Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

ContiWinterContact™ TS 850
(2013-07-23 12:42)

Biztonsága érdekében a legapróbb részletekre is figyelünk!

ContiWinterContact™ TS 850 - Új téli abroncs kompakt- és középkategóriás autók részére 

A számos technikai innovációnak köszönhetően az új ContiWinterContact™ TS 850 a biztonság új dimenzióját nyitja meg. Az előd modellhez képest az új abroncs téli körülmények között sokkal jobb tapadást, vizes útfelületen pedig rövidebb fékutat biztosít. Mindezekhez pontosabb irányíthatóság, nagyobb futásteljesítmény és még tovább csökkentett gördülési ellenállás társul. Az abroncs szerkezeti felépítésénél alkalmazott világszínvonalú technikai megoldásokkal a Continental mérnökeinek sikerült megalkotniuk azt az abroncsot, amely a biztonságot, a gazdaságosságot és a környezetbarát üzemeltetést az eddigi legmagasabb szinteken garantálja.

Sebességindex: T/H/V
Keréktárcsa átmérő: 15 – 16
Gumiabroncs szélesség: 155 – 215
Széria: 65 – 45

Letölthető termékbemutató >>

Hozzászólások

További hírek

Téli utakon is biztonságban
Szeszélyes idén az időjárás. A nyári meleget hirtelen hűvös ősz követi, és ahogyan rohannak a hetek, hamarosan nyakunkon a tél.Nem korai tehát a téli gumikról beszélni, már csak azért sem, hogy elkerüljük a váratlanul lehűlő idő, jegessé, havassá váló utak miatti tumultust a szakszervizeknél.–- A gumiabroncsokra mindenképpen nagyon oda kell figyelni, hiszen csakis ez a része érintkezik az autónak a sokszor csúszós autóúttal, – hangsúlyozza szakértőnk,Varga Gábor, a fehérvári Gumiflex Kft. ügyvezetője. – Amennyiben nem cseréljük le időben az abroncsokat, sajnos számolnunk kell azzal a ténnyel, hogy nem keletkezik megfelelő tapadás az útfelülettel, így az autó akár irányíthatatlanná is válhat.A nyári abroncsok szerkezetét a forró aszfalthoz alakították ki, így az nem képes kellő tapadást biztosítani télen. A havas, csúszós utakon kormányozhatatlanná válhat az autó. Ez balesetveszélyes, tehát a hidegebb időkben mindig cseréljük le az abroncsokat. A nyári gumi a hideg levegő hatására megkeményedik, így egyáltalán nem lesz rugalmas, vagyis nem tud alkalmazkodni a külső környezethez. Amikor a levegő hőmérséklete tartósan plusz 7 Celsius fok alá csökken, fokozottan ajánlott autónk nyári abroncsait télire váltani, tanácsolja az ügyvezető. De miben is áll a különbség azon túl, hogy jobb úttartással, és kényelmesebb vezetéssel számolhat téligumi használatával a hideg hónapokban? Az anyagösszetételt szemügyre véve egyértelmű különbségként hozható fel a szilika összetevő, mely arról gondoskodik, hogy a hét fok alatti hidegben se váljon merevvé az autógumi. Ez azért rendkívül fontos, mert így megvalósulhat továbbra is a tökéletes tapadás, és a féktávolság is javul, még vizes, havas viszonyok között is, magyarázza Varga Gábor.Más kérdés, hogy sajnos a mai napig sokan kidobott pénzként értékelik a téli gumik vásárlását, pedig ennél összetettebb a kép. A téli abroncs ára ugyanis nem feltétlenül abban mérendő le, hogy adott pillanatban mennyit hagytunk a gumisnál, hiszen amint megúszunk egy kisebb koccanást, máris megtérül a befektetés. Márpedig a legolcsóbb téli gumi is sokkal jobb választás, mint egy nyári, ráadásul, az olcsóbbak között is vannak kifejezetten jók. A gumik árán igen, mennyiségükön viszont nem szabad spórolni: balesetveszélyes gyakorlat, hogy a hajtott kerekekre kerül csak téli gumi. Az sosem megoldás, hogy az egyik tengelyen van tapadás, a másikon nincs. A téli gumi abban is különbözik a nyáritól, hogy a minimálisan javasolt profilmélysége 4 milliméter. Ez alatt már jelentősen veszt a tapadásából, kapaszkodó képességéből. Egy 3 milliméteres téli gumi csupán száraz felületen ad megfelelő tapadást, amint leesik valamilyen csapadék, vagy fagyni kezd, kezelhetetlenné válik az autó.Aki a nyári szettet a következő időszakban szándékozik lecserélni, annak azt tanácsolja a szakember hogy elpakolás előtt ellenőrizze a gumikat. Csak ezt követheti a helyes tárolás. Aki gumisnál, szakemberrel végezteti a cserét, jó kezekben tudhatja az abroncsokat: a leszerelés és a kerékvizsgálat után a tárolást némi díj ellenében akár helyben megoldják. Aki viszont elegendő hellyel rendelkezik otthon, természetesen maga is elrakhatja a gumikat, azonban érdemes néhány dologra ügyelni.A komplett kerekeket, tehát gumit és felnit, a legjobb fekve és egymásra fektetve elhelyezni. A felni nélküli gumikat állítva tegyük el, és a téli hónapokban többször forgassuk meg, ezzel megelőzhetjük a gumik deformálódását. Tárolásukra sötét, száraz, hűvös és nem túl szellős hely a legideálisabb. Semmiféleképpen ne helyezzük el a gumikat vegyszerek, kenőanyagok, vagy üzemanyag közelében, hangzik a jótanács.Forrás: www.feol.hu
Optimális kezelhetőség és magabiztosság a szabadidős tevékenységek során is
Vásároljon egy garnitúra Continental nyári személygépjármű abroncsot és értékes adidas ajándékban részesül!Vásároljon 2017. március 20. és április 21. között egy garnitúra (4 db) Continental márkájú nyári személygépjármű abroncsot és szereltesse fel helyben, így értékes adidas ajándékban részesül. I. kategória14 col keréktárcsa-átmérőig egy 50 cm x 100 cm méretű, fekete-fehér színösszeállítású, 100% pamut alapanyagú adidas törölközőt adunk ajándékba, amely a sporttevékenységek elengedhetetlen kelléke. II. kategória15-16 col átmérő között egy férfi vagy egy női adidas pólóval ajándékozzuk meg. A termék a könnyed alapanyagnak köszönhetően rendkívül komfortos viseletet nyújt, így a mozgás szabadságát a legmagasabb szintre emeli. III. kategória17-18 col átmérő esetén egy adidas Youth Pack hátizsákkal jutalmazzuk. A számos belső rekesz és külső zseb az eszköztárolás új dimenzióját nyitja meg, így a táska a hétköznapok és a hétvégi szabadidős tevékenységek nélkülözhetetlen tartozéka. IV. kategória19 col keréktárcsa-átmérőtől pedig egy Continental talpú adidas cipőre beváltható, 15.000 Ft értékű vásárlási utalvánnyal lepjük meg. A különleges technológiával készülő gumikeverékek nagymértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy a lábbelik tapadása száraz és nedves úton egyaránt megfelelő legyen. Dönthet úgy is, hogy nem az adott kategória, hanem az attól lefelé eső kategóriák valamelyikének ajándékai közül választ.Ezen túlmenően a regisztrálók között fődíjként további 5 db 50.000 Ft értékű, Continental talpú adidas cipőre beváltható vásárlási utalványt sorsol ki a Continental, illetve minden résztvevőnek kedvezményes előregisztrációs lehetőséget biztosítanak a 2017. novemberében megrendezésre kerülő WinterContact™ téli vezetéstechnikai tréningükre.* Az ajánlat az akciós készlet erejéig érvényes.A feltüntetett képek csak illusztrációk.Az akció részleteiről az alábbi linken olvashat:http://www.continental.hu/car/tires/marketing-promotions/promotion-summer-adidas/marketing-campaigns-rules
Megvan: minket választott a multi
Az Európai Bizottság hétfői közleményéből derült fény hivatalosan is arra, hogy Magyarországot választotta az Apollo Tyres Ltd. beruházása helyszínéül. A Bizottság ugyanis jóváhagyta a 95,7 millió eurós (megközelítőleg 30 milliárd forintos) regionális beruházási támogatást a gyöngyöshalászi gumiabroncsgyár megvalósításához, mivel az megfelel az állami támogatásokra vonatkozó uniós szabályoknak.Az Európai Bizottság jelentette beAz Európai Bizottság hétfői közleményében jelentette be, hogy "jóváhagyta az Apollo Magyarország gyöngyöshalászi gumiabroncsgyárához nyújtandó beruházási támogatást". A Bizottság úgy találta, hogy a Magyarország által folyósított támogatás kedvez a regionális fejlődésnek, esetleges versenytorzító hatásai pedig korlátozottak maradnak. "Az Apollo Magyarország beruházási projektje a tervek szerint 975 új munkahelyet teremt Gyöngyöshalászon. Ezzel jelentősen fellendíti a régió fejlődését anélkül, hogy az egységes piac indokolatlan torzulásához vezetne"- mondta a Bizottság versenypolitikáért felelős alelnöke, Joaquín Almunia a Bizottság közleménye szerint. A brüsszeli közlemény szerintaz Európai Bizottság felé "Magyarország 2014 júniusában jelentette be, hogy 48,2 millió euró közvetlen támogatással, 2,8 millió euró foglalkoztatási támogatással és mintegy 44,7 millió euró adókedvezménnyel kívánja támogatni az új gumiabroncsüzem építését". Érdekes, hogy az Apollo döntésének hírét hivatalosan elsőként az Európai Bizottság közleményéből ismerhetjük meg.Május végéna szlovák sajtóban és a nemzetköziszakportálokonjelentek meg az első hírek, miszerint Magyarország nyerte el az Apollo 500 millió eurós beruházását. Azóta gyakorlatilag tényként kezelik a szlovák lapok, hogy északi szomszédunk alul maradt a versenyben. Az első hírek megjelenése után a Portfolio megkereste a Nemzetgazdasági Minisztériumot hivatalos reakció kérése céljából. A Nemzetgazdasági Minisztériumjúnius elején küldött szűkszavú válaszában annyit írt, hogy "az indiai befektető és az illetékes kormányzati szervek között intenzív tárgyalások folynak arról, hogy Magyarország legyen a beruházás helyszíne". "A vonatkozókormányzati döntések után a Nemzetgazdasági Minisztérium tájékoztatni fogja a részletekről a sajtó munkatársait" - tették hozzá. 975 új munkahely Az EB tájékoztatása arra is kitér, hogy "a projekt keretében442,2 millió euró összegű beruházásvalósul meg, és a várakozások szerint több mint975 új munkahelyjön létre. "A gyár az észak-magyarországiGyöngyöshalászon fog megépülni- ez a térség a magas munkanélküliség, illetve az uniós átlagtól jócskán elmaradó GDP miatt az Európai Unió működéséről szóló szerződés (EUMSZ) 107. cikke (3) bekezdésének a) pontja szerinti regionális támogatásra jogosult. Az állami támogatást a meglévő támogatási programok keretében nyújtják, ám a meglehetősen nagy összegre és a verseny torzulásának ebből fakadó fokozott kockázatára való tekintettel be kellett jelenteni a Bizottságnak, hogy az elvégezhesse az egyedi értékelést és jóváhagyást" - emlékeztet az EB. "A vizsgálat során a Bizottság megállapította, hogy az Apollo Magyarország anyavállalata, az Apollo Tyres Ltd. piaci részesedése a személygépkocsikhoz, könnyű tehergépkocsikhoz, tehergépkocsikhoz és autóbuszokhoz használt gumiabroncsok tekintetében a beruházást követően sem fogja elérni a 25%-ot az Európai Gazdasági Térségben (EGT).Emellett a beruházással létrehozott termelési kapacitás a piac 5%-a alatt marad.A Bizottság ezért arra a következtetésre jutott, hogy az intézkedés regionális fejlődésre gyakorolt jótékony hatása ellensúlyozza az állami támogatás okozta versenytorzulást" - közölte a Bizottság megállapításait. A közlemény emlékeztet arra, hogy "az Apollo Magyarország az Apollo Tyres (Greenfield) Cooperatief U.A. tulajdonában áll, ez utóbbi pedig a tőzsdén jegyzett, indiai székhelyű Apollo Tyres Ltd. kizárólagos tulajdonában lévő leányvállalata. Az Apollo Magyarország Gyöngyöshalászon építi új gumiabroncsgyárát, ahol egyaránt gyártanak majdszemélygépkocsikhoz való négyévszakos, nyári és téli gumiabroncsokat, könnyű tehergépjárművekhez való abroncsokat, valamint tehergépjárművekhez és autóbuszokhoz való abroncsokat".forrás: portfolio.hu