Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Barum Bravuris 5HM - A mindennapok hőse
(2019-04-04 11:41)

A Continental márkacsoport tagja elég ismert itthon, sok magyar autó alatt vannak téli vagy nyári Barum abroncsok. 2019 tavaszától pedig akár a Bravuris 5HM mintázatot is választhatod, méghozzá rengeteg méretben.

 

Barum 5HM abroncsok 

 

Az 5HM a 3HM utódja, ez messziről látszik. Ránézésre szinte teljesen megegyezik, valójában azonban apróbb formai módosításokat, és új összetevőt is kapott. Az új Bravuris 5 speciálisan kifejlesztett High Mileage összetevője kiváló kilométer-teljesítményt, alacsony gördülési ellenállást és megbízható tapadást biztosít.

 

High Mileage = Magas futásteljesítmény

A Bravuris 5 HM egy olyan polimer felhasználásával készül, amely kitűnő futásteljesítményt és alacsony kopásszintet biztosít a guminak.

Innovatív központi oldalbarázdájával, optimalizált oldalsó hornyaival sima gördülést biztosít. A kiegyensúlyozott borda pozíció optimalizálja a merevség eloszlást és az egyenletes súlypont eloszlást az úttal érintkező felületen, ami segít elkerülni az egyenetlen kopást, ezáltal megnöveli az élettartamot.

 

Barum Bravuris 5HM magas futásteljesítmény

 

Megbízható száraz és nedves körülmények közötti teljesítmény

A zárt blokkok és a szabadalmaztatott reteszelőcső kialakítás növeli a mintázat merevségét, ezáltal növekvő tapadási együtthatót és biztosabb kormányzást eredményez.

 

Barum Bravuris 5HM remek vizes teljesítmény

 

Alacsony gördülési ellenállás

A rendkívül rugalmas javított hőálló anyag, amely javított vulkanizációs komponensekkel rendelkezik, csökkenti a gördülési ellenállást. Az optimalizált mintázat csökkenti a deformálódást és megakadályozza a túlmelegedést. Kisebb surlódás = üzemanyag megtakarítás!

 

Barum Bravuris 5HM alacsony gördülési ellenállás

 

Hozzászólások

További hírek

Jusson messzebbre Michelin abroncsokkal!
Jusson messzebbre Michelin abroncsokkal! 4db MICHELIN nyári abroncs = üzemanyagkártya!Találja meg az igényeineklegmegfelelőbb nyáriMICHELIN abroncsot!Vásároljon és szereltessen fel 4 darab új, nyári MICHELIN személy-,kisteher- vagy 4x4 gumiabroncsot 2013. március 25. és 2013. május 5. között a Gumiflex Kft. -nél! Kérje számlájára az abroncsok felszerelését igazoló matricát, mely a regsiztrásiója gyorsabb feldolgozását szolgálja!Az abroncsok vásárlását és felszerelését követően a Gumiflex Kft. a számla kíséretében egy inaktív üzemanyagkártyát ad Önnek.Az abroncsok vásárlásától és felszerelésétől számított 20 naptári napon belül regisztráljona promotion.michelin.hu weboldalon, ahol megkell adnia az inaktív üzemanyagkártya számát is. Az abroncsok vásárlását és felszerelését igazoló számlát, kérjük, töltse fel aerre az oldalra, vagy a számla másolatát postai úton küldje vissza a regisztráció során kapott egyéni azonosító kóddal együtt a következő címre: Café Connection Kft. 1037 Budapest, Seregély utca 3-5.Minél nagyobb átmérőjű nyári MICHELIN abroncsokat vásárol, annál nagyobb összeggel töltjük fel a vásárlás helyén kézhez kapott inaktív üzemanyagkártyáját, mely sikeres regisztráció esetén legkésőbb az akció lezárását követő 90 naptári napon belül aktiválásra kerül. Az üzemanygakártya aktiválásáról vásárlóinkat SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztatjuk.Abroncsátmérők és üzemanyagkártyára utólagosan feltöltésre kerülő összegek:- 17" és annál nagyobb = 18 000 Ft-15" - 16" = 9 000 Ft-13" - 14" = 3 000 FtRészvételi feltételek:Ajánlatunk 2013. március 25-től 2013. május 5-ig vagy a készlet erejéig, illetve természetes személyek eseténlakcímenként legfeljebb 8 db, gazdasági társaságok, egyéni cégek, valamint egyéni vállalkozók esetén szintén legfeljebb8 db azonos típusú és mintázatú, új, nyári MICHELIN személy-, kisteher- vagy 4×4 gumiabroncs – az akcióban részt vevő kereskedésekegyikében történő – vásárlása, valamint a vásárlás helyén és időpontjában történő felszereltetése eseténérvényes.Az abroncsok megvásárlása és felszereltetése után kézhez kapja inaktív üzemanyagkártyáját, majd az ezt követő20 naptári napon belül, kérjük, regisztráljon a promotion.michelin.hu weboldalon, ahol meg kell adnia az inaktívüzemanyagkártya számát is. Az abroncsok vásárlását és felszereltetését igazoló számlát, kérjük, töltse fel erreaz oldalra, vagy a számla másolatát a regisztrációkor kapott egyéni azonosító kóddal együtt postai úton juttassa ela következő címre: Café Connection Kft. 1037 Budapest, Seregély utca 3–5.Elfogadott regisztráció esetén az abroncsvásárláshelyén kézhez kapott inaktív üzemanyagkártyára az utólagosan feltöltött bruttóösszegeta megvásárolt nyári MICHELIN gumiabroncsok átmérője alapján határozzuk meg: 17” és annál nagyobb =18 000 Ft, 15”–16” = 9 000 Ft, 13”–14” = 3 000 Ft.A vásárlás során kézhez kapott üzemanyagkártyát a MOLMagyar Olaj- és Gázipari Nyrt. biztosítja, mely – érvényes részvétel esetén – legkésőbb az akció lezárását követő 90naptári napon belül aktiválásra kerül, és erről SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztatjuk az akcióban részt vevőket.További részletekért és a részletes Játékszabályzatértforduljon gumiabroncs-kereskedőjéhez,vagy látogasson ela promotion.michelin.hu weboldalra!Az akcióval kapcsolatos kérdéseit vagy észrevételeit, kérjük, küldje elektronikuslevél formájában az info@promotion.michelin.hu e-mail címre!
Pirelli: Több ok vezetett az abroncsok meghibásodásához Silverstone-ban!
A hétvégén Silverstone-bn történtekről hivatalos közleményt adott ki a Pirelli!PAUL HEMBERY: “Ami Silverstone-ban történt, rendkívül felzaklatott bennünket. Ezeknél a korszerű abroncsoknál elengedhetetlen az olyan adatok ismerete, mint a hőmérséklet, nyomás és kerékdőlésszög. A szabályok módosítására várva olyan abroncsokat vezetünk be, melyek könnyebben kezelhetők.”Milánó, 2013. július 2. – A Silverstone-ban használt abroncsok alapos elemzését követően a Pirelli megállapította, hogy a meghibásodás okai alapvetően a következő tényezők kombinációjában keresendők:1) A hátsó abroncsok, melyeket rossz oldalra szereltek fel: más szóval, a meghibásodott autókon a jobb oldali abroncsot a bal oldali helyére szerelték és fordítva. Az idei abroncsoknak aszimmetrikus a szerkezete, vagyis nem úgy lettek tervezve, hogy felcserélhetőek legyenek. Az oldalfalakat úgy tervezték, hogy specifikus terhelést bírjanak el az abroncs belső és külső oldalán. Az abroncsok felcserélése tehát bizonyos körülmények között befolyásolja a működésüket. Különösen a külső részt tervezték arra, hogy megbirkózzon a nagy terheléssel, amely az olyan nehéz pályák kanyarjaiban lép fel, mint Silverstone, ahol gyors bal kanyarok és helyenként különösen durva rázókövek találhatók.2) Az abroncsnyomás, ami túlságosan alacsony volt, de mindenesetre alacsonyabb a Pirelli által javasoltnál. Alacsonyabb nyomás mellett az abroncs nagyobb igénybevételnek van kitéve menet közben.3) Az extrém kerékdőlésszög használata.4) A rázókövek, melyek különösen durvák a gyors kanyarokban, például a négyes kanyarban Silverstone-ban, ahol a legtöbb meghibásodás történt. Ez a bal hátsó abroncsokat érintette. Az egyetlen probléma, ami Silverstone előtt felmerült, a leválás volt, ami teljesen mással van összefüggésben. A leválás megszüntetésére a Pirelli azt a megoldást javasolta, hogy a csapatok azokat az abroncsokat használják Silverstone-tól kezdve, melyeket Kanadában kipróbáltak. Amikor ezt a javaslatot elutasították, a Pirelli keresett egy másik megoldást laboratóriumi teszteléssel, egy másik kötési eljárást a futófelületnek a karkaszhoz erősítésére. Tehát a leválásnak semmi köze ahhoz, ami Nagy-Britanniában történt.Az elemzés eredményei alapján a Pirelli szeretné hangsúlyozni:1) Az abroncsok rossz oldalra történő felszerelését mindenki alábecsülte: mindenekelőtt a Pirelli azzal, hogy nem tiltotta meg.2) Hasonlóképpen, az alacsony abroncsnyomás és az extrém kerékdőlésszög, amibe a Pirellinek nincs beleszólása, olyan döntés, amely veszélyes lehet bizonyos körülmények között. Ezért a Pirelli arra kérte a FIA-t, hogy tegye ezt precíz jövőbeni vizsgálat tárgyává. A Pirelli azt is kérte, hogy jelöljenek ki egy elkötelezett képviselőt ezen szabályok betartásának az ellenőrzésére.3) A Pirelli szeretné hangsúlyozni azt is, hogy a 2013-as abroncsok semmilyen módon nem veszélyeztetik a pilóták biztonságát, ha megfelelően használják őket, és a FIA által előírt valamennyi biztonsági előírásnak megfelelnek.A logikus következtetés az, hogy a 2013-as abroncsok teljesítményével és műszaki fejlettségével rendelkező abroncsoknál elengedhetetlen, hogy maga a Pirelli szabályozza és gondosan ellenőrizze őket. Az abroncsok optimális működésének biztosításához az olasz cégnek valós idejű adatokra van szüksége a csapatoktól olyan alapvető paraméterek tekintetében, mint a nyomás, hőmérséklet és kerékdőlésszög.Az új szabályokra várva, melyek lehetővé teszik, hogy a Pirelli hozzájusson e korszerű abroncsok fejlesztéséhez és kezeléséhez szükséges adatokhoz, a következő intézkedéseket javasolja a következő nagydíjakra nézve a FIA-val, a FOM-mal, a csapatokkal és a pilótákkal egyetértésben:1) A jelenlegi abroncs továbbfejlesztett változatának – melyet Kanadában teszteltek (és tökéletesen megbízhatónak bizonyult) – a használata a Német Nagydíjon ezen a hétvégén. Ez felel meg leginkább a Nürburgring technikai jellemzőinek. A július 7-i Német Nagydíjon használandó hátsó abroncsok Kevlar-konstrukcióval készültek a jelenlegi acélszerkezet helyett, valamint a 2012-es övszerkezettel, így biztosítják a maximális stabilitást és a megfelelő úttartást. Lévén, hogy ezek az abroncsok is is – ami azonban elengedhetetlen a korszerűbb 2013-as abroncsok optimális működéséhez. A Magyar Nagydíjtól használatos abroncsok a 2012-es abroncsok jellemzőit ötvözik a 2013-as gumikeverékek teljesítményével. Lényeges, hogy az új abroncsoknak a 2012-es abroncsoknak megfelelő szerkezetük, konstrukciójuk és övszerkezetük lesz, ami maximális teljesítményt és biztonságot nyújtott. A gumikeverékek a 2013-asok lesznek, melyek gyorsabb köridőt és szélesebb működési skálát biztosítottak. Ez az új specifikáció, a FIA-val történt megállapodás szerint, a versenypályán kerül tesztelésre a csapatok közreműködésével a 2013-as autókon Silverstone-ban július 17 és 19 között a pilótákkal a fiatal pilóták tesztje alatt. Ezek a tesztek hozzájárulnak majd az új abroncsszéria végleges fejlesztéséhez, lehetőséget adva a csapatoknak az autók beállításának elvégzéséhez.aszimmetrikusak, szigorúan tilos lesz fordítva szerelni őket. Az első abroncsok viszont változatlanok maradnak.2) A Magyar Nagydíjtól kezdve egy új abroncsszéria bevezetése. Az új abroncsok szimmetrikus szerkezetűek lesznek, és maximális biztonságot nyújtanak majd az adatokhoz való hozzáférés nélkülis – ami azonban elengedhetetlen a korszerűbb 2013-as abroncsok optimális működéséhez. A Magyar Nagydíjtól használatos abroncsok a 2012-es abroncsok jellemzőit ötvözik a 2013-as gumikeverékek teljesítményével. Lényeges, hogy az új abroncsoknak a 2012-es abroncsoknak megfelelő szerkezetük, konstrukciójuk és övszerkezetük lesz, ami maximális teljesítményt és biztonságot nyújtott. A gumikeverékek a 2013-asok lesznek, melyek gyorsabb köridőt és szélesebb működési skálát biztosítottak. Ez az új specifikáció, a FIA-val történt megállapodás szerint, a versenypályán kerül tesztelésre a csapatok közreműködésével a 2013-as autókon Silverstone-ban július 17 és 19 között a pilótákkal a fiatal pilóták tesztje alatt. Ezek a tesztek hozzájárulnak majd az új abroncsszéria végleges fejlesztéséhez, lehetőséget adva a csapatoknak az autók beállításának elvégzéséhez.Paul Hembery, a Pirelli motorsport igazgatójának nyilatkozata: “Ami Silverstone-ban történt, teljesen váratlan volt, ez az első alkalom, hogy ilyesmi megesett a Pirelli több mint százéves motorsport történetében. Ezek az események, melyek teljesen felzaklattak bennünket, megerősítik az általunk javasolt változások sürgős bevezetésének szükségességét – melyek bevezetésre is kerülnek Németországban a pénteki szabadedzésen. Köszönetet szeretnénk mondani a FIA-nak, a FOM-nak, a csapatoknak és a pilótáknak, hogy készek voltak gyorsan azonnali megoldást keresni a problémára. Különösen a – FIA-val egyeztetett – téli tesztek elfogadása, melyek alkalmasabbak az abroncsfejlesztésre, és a szezonbeli tesztek lehetősége fog hozzájárulni a fokozott biztonságot és teljesítményt nyújtó abroncsok kialakításához. Szeretném újra hangsúlyozni, hogy a 2013-as abroncsok a megfelelő módon használva tökéletesen biztonságosak. A Silverstone-ban történtek után azonban teljes hozzáférést kértünk a valós idejű abroncsadatokhoz az abroncsok megfelelő használatának és fejlesztésének biztosítása érdekében, melyek az elvárásoknak megfelelően korszerűek és olyan nagy teljesítményűek, hogy átlagosan több mint két másodperccel csökkentek a köridők. A szabályok módosítására várva olyan abroncsokat vezetünk be, melyek könnyebben kezelhetők.”HEMBERY: SZERETNÉNK KÖSZÖNETET MONDANI A CSAPATOKNAK, A PILÓTÁKNAK, A FIA-NAK ÉS A FOM-NAK A TÁMOGATÁSÉRTA korábbi sajtóközleményhez kapcsolódóan, mely a Silverstone-ban történt abroncsok meghibásodásának okait részletezte, Paul Hembery az alábbiakat szeretné még hozzátenni: “Azokkal a benoymásokkal ellentétben, melyeket néhányan kialakítottak, szeretném kiemelni az együttműködést és támogatást, melyet a csapatoktól, pilótáktól, a FIA-tól és a FOM-tól kaptunk. Semmi esetre sem szándékozunk vitába keveredni senkivel. Vállaljuk a sajtóközleményben leírtaknak megfelelő felelősséget. Mivel nincs teljes beleszólásunk az abroncsok használatába, ezért mindegyik fél közreműködésére szükségünk van. Hálásak vagyunk azért, hogy az előbbiekre való tekintettel minden résztvevő féltől teljes támogatást kapunk.
ContiWinterContact™ TS 850
Biztonsága érdekében a legapróbb részletekre is figyelünk!ContiWinterContact™ TS 850 -Új téli abroncs kompakt- és középkategóriás autók részéreA számos technikai innovációnak köszönhetően az új ContiWinterContact™ TS 850 a biztonság új dimenzióját nyitja meg. Az előd modellhez képest az új abroncs téli körülmények között sokkal jobb tapadást, vizes útfelületen pedig rövidebb fékutat biztosít. Mindezekhez pontosabb irányíthatóság, nagyobb futásteljesítmény és még tovább csökkentett gördülési ellenállás társul. Az abroncs szerkezeti felépítésénél alkalmazott világszínvonalú technikai megoldásokkal a Continental mérnökeinek sikerült megalkotniuk azt az abroncsot, amely a biztonságot, a gazdaságosságot és a környezetbarát üzemeltetést az eddigi legmagasabb szinteken garantálja.Sebességindex:T/H/VKeréktárcsa átmérő:15 – 16Gumiabroncs szélesség:155 – 215Széria: 65 – 45Letölthető termékbemutató >>