Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

Apollo +2 év kátyúgarancia - Miért jó ez nekem?
(2019-07-04 11:22)

A Gumiflex Kft. minden megvásárolt Apollo abroncs mellé ajándék 2 évig terjedő kátyúgaranciát biztosít. Hogy néz ki ez a valóságban, és hogy segít ez neked a mindennapokban?

 

Ha kaptál már defektet, vagy padkáztad már meg a gumit, esetleg egy szálszakadás miatt dobhattad el a frissen vásárolt abroncsod, pontosan tudod, milyen macerás és költséges az egész folyamat. Mehet az utánajárás, honnan szerezhető be leggyorsabban a gumi, hogy ne kelljen nélkülöznünk az autót, ráadásul még az sem biztos, hogy találsz készleten olyan 1db abroncsot, mint ami hiányzik. Egy 175/65 R14-ből még talán tudsz beszerezni fél napon belül, de egy 245/35 R20 95Y XL már biztosan nem lesz minden sarkon, 2db-ot venni a 20-as papucsokból meg már elég zsebbenyúlós. Azt már meg sem említem, hogy az ember mennyire kívánja a háta közepére az ilyesfajta keresgéléseket...

 

Defekt, padkázás vagy szálszakadás?

 

És itt jön az Apollo kátyú- vagy balszerencse garancia. A vásárlástól számított 2 éven belül, a defektes, szálszakadásos, megpadkázott abroncsodat cseréljük, és már mehetsz is tovább a vadonatúj abroncsoddal. Nincs keresgélés, nincs idegeskedés, nem kell az internet különböző bugyraiból 1db abroncsot méregdrágán megrendelni.

 

Apollo abroncsok

 

És mennyibe kerül mindez? Egyetlen regisztrációba. Semmi más dolgod nincs, mint a vásárlástól számított 10 napon belül megadni néhány adatot (kb. 47 másodpercet vesz igénybe) az Apollonak, és már hasíthatsz is. Biztonságban, gondtalanul.

 

Az Apollo abroncsod itt tudod regisztrálni: http://avclub.hu/apollo-extra-garancia-regisztracio

 

Hozzászólások

További hírek

Continental ContiSportContact™ Vmax
A Continental bemutatja a világ első olyan közúti gumiabroncsát - a ContiSportContact™ Vmax-ot -melyet 360 km/h sebességhatárig hagytak jóvá.A kimagasló biztonság elengedhetetlenül fontos a gyors és ultra nagy teljesítményre képes gépjárművek esetében, melyek a tuning-műhelyekből kerülnek ki, és 300 km/h fölötti sebességre is képesek.A ContiSportContact™ Vmax a nagy sikerű ContiSportContact™ 2 továbbfejlesztett változata. Az abroncs mintázata és vázszerkezete úgy került kialakításra, hogy a legmagasabb színvonalú technikai igényeket is kielégítse. A valamelyest kisebb profilmélység és a megnövelt számú barázda az abroncs belső részén csökkenti a magas hőmérséklet kialakulását. Az új hűtő árkok az abroncs belső részén, valamint a mélyebb és szélesebb barázdák a külső oldalon kimagasló hőelvezetést továbbá biztos és dinamikus vezetést biztosítanak nagy sebesség esetén is. A nagy teljesítményhez optimálisan kialakított mintázati kontúr és a megerősített oldalfalak precíz kormányzást és biztos védelmet nyújtanak a rendkívül nagy centrifugális erőkkel szemben.Részletes leírás megtekintése >>>
Bridgestone, a világelső
Az elmúlt hat esztendő során a Bridgestone mindvégig a világ legnagyobb abroncs és gumitermék gyártója volt. Ezt bizonyítja a Tire Business magazin legfrissebb rangsorolása is.A Global Tire Company Rankings 2014 a világ gumiabroncs gyártóinak éves rangsorolása. A rangsorolás alapja a cégeknek az abroncs gyártásban és értékesítésben felmutatott teljesítménye és financiális ereje volt.A Bridgestone a 27,4 milliárd dolláros abroncs értékesítésével, ami a cég bevételének több mint 85%-a, megtartotta a csúcson elfoglalt helyét. Az őt követő versenytárssal szemben közel 2 milliárd dollárral vezet. A cég teljes bevétele a cég egyéb tevékenységeiből 2013-ban több mint 36 milliárd dollár volt.A Bridgestone rangsorban elfoglalt vezető pozíciója a részesedések kisebb cégek irányában történő diverzifikálását és a modern technológiai fejlesztésekbe történő szisztematikus beruházásokat előirányzó, jól átgondolt stratégiának köszönhető.Összességében a gumiabroncsot gyártó 10 vezető cég a világ tavalyi gumiabroncs forgalmának közel 63%-át bonyolította le.A Global Tire Company Rankings 2014 vizsgálatán alapszik.
Aquaplaning - az idei tavasz legnagyobb ellensége
21°C, eső. 24°C, eső. 24°C, felhős. 23°C, zivatar. Így néz ki a következő 4 nap előrejelzése a cikk írásának pillanatában, de belül egy kicsit attól félek, hogy a következő 4 hét is pont ugyanilyen lesz. Esős, szürke, borús, felhős. Ha vezettél az elmúlt napokban, és kapott el komolyabb esőzés, találkoztál nagyobb tócsákkal, egybefüggő vízfelülettel, tudod miről beszélek, mikor azt mondom, ez egy igazi kihívás. Alig látsz ki az autóból, az ablaktörlőt mintha nem is erre tervezték volna, és ha esetleg te tudnál gyorsabban menni, a többiektől akkor sem tudsz, az abroncsaid tapadási tényezőjét pedig aztán pedig végképp nem itt és most akarod tesztelni. Utóbbi pedig elég lényeges, főleg, amikor ekkora a felúszás (vagy aquaplaning) veszélye. De mit is jelent ez a szó, hogy aquaplaning? Az aquaplaning az autó vízen való felúszását jelenti. Akkor beszélhetünk a jelenségről, ha a gumiabroncs és az útfelület közé olyan mennyiségű víz kerül, hogy az abroncs barázdái azt nem képesek elvezetni, az abroncs elveszíti a tapadását, az autó pedig drasztikusan veszít az irányíthatóságából. Jobb esetben ezt egy finom gázelvétellel és/vagy kormánymozdulattal tudod korrigálni, rosszabb esetben azonban akár az egész autó felúszhat, hogy aztán irányíthatatlanul sodródjon tovább, veszélyeztetve téged és a többi közlekedőt. Természetesen nagy biztonsággal tudod minimalizálni a veszélyt, ehhez néhány tényezőre kell odafigyelned. A helyes sebesség megválasztása Minél nagyobb a sebesség, annál több víz áramlik másodpercenként az abroncsok felé, így a barázdák egyre kevesebb vizet képesek elvezetni. Érdemes az úton lévő vízmennyiséghez illő sebességet választani, ami minden esetben alacsonyabb lesz, mint a száraz időben megszokott. Magyarul, ha napsütésben 130-cal megyünk az M7-en, akkor egy zivatar esetén nagyjából 100 km/h lesz a megfelelő választás. Az abroncsok profilmélységének ellenőrzése Egy új abroncs sokkal több vizet képesek elvezetni, mint egy kopott. Ez persze egyszerű matek, hiszen egy 8 mm magas barázdában sokkal több víz fér el, mint egy 3 mm-es barázdában. Persze minden esős napon nem cserélhetjük le a gumikat az autón, csupán érdemes reálisan felmérni a helyzetet. Az abroncs vízkiszorító képessége függ – mint fentebb is írtuk – a sebességtől, és ez az a tényező, amit leggyorsabban tudunk befolyásolni. Tehát, ha az abroncsaid kopottabbak, érdemes óvatosabban vezetni, és alacsonyabb sebességet választani. A megfelelő gumiabroncs kiválasztása Egyes abroncsok sokkal jobban tapadnak esős időben, mint a többiek. Ezt eredményezheti a jobb vízelvezetési képesség, az összetevők minősége vagy a kedvezőbb gördülési ellenállás is. Ha például tudod, hogy te sokkal többet vezetsz esős időben, esetleg jobban félsz a felúszástól, érdemes olyan abroncsot vásárolnod, amelyiknek jobbak az esős mutatói. Ilyen lehet például az Uniroyal RainSport 3 vagy a RainExpert 3, melyek kifejezetten esőgumik, egyedi Shark Skin technológiával ellátva. De persze az is elég, ha nem a versenypályára való Pilot Sport CUP 2 R vagy PZero Trofeo R gumikkal próbálunk esőben autózni, hisz ezeken a gumikon kevesebb a mintázat, mint az F1-es intermediate abroncsok. Ha a fentieket észben tartjuk, jóval kisebb az esélye a felúszásnak, akár komoly károktól is megóvhatjuk magunkat. És mit tegyünk, ha bekövetkezik a baj? Maradjunk higgadtak, felejtsük el a hirtelen kormánymozdulatot, a kéziféket, esetleg a gázadást. Sok esetben az enyhe gázelvétel, valamint a kormány két kézzel való magabiztos tartása is elegendő lehet. A lenti videó jó példa rá, hogy is néz ki egy ilyen a valóságban.