Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Fontos közlemény!
(2020-03-27 10:20)

 

Tájékoztatunk minden kedves ügyfelet, hogy a 2020. március 27-én kiadott kijárási korlátozásról szóló kormányrendelet értelmében  a gumiszervizek tovább működhetnek, a lakosság korlátozás idején is igénybe veheti tevékenységünket, így ránk kiható korlátozást nem vezettek be.

 

Az új rendelet 4.§ p) pontja szerint

„A lakóhely, a tartózkodási hely, illetve a magánlakás elhagyására az e rendeletben

meghatározott alapos indokkal kerülhet sor.

….

  1. A 3. § szerinti alapos indok:

  1. p) a gépjármű- és kerékpárszerviz, a mezőgazdasági és erdészeti gépek és berendezések

javításával kapcsolatos szolgáltatások igénybevétele,”

 

Fentiek alapján a korlátozás nem vonatkozik azokra akik a szervizekbe igyekeznek, ezért mi úgy döntöttünk, hogy ebben a nehéz gazdasági helyzetben nem rontunk saját esélyeinken azzal, hogy szigorúbb korlátozásokat alkalmazunk, mint amit a kormányrendeletek előírnak.

A Gumiflex Kft. minden telephelyén nyitva tart, kis- és nagykereskedelmi tevékenységét továbbra is a megszokott rend szerint ellátja.

Vigyázzunk egymásra!

Hozzászólások

További hírek

A Bridgestone téli gumiabroncs tesztek
A Bridgestone téli abroncsai továbbra is kiváló eredménnyel végeztek a független teszteken-A Bridgestone Blizzak LM001 “különösen ajánlott” minősítést kapott és nedves körülmények között is kiválóan teljesített a 2014-es ADAC téli abroncs teszten-A Bridgestone Blizzak LM-80 EVO “különösen ajánlott” minősítést kapott a német Autobild ALLRAD magazintól-A legújabb eredmény a Bridgestone Blizzak LM001-nek a német Autóklub (ADAC) korábbi elismerését követi-A Bridgestone-t ezen kívül az Autobild is ajánlja a 2014-es téli gumiteszten nyújtott teljesítménye alapjánA Bridgestone, a világ első számú abroncs- és gumitermékgyártója, örömmel jelenti be a prémium téli abroncsainak kiváló teszteredményeit. A Blizzak LM001-nek a 2014-es ADAC téli gumi tesztjén elsöprő sikere mellett a Bridgestone téli választékának két további abroncsa ért el kiváló eredményeket. A Bridgestone téli 4x4 abroncs, a Blizzak LM-80 EVO “különösen ajánlott” minősítést kapott az Autobild ALLRAD-tól, többek között a havon nyújtott kiváló teljesítményéért, miközben a Blizzak LM-32s téli abroncs szintén megkapta az Autobild ajánlását. A Blizzak LM001 kiemelkedő teljesítményével együtt ezek az új eredmények a Bridgestone-nak a közúti biztonság iránti folyamatos – időjárástól és évszaktól független - elkötelezettségét jelenti.Blizzak LM001 “különösen ajánlott”A Bridgestone legújabb generációs téli gumiját, a Blizzak LM001 abroncsot az Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC) már a múlt hónapban komoly elismerésben részesítette. A független vizsgáló által tesztelt Blizzak LM001 (195/65 R15 T) lamellás téli gumi második helyezést kapott, ezzel lehagyva a mezőny többi tagját, “különösen ajánlott” eredménnyel.Blizzak LM-80 EVO szintén “különösen ajánlott”A Blizzak LM-80 EVO, a Bridgestone zászlóshajós téli SUV abroncsa, volt az elismert német autós magazin, az Autobild ALLRAD, komoly értékelésének tárgya a 2014-es téli gumiteszt átlagon felüli teljesítménye miatt és sajátos esetben a havon nyújtott nagyon jó teljesítménye miatt. Számos kritérium szerint történt a tesztelés – fékezés, kezelés és gördülési ellenállás, különféle körülmények mellett (nedves, száraz és havas utak), a Blizzak LM-80 EVO a tesztelt prémium abroncsok első 3 helyezettje között végzett, ezzel megszerezve a “különösen ajánlott” minősítést az Autobild ALLRAD szakembereitől.További eredményekA Bridgestone Blizzak LM-32s szintén az Autobild tesztjén 6. helyen végzett a téli körülmények széles spektrumában tesztelt 50 abroncs között.Viszont ez nem minden. Aszintén a Bridgestone által gyártott Firestone Winterhawk3 szintén jól szerepelt az ADAC 2014-es téli abroncstesztjén, mindösszesen 2.3-as értékelést szerezve, mellyel számos prémium márkát sikerült megelőznie. A „legjobb teljesítményű jeges és nedves úton, nagyon kiegyensúlyozott, kevesebbet fogyasztó téli guminak minősített” Firestone Winterhawk 3 összességében a 4. helyet szerezte meg a téli teljesítmény mezőnyében, és a második legjobb helyet az üzemanyag fogyasztást illetően, mely meghaladta az ADAC „különösen ajánlott” minősítésének megszerzéséhez szükséges elvárásokat.“Ezek az eredmények a Bridgestone belső tesztjeinek következtetéseit igazolják, miszerint a Bridgestone téli termékválasztéka új biztonsági elvárásokat támaszt a téli vezetésre, magas fokú kiegyensúlyozott teljesítményt minden körülmények között” – mondja Jake Rønsholt, a Bridgestone Europe Személyabroncs üzletágának vezetője.A Blizzak LM-80 EVO téli teljesítményének legújabb elismerése mellett ezek az eredmények a Bridgestone átfogó téli abroncsfejlesztő programjának hangsúlyos megerősítése illetve annak a jele, hogy további eredmények várhatók.A téli abroncsok tagadhatatlan előnyeA belső és a független tesztek egyaránt bizonyítják, miszerint a téli gumik teljesítménye jelentősen meghaladja a nyári gumikét alacsony hőmérséklet esetén.A téli gumik speciálisan kifejlesztett összetevőkből és futófelület kialakításával készülnek, melyek a jobb tapadást biztosítják, a fékezési reakció megbízhatóbbá válik, illetve a manőverezés és a kanyarodás könnyebben megvalósítható, nem csak a téli feltételek (pl. hó vagy jég) mellett, hanem nedves és száraz felületen is. Tulajdonképpen a Bridgestone-nak az erre a célra épített svéd tesztpályáján lebonyolított tesztek bizonyítják, hogy a hagyományos nyári gumik esetén tapasztalt féktávolság kétszer olyan hosszú, mint a Bridgestone legújabb téli abroncsának esetében.A maximális közúti biztonság valamint az abroncsok élettartamának meghosszabbítása érdekében érdemes időben átváltani a téli gumikra. A téli gumikra való átállást az óra átállításával egyidejűleg kell elvégezni. A tél beköszöntével a téli gumik iránti igény jelentősen megnő, ezzel megnő a kereskedőknél várakozással töltött idő. A csalódás elkerülése érdekében a Bridgestone azt javasolja, hogy az autósok már most egyeztessenek időpontot a téli gumikra történő cseréhez.Elkötelezettség a biztonság irántA Bridgestone legújabb téli teszteredmények a Blizzak téli teljesítmény terén meghatározott új elvárások további bizonyítéka. A Bridgestone szerint téli gumikat a nyári gumikkal együtt egyenlő bánásmódban kell részesíteni a márka teljes fejlesztési stratégiájának keretében. Az elmúlt 10 évben a Bridgestone folyamatosan beruházott a téli gumik fejlesztésébe, és jelenleg a legmodernebb tesztpályákkal büszkélkedhet a sarkkörön belül 100 km-re lévő Svéd tesztpályán, Vidselben. Az irányíthatóságot és teljesítményt illetően még pontosabb és objektívebb gumitesztelést lehetővé téve a körülmények teljes skáláján, a Bridgestone mérnökei sikeresen fejlesztették ki az európai piacra szánt, Európában tervezett, kifejlesztett, tesztelt és gyártott abroncsok sorozatát.A Bridgestone elkötelezettsége a biztonsági iránt nemcsak a különböző gépjármű típusokat, felhasználásokat és vezetési stílusokat fedi le, hanem a közúti és időjárási körülmények teljes spektrumát is. Ahogy az évszakok egyre szélsőségesebb körülményeket mutatnak, és egyre inkább nem lehet ezeket előre jelezni, a Bridgestone szembenéz azon új technológiák kihívásaival, melyek kielégítik a mai autósok változó igényeit. A bizalom és a lelki nyugalom megteremtéséhez élvezniük kell a vezetést, még a legextrémebb téli körülmények között is.A biztonságra helyezett hangsúly támogatása érdekében a Bridgestone beruházott egy teljesen új TV kampányba. Nézze meg az új reklámfilmünket a youtube-on!Bridgestone CsoportA Bridgestone világvezető abroncsgyártó, személyautókhoz, furgonokhoz, teherautókhoz, motorokhoz, mezőgazdasági gépekhez, repülőgépekhez és földmunkagépekhez gyárt abroncsot, valamint a Bandag futózott teherabroncsoknál alkalmazott műszaki eljárások szállítója. A japán céget 1931-ben alapította Shojiro Ishibashi, melynek mára több mint 50 abroncsgyára van világszerte, több mint 138.000 alkalmazottal.A Bridgestone volt az F1 kizárólagos abroncsbeszállítója 2007-től 2010-ig és sikeresen részt vesz a MotoGP versenysorozatban is. A Bridgestone európai részlege több mint 13.000 főt foglalkoztat termelési, fejlesztési, tesztelési és értékesítési létesítményeiben.A Bridgestone Magyarországról:Magyarországon 2008-ban nyitotta meg a Bridgestone Csoport teljesen automatizált gyárát Tatabányán. A Bridgestone Magyarország Kft. 1994-ben alakult és jelenleg több mint 20 főt foglalkoztat.További információért látogassa meg a www.bridgestone.eu, www.bridgestonenewsroom.eu oldalakat.
Új prémium komfort gumiabroncs az európai utakra
Hankook Ventus Prime³ A Ventus Prime³, a Hankook európai utakra tervezett legújabb prémium komfort gumiabroncsa már elérhető a Gumiflex kínálatában. A Hankookprémium teljesítményű személyabroncsokból álló Ventus családjának legújabb tagját úgy fejlesztették ki, hogy optimalizált egyensúlyt biztosítson a teljesítmény, a biztonság, a kényelem és a környezetbarát jellemzők terén. A Ventus Prime³ különösen a sokat utazó, kényelmet előtérbe helyező, középkategóriás- és luxusautók vezetőinek igényeit elégíti ki. A teljesítmény, a kényelem, a biztonság és a környezetbarát jellemzők közötti tökéletes egyensúly elérésére kifejlesztett Ventus Prime³ a Hankooksikeres Ventus sorozatának legújabb prémium komfort abroncsa. Az autósok számára kiváló vezetési jellemzőket biztosít, beleértve a vizes és száraz úton nyújtott jobb fékezési teljesítményt. A gumiabroncs 15-18 coll között, 53 különböző méretben kapható. A Hankook mérnökei kiemelkedő eredményt értek el a Ventus Prime következő generációjának kifejlesztése során az abroncs nedves útfelületen nyújtott fékteljesítményének javításában. Egy új, erős tapadású szilika keverék alkalmazása az új keverési technológiával kombinálva a polimerek és töltőanyagok lényegesen jobb eloszlását biztosítja a futófelületi keverékben. Ez hozzávetőlegesen 8%-kal jobb fékteljesítményt biztosít vizes úton, miközben csökkenti az abroncs gördülési ellenállását. Ezen felül a széles, 4 csatornás futófelületi mintázat gyors vízelvezetést tesz lehetővé, aminek köszönhetően a vezető jobban képes uralni a járművet nedves útviszonyok között, és tovább csökken a vízensiklás kockázata is. A futófelületen elfoglalt pozíciójuktól függő egyedi mélységgel kialakított oldalsó mintaárkok alkalmazásnak köszönhetően a nedves és száraz úton nyújtott jellemzők kölcsönhatásai a Ventus Prime³ esetében csökkentek. Jelentős eredményt értek el a mérnökök az új Ventus Prime³ fejlesztése során a száraz úton nyújtott teljesítmény terén is. A tovább optimalizált aszimmetrikus futófelületi mintázatnak köszönhetően a gumiabroncs talajjal érintkező felülete 10%-kal nőtt. Mindez a futófelületi mintaelemek nagyobb oldalirányú és sugárirányú merevségével valamint az erőteljes külső vállrésszel és a külső futófelületi bordák vegyes keménységű kialakításával kiváló száraz kezelhetőséget tesz lehetővé. A száraz úton nyújtott fékteljesítmény 3%-kal nőtt, miközben a vonóerőátvitel is javult, többek között a futófelületen körbefutó, lekerekített élű mintaárkoknak köszönhetően, melyek fékezés esetén azonnal megnövelik az abroncs talajjal érintkező felületét. A frissen kifejlesztett, nagy molekulasúlyú, funkcionális polimerek a Hankook Ventus Prime³ futófelületi keverékében 9%-kal javították a kopásállóságot. A gumiabroncs korszerű, könnyű, tartós műselyem szövetvázzal készül, széles acél övpánt csomaggal, melyet teljes egészében illesztésmentes megerősítő öv burkol, a nagy merevségű peremmag pedig tovább javítja a kezelhetőséget, illetve pontos kormányzási visszajelzést és kiváló irányíthatóságot biztosít nagy sebesség mellett is. Az optimalizált hangszín az abroncs javított oldalsó mintaárok-szögével és a légellenállást csökkentő oldalfallal kisebb külső zajkibocsátást biztosít, ami tovább javítja a Ventus Prime³ kiváló menetkényelmi jellemzőit. A mintaárkok új elrendezési technológiájával a Hankook fejlesztőmérnökei jelentősen csökkenteni tudták a mintázat által kibocsátott zajt mind az új, mind pedig a használt Ventus Prime³ abroncsokon. Az összes többi Hankook Ventus termékhez hasonlóan a vállalat új prémium komfort gumiabroncsa is futóműgeometria-jelző rendszerrel (Visual Alignment Indicator (VAI)) van felszerelve a vállrészeken, amely leegyszerűsíti a vezetők számára gépkocsijuk futóműbeállításának ellenőrzését.
Nagy átmérőjű, keskeny kerekek lesznek a jövő gumiabroncsai?
A Pirelli szerint 2020-tól csak malomkerék átmérőjű, virsligumikkal lehet majd teljesíteni az Európai Unió egyre szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírásait.Az autózásban egyre nagyobb szerepet vállalnak az abroncsok. Korábban csupán az úthoz való minél jobb tapadásért voltak felelősek, mára azonban a helyzet megváltozott és képességeiket a fogyasztás csökkentéséhez vagy a zajok mérsékléséhez igazítják, a jövőben pedig még jobban idomulnak majd az adott autókhoz.A hatékonyság növelése viszont radikálisabb irányokat kíván, amit a gumiabroncsok sem kerülhetnek el. Mindez külsejükre is kihat, amit ezúttal a Pirelli hangsúlyozott. Az Európai Unió egyre szigorúbb szabályai az olaszok szerint eddig még nem látott technológiák alkalmazására, merőben új megoldások kivitelezésére sarkallja őket, emellett pedig a cél továbbra is a lehető legjobb eredmény és piaci részesedés elérése.Az autózás hőskorában keskeny gumikkal jártak, aztán egyre szélesebbé váltak az autógumik a tapadás növelése miatt, a jövőben viszont újra a keskeny gumik terjedhetnek el - állítja a Pirelli. Az olasz gumigyártó szerint az Európai Unió egyre szigorodó előírásai miatt újra kell gondolni a gumik tervezését, elsősorban a méretüket és a kinézetüket.A gumikat elsősorban a gördülési ellenállásán és a vizes aszfalton mutatott fékútjukat kell a gyártóknak javítani a jövőben, az európai előírások két lépcsőben, először 2016-ban, majd 2020-ban fognak szigorodni. Az új előírások szerint arra kell számítani, hogy a kerekek átmérője a mai átlagméretnek tekinthető 16 colról 21 colra nő majd, ami az autók külsejét is jelentősen meg fogja változtatni, ezzel párhuzamosan egyre keskenyebbé is válnak majd a kerekek.