Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Fontos közlemény!
(2020-09-12 09:44)
T Á J É K O Z T A T Ó
 
Számunkra a vásárlóink és kollégáink egészsége, védelme a legfontosabb. Mi már felkészültünk, hogy továbbra is biztonságos és precíz, szakszerű szolgáltatást kapj szervizeinkben. 🔧
 
Rendszereinket, folyamatainkat felülvizsgáltuk, és ahhoz mérten alakítottuk, hogy mostantól a lehető legkevesebb személyes kontaktus jöjjön létre dolgozóink, illetve vásárlóink között.
 
Ezért az alábbi változásokat eszközöltünk szervizeinkben:
 
  • Kérjük, ha bármilyen fertőzöttségre utaló jelet (pl. láz, köhögés, légszomj, izomfájdalom és fáradékonyság) tapasztalsz magadon, vagy közvetlen környezetedben élő személyen, maradj otthon!
  • Szervizeinkben kötelező a maszk használata (vagy szájat, orrot eltakaró kendő, sál), ezenkívül megköszönjük, ha saját tollat hozol magaddal a dokumentumok aláírásához!
  • A szervizeink váróhelyiségeiben kézfertőtlenítő szereket helyeztünk el, melyek használata ajánlott!
  • Kérjük, kizárólag a szükséges ideig tartózkodj a váróhelyiségekben, munkatársainktól minimum 1,5 méteres távolságot tartva!
  • Fizetésnél használj bankkártyát, amennyiben lehetséges! Természetesen a készpénzes lehetőség továbbra is elérhető lesz.
  • Felhívjuk figyelmed, hogy munkavédelmi és járványügyi okokból ügyfél a szerviztérben nem tartózkodhat!
 
Nyitvatartásunk a szervizeinkben változatlan!
 
Gumiflex Székesfehérvár:
H-P 7.30-16.00
 
Gumiflex Plusz Székesfehérvár:
H-P: 7.30-16.00
 
Gumiflex Budapest XI. ker.:
H-P: 8.00-16.30
 
Gumiflex Pécs:
H-P: 8.00-16.30
 

Hozzászólások

További hírek

Téli utakon is biztonságban
Szeszélyes idén az időjárás. A nyári meleget hirtelen hűvös ősz követi, és ahogyan rohannak a hetek, hamarosan nyakunkon a tél.Nem korai tehát a téli gumikról beszélni, már csak azért sem, hogy elkerüljük a váratlanul lehűlő idő, jegessé, havassá váló utak miatti tumultust a szakszervizeknél.–- A gumiabroncsokra mindenképpen nagyon oda kell figyelni, hiszen csakis ez a része érintkezik az autónak a sokszor csúszós autóúttal, – hangsúlyozza szakértőnk,Varga Gábor, a fehérvári Gumiflex Kft. ügyvezetője. – Amennyiben nem cseréljük le időben az abroncsokat, sajnos számolnunk kell azzal a ténnyel, hogy nem keletkezik megfelelő tapadás az útfelülettel, így az autó akár irányíthatatlanná is válhat.A nyári abroncsok szerkezetét a forró aszfalthoz alakították ki, így az nem képes kellő tapadást biztosítani télen. A havas, csúszós utakon kormányozhatatlanná válhat az autó. Ez balesetveszélyes, tehát a hidegebb időkben mindig cseréljük le az abroncsokat. A nyári gumi a hideg levegő hatására megkeményedik, így egyáltalán nem lesz rugalmas, vagyis nem tud alkalmazkodni a külső környezethez. Amikor a levegő hőmérséklete tartósan plusz 7 Celsius fok alá csökken, fokozottan ajánlott autónk nyári abroncsait télire váltani, tanácsolja az ügyvezető. De miben is áll a különbség azon túl, hogy jobb úttartással, és kényelmesebb vezetéssel számolhat téligumi használatával a hideg hónapokban? Az anyagösszetételt szemügyre véve egyértelmű különbségként hozható fel a szilika összetevő, mely arról gondoskodik, hogy a hét fok alatti hidegben se váljon merevvé az autógumi. Ez azért rendkívül fontos, mert így megvalósulhat továbbra is a tökéletes tapadás, és a féktávolság is javul, még vizes, havas viszonyok között is, magyarázza Varga Gábor.Más kérdés, hogy sajnos a mai napig sokan kidobott pénzként értékelik a téli gumik vásárlását, pedig ennél összetettebb a kép. A téli abroncs ára ugyanis nem feltétlenül abban mérendő le, hogy adott pillanatban mennyit hagytunk a gumisnál, hiszen amint megúszunk egy kisebb koccanást, máris megtérül a befektetés. Márpedig a legolcsóbb téli gumi is sokkal jobb választás, mint egy nyári, ráadásul, az olcsóbbak között is vannak kifejezetten jók. A gumik árán igen, mennyiségükön viszont nem szabad spórolni: balesetveszélyes gyakorlat, hogy a hajtott kerekekre kerül csak téli gumi. Az sosem megoldás, hogy az egyik tengelyen van tapadás, a másikon nincs. A téli gumi abban is különbözik a nyáritól, hogy a minimálisan javasolt profilmélysége 4 milliméter. Ez alatt már jelentősen veszt a tapadásából, kapaszkodó képességéből. Egy 3 milliméteres téli gumi csupán száraz felületen ad megfelelő tapadást, amint leesik valamilyen csapadék, vagy fagyni kezd, kezelhetetlenné válik az autó.Aki a nyári szettet a következő időszakban szándékozik lecserélni, annak azt tanácsolja a szakember hogy elpakolás előtt ellenőrizze a gumikat. Csak ezt követheti a helyes tárolás. Aki gumisnál, szakemberrel végezteti a cserét, jó kezekben tudhatja az abroncsokat: a leszerelés és a kerékvizsgálat után a tárolást némi díj ellenében akár helyben megoldják. Aki viszont elegendő hellyel rendelkezik otthon, természetesen maga is elrakhatja a gumikat, azonban érdemes néhány dologra ügyelni.A komplett kerekeket, tehát gumit és felnit, a legjobb fekve és egymásra fektetve elhelyezni. A felni nélküli gumikat állítva tegyük el, és a téli hónapokban többször forgassuk meg, ezzel megelőzhetjük a gumik deformálódását. Tárolásukra sötét, száraz, hűvös és nem túl szellős hely a legideálisabb. Semmiféleképpen ne helyezzük el a gumikat vegyszerek, kenőanyagok, vagy üzemanyag közelében, hangzik a jótanács.Forrás: www.feol.hu
A Hankook a Scania eredeti gyári abroncsbeszállítója lesz
A Hankook abroncsgyártó többféle nagy terhelhetőségű Scania tehergépkocsi és autóbusz eredeti gyári abroncsbeszállítója lesz a jövőben. A Scania, melynek székhelye a svédországi Södertäljében található, a Volkswagen Truck & Bus GmbH-hoz tartozik, mely a nagy terhelhetőségű tehergépkocsik és autóbuszok egyik vezető gyártója világszinten. A Scania egyben ipari és hajómotorok kiemelkedő gyártója is. Egyre nagyobb részét teszik ki a vállalat tevékenységének a szolgáltatáshoz kapcsolódó termékek, melyekkel a Scania költséghatékony szállítási megoldásokat és maximális kihasználtságot biztosít. A Scania pénzügyi szolgáltatásokat is kínál. 2016 novemberétől a Hankook gumiabroncsokat szállít majd a haszongépjármű gyártó svédországi telephelyeire. A szállított abroncsok között szerepel a nagytávolságú közlekedésre szánt e-cube MAX tehergépkocsi gumiabroncs sorozat, illetve a közepes távolságú alkalmazásra kifejlesztett SmartFlex négy évszakos gumiabroncs, mely megfelel többek között a nem régiben felújított Scania Euro 6 modellhez. 2017-től kezdve az építési területekre megfelelő tehergépjármű gumiabroncs sorozat, a SmartWork is bekerül a választékba. Németország, Hannover/Neu-Isenburg, 2016. szeptember 21. – A prémium abroncsgyártó Hankook többek között a Scania eredeti gyári felszerelés beszállítója lesz a jövőben. A Scania a Volkswagen csoporthoz tartozik, mely egyike a Hankook legnagyobb eredeti gyári felszerelés megrendelőinek világszinten. A gyári felszerelésű Hankook tehergépkocsi abroncsok szállítása a Scania számára első sorban Európára fog összpontosulni, kezdetben 18 féle mérettel a 22,5 hüvelykes tartományban. A Scaniával létrejövő eredeti gyári felszerelési együttműködés már a második a Hankook számára a Volkswagen csoport nehéz haszongépjármű szegmensében; a Hankook már korábban is ellátott különféle modelleket ebben a szegmensben az MAN Truck & Bus GmbH megbízásából 2014 óta. „Az együttműködés a Scaniával az eredeti gyári felszerelésű szegmensben bizonyítja termékeink jó minőségét, hiszen az e-cube MAX, a SmartFlex és a SmartWork sorozatok mindegyike képes volt teljesíteni a Scania mérnökei által meghatározott szigorú követelményeket, különösen a teljesítmény, a hatékonyság és a fenntarthatóság tekintetében” – mondta Ho-Youl Pae, a Hankook európai ügyvezető igazgatója. A tervek között szerepel az összes Scania tehergépkocsi és autóbusz Európában gyártott modellválasztékának felszerelése is. A szállítandó gumiabroncsok között szerepel az e-cube MAX sorozat is nemzetközi, hosszútávú forgalomhoz, melyet a gördülési ellenállás tekintetében optimalizáltak, és az új négy évszakos SmartFlex abroncs sorozat, melyet flexibilis használatra terveztek nagytávolságú és teherszállítási forgalomhoz. A SmartWork sorozatból építési területekre és terepre tervezett futófelületek is bemutatásra kerülnek. A speciálisan az EURO 6 károsanyag-kibocsátási osztályba tartozó járműveken, a kormányzott és hajtott tengelyeken való használatra tervezett futófelületek különösen jól teljesítenek a környezetbarát jellemzők és az élettartam tekintetében, melyek fontos szempontot jelentenek a tulajdonosi összköltségek (TCO / Total Cost of Ownership) tekintetében a haszongépjárművek eredeti gyári felszerelése terén. Futófelü-let Méret LI Jelölés M+S AL10+ 315/80R22.5 156/150L (154/150M) B/B/W1 70dB - - 315/70R22.5 156/150L B/B/W1 70dB - - 315/60R22.5 154/148L C/B/W1 70dB - - DL10+ 315/80R22.5 156/150L (154/150M) C/C/W1 73dB + + 315/70R22.5 154/150L C/C/W1 73dB + + 315/60R22.5 152/148L C/C/W1 73dB + + AL10 295/60R22.5 150/147K C/C/W1 70dB - - (149/146L) 295/80R22.5 152/148M (154/149L) C/C/W1 70dB - - 385/55R22.5 158L (160K) B/C/W1 70dB - - DL10 295/80R22.5 152/148M C/C/W2 75dB - + 295/60R22.5 150/147K (149/146L) D/C/W2 75dB - + AH31 295/80R22.5 152/148M C/B/W1 73dB + + 315/70R22.5 156/150L C/B/W1 67dB + + 315/80R22.5 156/150L C/B/W1 73dB + + DH31 295/80R22.5 152/148M D/C/W2 75dB + + 315/80R22.5 156/150L D/C/W2 75dB + + 315/70R22.5 154/150L D/C/W2 75dB + + AH15 385/65R22.5 160K C/B/W1 70dB - - A Hankook Tire vállalatról A Hankook Tire egyike az öt, a világon a legtöbb abroncsot gyártó globális vállalatnak. Innovatív, díjnyertes, kiváló minőségű radiál abroncsokat gyárt személygépkocsik, terepjárók, SUV-ok, könnyű tehergépkocsik, teherautók és buszok valamint az autósport számára (mind a pályás versenyeken, mind pedig ralin résztvevő csapatoknak). A Hankook Tire több mint 180 országba szállítja termékeit, és világszinten már több mint 22.000 alkalmazottat foglalkoztat. A világ számos vezető autógyártója első gyári felszerelésként is a Hankook Tire abroncsait választja. A vállalat mindent megtesz azért, hogy a legmagasabb szinten elégítse ki a vásárlói igényeket a termékek minősége, a technológiai kiválóság és a vezetési élmény területén. Ennek érdekében a Hankook folyamatosan befektet öt kutatás-fejlesztési központja és hét gyártóüzemének fejlesztésébe. A németországi Hannoverben működő Európai Technológiai Központban az európai piac igényeire szabva fejlesztik az termékeket, különös tekintettel az európai prémium autógyártók számára készülő első szerelésű (OE) abroncsokra. A Hankook Tire európai központja Neu-Isenburgban található, Frankfurt am Main közelében. A vállalatnak Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Hollandiában, Magyarországon, Csehországban, Oroszországban, Törökországban, Svédországban és Lengyelországban vannak kereskedelmi képviseletei. A további európai országokban a cég termékeit regionális nagykereskedők terítik. A vállalat globális bevételének kb. 30 százalékát az európai piacokon és a FÁK országaiban realizált értékesítések adják. A Hankook Magyarországot választotta európai gyárának helyszínéül. A 885 millió eurós befektetésből a Dunaújváros melletti Rácalmáson a világ egyik legkorszerűbb abroncsgyára épült. A gyár 2007 júniusában kezdte meg működését és azóta is folyamatosan fejlődik, bővül. A cég jelenleg már több mint 3.300 alkalmazottat foglalkoztat, és személygépkocsik, SUV-ok és könnyű tehergépkocsik számára gyárt gumiabroncsokat. A harmadik beruházási ütem 2015 tavaszán fejeződött be, ezzel a magyar gyár éves gyártókapacitása 19 millióra nőtt. A rácalmási gyárban készülő termékek az európai piacot szolgálják ki, és megfelelnek a vezető autógyártók előírásainak és igényeinek is. A Hankook Tire Magyarország Kft. rendelkezik az ISO 9001:2008., ISO/TSO 16949:2009. minőségi és az ISO 14001:2014. környezetvédelmi tanúsítvánnyal.
Bridgestone, a világelső
Az elmúlt hat esztendő során a Bridgestone mindvégig a világ legnagyobb abroncs és gumitermék gyártója volt. Ezt bizonyítja a Tire Business magazin legfrissebb rangsorolása is.A Global Tire Company Rankings 2014 a világ gumiabroncs gyártóinak éves rangsorolása. A rangsorolás alapja a cégeknek az abroncs gyártásban és értékesítésben felmutatott teljesítménye és financiális ereje volt.A Bridgestone a 27,4 milliárd dolláros abroncs értékesítésével, ami a cég bevételének több mint 85%-a, megtartotta a csúcson elfoglalt helyét. Az őt követő versenytárssal szemben közel 2 milliárd dollárral vezet. A cég teljes bevétele a cég egyéb tevékenységeiből 2013-ban több mint 36 milliárd dollár volt.A Bridgestone rangsorban elfoglalt vezető pozíciója a részesedések kisebb cégek irányában történő diverzifikálását és a modern technológiai fejlesztésekbe történő szisztematikus beruházásokat előirányzó, jól átgondolt stratégiának köszönhető.Összességében a gumiabroncsot gyártó 10 vezető cég a világ tavalyi gumiabroncs forgalmának közel 63%-át bonyolította le.A Global Tire Company Rankings 2014 vizsgálatán alapszik.