerékdőlésszög használata.4) A rázókövek, melyek különösen durvák a gyors kanyarokban, például a négyes kanyarban Silverstone-ban, ahol a legtöbb meghibásodás történt. Ez a bal hátsó abroncsokat érintette. Az egyetlen probléma, ami Silverstone előtt felmerült, a leválás volt, ami teljesen mással van összefüggésben. A leválás megszüntetésére a Pirelli azt a megoldást javasolta, hogy a csapatok azokat az abroncsokat használják Silverstone-tól kezdve, melyeket Kanadában kipróbáltak. Amikor ezt a javaslatot elutasították, a Pirelli keresett egy másik megoldást laboratóriumi teszteléssel, egy másik kötési eljárást a futófelületnek a karkaszhoz erősítésére. Tehát a leválásnak semmi köze ahhoz, ami Nagy-Britanniában történt.Az elemzés eredményei alapján a Pirelli szeretné hangsúlyozni:1) Az abroncsok rossz oldalra történő felszerelését mindenki alábecsülte: mindenekelőtt a Pirelli azzal, hogy nem tiltotta meg.2) Hasonlóképpen, az alacsony abroncsnyomás és az extrém kerékdőlésszög, amibe a Pirellinek nincs beleszólása, olyan döntés, amely veszélyes lehet bizonyos körülmények között. Ezért a Pirelli arra kérte a FIA-t, hogy tegye ezt precíz jövőbeni vizsgálat tárgyává. A Pirelli azt is kérte, hogy jelöljenek ki egy elkötelezett képviselőt ezen szabályok betartásának az ellenőrzésére.3) A Pirelli szeretné hangsúlyozni azt is, hogy a 2013-as abroncsok semmilyen módon nem veszélyeztetik a pilóták biztonságát, ha megfelelően használják őket, és a FIA által előírt valamennyi biztonsági előírásnak megfelelnek.A logikus következtetés az, hogy a 2013-as abroncsok teljesítményével és műszaki fejlettségével rendelkező abroncsoknál elengedhetetlen, hogy maga a Pirelli szabályozza és gondosan ellenőrizze őket. Az abroncsok optimális működésének biztosításához az olasz cégnek valós idejű adatokra van szüksége a csapatoktól olyan alapvető paraméterek tekintetében, mint a nyomás, hőmérséklet és kerékdőlésszög.Az új szabályokra várva, melyek lehetővé teszik, hogy a Pirelli hozzájusson e korszerű abroncsok fejlesztéséhez és kezeléséhez szükséges adatokhoz, a következő intézkedéseket javasolja a következő nagydíjakra nézve a FIA-val, a FOM-mal, a csapatokkal és a pilótákkal egyetértésben:1) A jelenlegi abroncs továbbfejlesztett változatának – melyet Kanadában teszteltek (és tökéletesen megbízhatónak bizonyult) – a használata a Német Nagydíjon ezen a hétvégén. Ez felel meg leginkább a Nürburgring technikai jellemzőinek. A július 7-i Német Nagydíjon használandó hátsó abroncsok Kevlar-konstrukcióval készültek a jelenlegi acélszerkezet helyett, valamint a 2012-es övszerkezettel, így biztosítják a maximális stabilitást és a megfelelő úttartást. Lévén, hogy ezek az abroncsok is is – ami azonban elengedhetetlen a korszerűbb 2013-as abroncsok optimális működéséhez. A Magyar Nagydíjtól használatos abroncsok a 2012-es abroncsok jellemzőit ötvözik a 2013-as gumikeverékek teljesítményével. Lényeges, hogy az új abroncsoknak a 2012-es abroncsoknak megfelelő szerkezetük, konstrukciójuk és övszerkezetük lesz, ami maximális teljesítményt és biztonságot nyújtott. A gumikeverékek a 2013-asok lesznek, melyek gyorsabb köridőt és szélesebb működési skálát biztosítottak. Ez az új specifikáció, a FIA-val történt megállapodás szerint, a versenypályán kerül tesztelésre a csapatok közreműködésével a 2013-as autókon Silverstone-ban július 17 és 19 között a pilótákkal a fiatal pilóták tesztje alatt. Ezek a tesztek hozzájárulnak majd az új abroncsszéria végleges fejlesztéséhez, lehetőséget adva a csapatoknak az autók beállításának elvégzéséhez.aszimmetrikusak, szigorúan tilos lesz fordítva szerelni őket. Az első abroncsok viszont változatlanok maradnak.2) A Magyar Nagydíjtól kezdve egy új abroncsszéria bevezetése. Az új abroncsok szimmetrikus szerkezetűek lesznek, és maximális biztonságot nyújtanak majd az adatokhoz való hozzáférés nélkülis – ami azonban elengedhetetlen a korszerűbb 2013-as abroncsok optimális működéséhez. A Magyar Nagydíjtól használatos abroncsok a 2012-es abroncsok jellemzőit ötvözik a 2013-as gumikeverékek teljesítményével. Lényeges, hogy az új abroncsoknak a 2012-es abroncsoknak megfelelő szerkezetük, konstrukciójuk és övszerkezetük lesz, ami maximális teljesítményt és biztonságot nyújtott. A gumikeverékek a 2013-asok lesznek, melyek gyorsabb köridőt és szélesebb működési skálát biztosítottak. Ez az új specifikáció, a FIA-val történt megállapodás szerint, a versenypályán kerül tesztelésre a csapatok közreműködésével a 2013-as autókon Silverstone-ban július 17 és 19 között a pilótákkal a fiatal pilóták tesztje alatt. Ezek a tesztek hozzájárulnak majd az új abroncsszéria végleges fejlesztéséhez, lehetőséget adva a csapatoknak az autók beállításának elvégzéséhez.Paul Hembery, a Pirelli motorsport igazgatójának nyilatkozata: “Ami Silverstone-ban történt, teljesen váratlan volt, ez az első alkalom, hogy ilyesmi megesett a Pirelli több mint százéves motorsport történetében. Ezek az események, melyek teljesen felzaklattak bennünket, megerősítik az általunk javasolt változások sürgős bevezetésének szükségességét – melyek bevezetésre is kerülnek Németországban a pénteki szabadedzésen. Köszönetet szeretnénk mondani a FIA-nak, a FOM-nak, a csapatoknak és a pilótáknak, hogy készek voltak gyorsan azonnali megoldást keresni a problémára. Különösen a – FIA-val egyeztetett – téli tesztek elfogadása, melyek alkalmasabbak az abroncsfejlesztésre, és a szezonbeli tesztek lehetősége fog hozzájárulni a fokozott biztonságot és teljesítményt nyújtó abroncsok kialakításához. Szeretném újra hangsúlyozni, hogy a 2013-as abroncsok a megfelelő módon használva tökéletesen biztonságosak. A Silverstone-ban történtek után azonban teljes hozzáférést kértünk a valós idejű abroncsadatokhoz az abroncsok megfelelő használatának és fejlesztésének biztosítása érdekében, melyek az elvárásoknak megfelelően korszerűek és olyan nagy teljesítményűek, hogy átlagosan több mint két másodperccel csökkentek a köridők. A szabályok módosítására várva olyan abroncsokat vezetünk be, melyek könnyebben kezelhetők.”HEMBERY: SZERETNÉNK KÖSZÖNETET MONDANI A CSAPATOKNAK, A PILÓTÁKNAK, A FIA-NAK ÉS A FOM-NAK A TÁMOGATÁSÉRTA korábbi sajtóközleményhez kapcsolódóan, mely a Silverstone-ban történt abroncsok meghibásodásának okait részletezte, Paul Hembery az alábbiakat szeretné még hozzátenni: “Azokkal a benoymásokkal ellentétben, melyeket néhányan kialakítottak, szeretném kiemelni az együttműködést és támogatást, melyet a csapatoktól, pilótáktól, a FIA-tól és a FOM-tól kaptunk. Semmi esetre sem szándékozunk vitába keveredni senkivel. Vállaljuk a sajtóközleményben leírtaknak megfelelő felelősséget. Mivel nincs teljes beleszólásunk az abroncsok használatába, ezért mindegyik fél közreműködésére szükségünk van. Hálásak vagyunk azért, hogy az előbbiekre való tekintettel minden résztvevő féltől teljes támogatást kapunk.