Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Apollo +2 év kátyúgarancia - Miért jó ez nekem?
(2019-07-04 11:22)

A Gumiflex Kft. minden megvásárolt Apollo abroncs mellé ajándék 2 évig terjedő kátyúgaranciát biztosít. Hogy néz ki ez a valóságban, és hogy segít ez neked a mindennapokban?

 

Ha kaptál már defektet, vagy padkáztad már meg a gumit, esetleg egy szálszakadás miatt dobhattad el a frissen vásárolt abroncsod, pontosan tudod, milyen macerás és költséges az egész folyamat. Mehet az utánajárás, honnan szerezhető be leggyorsabban a gumi, hogy ne kelljen nélkülöznünk az autót, ráadásul még az sem biztos, hogy találsz készleten olyan 1db abroncsot, mint ami hiányzik. Egy 175/65 R14-ből még talán tudsz beszerezni fél napon belül, de egy 245/35 R20 95Y XL már biztosan nem lesz minden sarkon, 2db-ot venni a 20-as papucsokból meg már elég zsebbenyúlós. Azt már meg sem említem, hogy az ember mennyire kívánja a háta közepére az ilyesfajta keresgéléseket...

 

Defekt, padkázás vagy szálszakadás?

 

És itt jön az Apollo kátyú- vagy balszerencse garancia. A vásárlástól számított 2 éven belül, a defektes, szálszakadásos, megpadkázott abroncsodat cseréljük, és már mehetsz is tovább a vadonatúj abroncsoddal. Nincs keresgélés, nincs idegeskedés, nem kell az internet különböző bugyraiból 1db abroncsot méregdrágán megrendelni.

 

Apollo abroncsok

 

És mennyibe kerül mindez? Egyetlen regisztrációba. Semmi más dolgod nincs, mint a vásárlástól számított 10 napon belül megadni néhány adatot (kb. 47 másodpercet vesz igénybe) az Apollonak, és már hasíthatsz is. Biztonságban, gondtalanul.

 

Az Apollo abroncsod itt tudod regisztrálni: http://avclub.hu/apollo-extra-garancia-regisztracio

 

Hozzászólások

További hírek

Aquaplaning - az idei tavasz legnagyobb ellensége
21°C, eső. 24°C, eső. 24°C, felhős. 23°C, zivatar. Így néz ki a következő 4 nap előrejelzése a cikk írásának pillanatában, de belül egy kicsit attól félek, hogy a következő 4 hét is pont ugyanilyen lesz. Esős, szürke, borús, felhős. Ha vezettél az elmúlt napokban, és kapott el komolyabb esőzés, találkoztál nagyobb tócsákkal, egybefüggő vízfelülettel, tudod miről beszélek, mikor azt mondom, ez egy igazi kihívás. Alig látsz ki az autóból, az ablaktörlőt mintha nem is erre tervezték volna, és ha esetleg te tudnál gyorsabban menni, a többiektől akkor sem tudsz, az abroncsaid tapadási tényezőjét pedig aztán pedig végképp nem itt és most akarod tesztelni. Utóbbi pedig elég lényeges, főleg, amikor ekkora a felúszás (vagy aquaplaning) veszélye. De mit is jelent ez a szó, hogy aquaplaning? Az aquaplaning az autó vízen való felúszását jelenti. Akkor beszélhetünk a jelenségről, ha a gumiabroncs és az útfelület közé olyan mennyiségű víz kerül, hogy az abroncs barázdái azt nem képesek elvezetni, az abroncs elveszíti a tapadását, az autó pedig drasztikusan veszít az irányíthatóságából. Jobb esetben ezt egy finom gázelvétellel és/vagy kormánymozdulattal tudod korrigálni, rosszabb esetben azonban akár az egész autó felúszhat, hogy aztán irányíthatatlanul sodródjon tovább, veszélyeztetve téged és a többi közlekedőt. Természetesen nagy biztonsággal tudod minimalizálni a veszélyt, ehhez néhány tényezőre kell odafigyelned. A helyes sebesség megválasztása Minél nagyobb a sebesség, annál több víz áramlik másodpercenként az abroncsok felé, így a barázdák egyre kevesebb vizet képesek elvezetni. Érdemes az úton lévő vízmennyiséghez illő sebességet választani, ami minden esetben alacsonyabb lesz, mint a száraz időben megszokott. Magyarul, ha napsütésben 130-cal megyünk az M7-en, akkor egy zivatar esetén nagyjából 100 km/h lesz a megfelelő választás. Az abroncsok profilmélységének ellenőrzése Egy új abroncs sokkal több vizet képesek elvezetni, mint egy kopott. Ez persze egyszerű matek, hiszen egy 8 mm magas barázdában sokkal több víz fér el, mint egy 3 mm-es barázdában. Persze minden esős napon nem cserélhetjük le a gumikat az autón, csupán érdemes reálisan felmérni a helyzetet. Az abroncs vízkiszorító képessége függ – mint fentebb is írtuk – a sebességtől, és ez az a tényező, amit leggyorsabban tudunk befolyásolni. Tehát, ha az abroncsaid kopottabbak, érdemes óvatosabban vezetni, és alacsonyabb sebességet választani. A megfelelő gumiabroncs kiválasztása Egyes abroncsok sokkal jobban tapadnak esős időben, mint a többiek. Ezt eredményezheti a jobb vízelvezetési képesség, az összetevők minősége vagy a kedvezőbb gördülési ellenállás is. Ha például tudod, hogy te sokkal többet vezetsz esős időben, esetleg jobban félsz a felúszástól, érdemes olyan abroncsot vásárolnod, amelyiknek jobbak az esős mutatói. Ilyen lehet például az Uniroyal RainSport 3 vagy a RainExpert 3, melyek kifejezetten esőgumik, egyedi Shark Skin technológiával ellátva. De persze az is elég, ha nem a versenypályára való Pilot Sport CUP 2 R vagy PZero Trofeo R gumikkal próbálunk esőben autózni, hisz ezeken a gumikon kevesebb a mintázat, mint az F1-es intermediate abroncsok. Ha a fentieket észben tartjuk, jóval kisebb az esélye a felúszásnak, akár komoly károktól is megóvhatjuk magunkat. És mit tegyünk, ha bekövetkezik a baj? Maradjunk higgadtak, felejtsük el a hirtelen kormánymozdulatot, a kéziféket, esetleg a gázadást. Sok esetben az enyhe gázelvétel, valamint a kormány két kézzel való magabiztos tartása is elegendő lehet. A lenti videó jó példa rá, hogy is néz ki egy ilyen a valóságban.
ContiWinterContact™ TS 850
Biztonsága érdekében a legapróbb részletekre is figyelünk!ContiWinterContact™ TS 850 -Új téli abroncs kompakt- és középkategóriás autók részéreA számos technikai innovációnak köszönhetően az új ContiWinterContact™ TS 850 a biztonság új dimenzióját nyitja meg. Az előd modellhez képest az új abroncs téli körülmények között sokkal jobb tapadást, vizes útfelületen pedig rövidebb fékutat biztosít. Mindezekhez pontosabb irányíthatóság, nagyobb futásteljesítmény és még tovább csökkentett gördülési ellenállás társul. Az abroncs szerkezeti felépítésénél alkalmazott világszínvonalú technikai megoldásokkal a Continental mérnökeinek sikerült megalkotniuk azt az abroncsot, amely a biztonságot, a gazdaságosságot és a környezetbarát üzemeltetést az eddigi legmagasabb szinteken garantálja.Sebességindex:T/H/VKeréktárcsa átmérő:15 – 16Gumiabroncs szélesség:155 – 215Széria: 65 – 45Letölthető termékbemutató >>
Vizes úton biztonságosabb az új Uniroyal MS plus 77 téli gumi
A téli mellett az új Uniroyal nyári abroncsot, a RainSport 3-at is bemutatták.Vizes és havas úton is biztonságosabb a közép-, felső- és SUV-kategóriás autókra szánt új téli gumiabroncs. Az MS plus 66-ot váltja az esőgumik szakértőjének, az Uniroyalnak a kínálatában az új fejlesztés.A vizen történő felúszás, azaz az úgynevezett aquaplaning területén a leglátványosabb a fejlődés. Ilyenkor az abroncs és az útburkolat közti vékony, filmszerű rétegen csúszhat meg az autó.Az oldalirányú aquapla-ningra öt, az egyenes irányúra három százalékkal kisebb az esély az MS plus 77-tel, az előző változathoz képest. A nedves úton való fékezéskor és a komfort területén is 2%-os a javulás, de a fékezés jeges útfelületen, a havas úton történő vontatás és a kormányzás a havas vagy jeges felületen is javult.A spanyolországi Valencia melletti chestei tesztpályán egy speciális felületen szimuláltak téli úthőmérsékletet és jellemzőket. Egyértelműen bebizonyosodott, hogy a közelgő szezonban érdemes téli gumira váltani. Két ugyanolyan autóval kellett 60-70 kilométer/órás sebességgel ráhajtani erre a felületre, és egy „satufékezés” után fedélzeti műszerekkel mérték le a féktávolságot.Az Uniroyal MS plus 77-tel szerelt autóval a megadottnál kicsit gyorsabb tempónál, 75-nél kezdtük a fékezést, az autó mégis rövidebb távolságon, 35 méteren állt meg.Nyári gumival alacsonyabb, 63 km/órás sebességnél kezdtük meg az autó megállásáig tartó, a fékpedál teljes lenyomásával történő lassulást, mégis 39 méter kellett hozzá. Kollégánknak ugyanolyan sebességnél megkezdett fékezéssel tíz méter is volt az eltérés a fékúton.Az MS plus 77-tel szerelt autók havas és nedves útviszonyok közt nyújtanak biztonságosabb körülményeket.Liège-ből indultak1868-ig nyúlik vissza az Uniroyal története.Ekkor kezdett gumiáruval foglalkozni Oscar Engelbert Belgiumban. 1898-ban autógumikat és kerékpárra valókat is kezdett gyártani. 1930-ban megnyílt az első németországi üzem Aachenben, napi 35 darabos kapacitással. 1958-ban jött létre az Uniroyal, melynek európai része 1979-ben került aContinental-csoporthoz.RainSport3 abroncsokkal szerelt autók a Valencia melletti pályánCápabőr-technológiaA következő nyári szezon újdonságát, a különleges cápabőr-technológiára alapozott RainSport3-at is teszteltük Chestében.- Nedves útonnagyon jó eredményeket értek el atermészettől ellesett megoldással.- Laboratóriumi körülmények köztvizsgálták a cápabőrt, ésaz eredményeket felhasználva apró bárázdák révén jelentősen csökkentették az abroncsban áramló víz turbulenciáját.- Két hosszanti csatornábanáramlik ki a víz az oldalirányú vízelvezető rétegek mellett.-Aszimmetrikusa Rain-Sport3 felépítése, a két cépabőr-technológián alapuló csatornának mindig a belső részen kell lennie.- Budapesten 7, Párizsban 9, Londonban 11, Berlinben 16 esős nap van havonta átlagosan április és október közt, ilyenkor lehet igazán kihasználni az esőgumi-szakértő Uniroyal nyári abroncsát.- A gördülési ellenállás14, akopási jellemzők 9, a fékút nedves úton 8 százalékkal lett kedvezőbb a RainSport2-höz képest, a fékezés száraz úton maradt a régi.