Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

A Hankook a Scania eredeti gyári abroncsbeszállítója lesz
(2016-09-29 10:52)

A Hankook abroncsgyártó többféle nagy terhelhetőségű Scania tehergépkocsi és autóbusz eredeti gyári abroncsbeszállítója lesz a jövőben. A Scania, melynek székhelye a svédországi Södertäljében található, a Volkswagen Truck & Bus GmbH-hoz tartozik, mely a nagy terhelhetőségű tehergépkocsik és autóbuszok egyik vezető gyártója világszinten. A Scania egyben ipari és hajómotorok kiemelkedő gyártója is. Egyre nagyobb részét teszik ki a vállalat tevékenységének a szolgáltatáshoz kapcsolódó termékek, melyekkel a Scania költséghatékony szállítási megoldásokat és maximális kihasználtságot biztosít. A  Scania pénzügyi szolgáltatásokat is kínál. 2016 novemberétől a Hankook gumiabroncsokat szállít majd a haszongépjármű gyártó svédországi telephelyeire. A szállított abroncsok között szerepel a nagytávolságú közlekedésre szánt e-cube MAX tehergépkocsi gumiabroncs sorozat, illetve a közepes távolságú alkalmazásra kifejlesztett SmartFlex négy évszakos gumiabroncs, mely megfelel többek között a nem régiben felújított Scania Euro 6 modellhez. 2017-től kezdve az építési területekre megfelelő tehergépjármű gumiabroncs sorozat, a SmartWork is bekerül a választékba.

Németország, Hannover/Neu-Isenburg, 2016. szeptember 21.  – A prémium abroncsgyártó Hankook többek között a Scania eredeti gyári felszerelés beszállítója lesz a jövőben. A Scania a Volkswagen csoporthoz tartozik, mely egyike a Hankook legnagyobb eredeti gyári felszerelés megrendelőinek világszinten. A gyári felszerelésű Hankook tehergépkocsi abroncsok szállítása a Scania számára első sorban Európára fog összpontosulni, kezdetben 18 féle mérettel a 22,5 hüvelykes tartományban. A Scaniával létrejövő eredeti gyári felszerelési együttműködés már a második a Hankook számára a Volkswagen csoport nehéz haszongépjármű szegmensében; a Hankook már korábban is ellátott különféle modelleket ebben a szegmensben az MAN Truck & Bus GmbH megbízásából 2014 óta.

„Az együttműködés a Scaniával az eredeti gyári felszerelésű szegmensben bizonyítja termékeink jó minőségét, hiszen az e-cube MAX, a SmartFlex és a SmartWork sorozatok mindegyike képes volt teljesíteni a Scania mérnökei által meghatározott szigorú követelményeket, különösen a teljesítmény, a hatékonyság és a fenntarthatóság tekintetében” – mondta Ho-Youl Pae, a Hankook európai ügyvezető igazgatója.

A tervek között szerepel az összes Scania tehergépkocsi és autóbusz Európában gyártott modellválasztékának felszerelése is. A szállítandó gumiabroncsok között szerepel az e-cube MAX sorozat is nemzetközi, hosszútávú forgalomhoz, melyet a gördülési ellenállás tekintetében optimalizáltak, és az új négy évszakos SmartFlex abroncs sorozat, melyet flexibilis használatra terveztek nagytávolságú és teherszállítási forgalomhoz. A SmartWork sorozatból építési területekre és terepre tervezett futófelületek is bemutatásra kerülnek. A speciálisan az EURO 6 károsanyag-kibocsátási osztályba tartozó járműveken, a kormányzott és hajtott tengelyeken való használatra tervezett futófelületek különösen jól teljesítenek a környezetbarát jellemzők és az élettartam tekintetében, melyek fontos szempontot jelentenek a tulajdonosi összköltségek (TCO / Total Cost of Ownership) tekintetében a haszongépjárművek eredeti gyári felszerelése terén.

Futófelü-let Méret LI Jelölés   M+S
AL10+ 315/80R22.5 156/150L (154/150M) B/B/W1 70dB - -
315/70R22.5  156/150L B/B/W1 70dB - -
315/60R22.5 154/148L C/B/W1 70dB - -
DL10+ 315/80R22.5 156/150L (154/150M) C/C/W1 73dB + +
315/70R22.5 154/150L C/C/W1 73dB + +
315/60R22.5 152/148L C/C/W1 73dB + +
AL10 295/60R22.5 150/147K C/C/W1 70dB - -
(149/146L)
295/80R22.5 152/148M (154/149L) C/C/W1 70dB - -
385/55R22.5 158L (160K) B/C/W1 70dB - -
DL10 295/80R22.5 152/148M C/C/W2 75dB - +
295/60R22.5 150/147K (149/146L) D/C/W2 75dB - +
AH31 295/80R22.5 152/148M C/B/W1 73dB + +
315/70R22.5 156/150L C/B/W1 67dB + +
315/80R22.5 156/150L C/B/W1 73dB + +
DH31 295/80R22.5 152/148M D/C/W2 75dB + +
315/80R22.5 156/150L D/C/W2 75dB + +
315/70R22.5  154/150L D/C/W2 75dB + +
AH15 385/65R22.5 160K C/B/W1 70dB - -

A Hankook Tire vállalatról

A Hankook Tire egyike az öt, a világon a legtöbb abroncsot gyártó globális vállalatnak. Innovatív, díjnyertes, kiváló minőségű radiál abroncsokat gyárt személygépkocsik, terepjárók, SUV-ok, könnyű tehergépkocsik, teherautók és buszok valamint az autósport számára (mind a pályás versenyeken, mind pedig ralin résztvevő csapatoknak).

A Hankook Tire több mint 180 országba szállítja termékeit, és világszinten már több mint 22.000 alkalmazottat foglalkoztat. A világ számos vezető autógyártója első gyári felszerelésként is a Hankook Tire abroncsait választja.

A vállalat mindent megtesz azért, hogy a legmagasabb szinten elégítse ki a vásárlói igényeket a termékek minősége, a technológiai kiválóság és a vezetési élmény területén. Ennek érdekében a Hankook folyamatosan befektet öt kutatás-fejlesztési központja és hét gyártóüzemének fejlesztésébe. A németországi Hannoverben működő Európai Technológiai Központban az európai piac igényeire szabva fejlesztik az termékeket, különös tekintettel az európai prémium autógyártók számára készülő első szerelésű (OE) abroncsokra.

A Hankook Tire európai központja Neu-Isenburgban található, Frankfurt am Main közelében. A vállalatnak Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Hollandiában, Magyarországon, Csehországban, Oroszországban, Törökországban, Svédországban és Lengyelországban vannak kereskedelmi képviseletei. A további európai országokban a cég termékeit regionális nagykereskedők terítik. A vállalat globális bevételének kb. 30 százalékát az európai piacokon és a FÁK országaiban realizált értékesítések adják.

A Hankook Magyarországot választotta európai gyárának helyszínéül. A 885 millió eurós befektetésből a Dunaújváros melletti Rácalmáson a világ egyik legkorszerűbb abroncsgyára épült. A gyár 2007 júniusában kezdte meg működését és azóta is folyamatosan fejlődik, bővül. A cég jelenleg már több mint 3.300 alkalmazottat foglalkoztat, és személygépkocsik, SUV-ok és könnyű tehergépkocsik számára gyárt gumiabroncsokat. A harmadik beruházási ütem 2015 tavaszán fejeződött be, ezzel a magyar gyár éves gyártókapacitása 19 millióra nőtt. A rácalmási gyárban készülő termékek az európai piacot szolgálják ki, és megfelelnek a vezető autógyártók előírásainak és igényeinek is. A Hankook Tire Magyarország Kft. rendelkezik az ISO 9001:2008., ISO/TSO 16949:2009. minőségi és az ISO 14001:2014. környezetvédelmi tanúsítvánnyal.

Hozzászólások

További hírek

Bridgestone Nyári Gumiabroncs Promóció
Vásároljon 4 db (egy szett) Bridgestone nyári személyabroncsot, és legkésőbb 2015. május 15-ig regisztráljon és töltse fel a vásárlást igazoló blokk másolatát a www.passion.bridgetone.hu weboldalra. Az érvényes Regisztrációt benyújtó Vásárlók Shell üzemanyag utalványt kapnak a Gumiabroncsok méretétől függően az alábbi értékekben: négy darab 15” vagy annál kisebb átmérőjű nyári Bridgestone személyabroncs vásárlása esetén a Résztvevő jogosult a nyereményre 1db üzemanyag-utalvány formájában, összesen 5 000 Forint piaci értékben. négy darab 16” vagy 17” méretű nyári Bridgestone személyabroncs vásárlása esetén a Résztvevő jogosult a nyereményre 2db Shell üzemanyag-utalvány formájában, összesen 10 000 Forint piaci értékben. négy darab 18” vagy annál nagyobb átmérőjű nyári Bridgestone személyabroncs, defekttűrő vagy 4x4 abroncs vásárlása esetén a Résztvevő jogosult a nyereményre 3db Shell üzemanyag-utalvány formájában, összesen 15 000 Forint piaci értékben. Valamint a Promóciót követően az érvényes Regisztrációt benyújtó Vásárlók egy Sorsoláson vesznek részt, ahol 3 db prémium kerékpár kerül kisorsolásra A promóció időtartama: 2015. március 16. – április 30-ig, vagy a készlet erejéig tart. Résztvevő termékek: Bridgestone személyabroncsok és 4x4, valamint defekttűrő abroncsok
Michelin Alpin 6 - Biztonságos újonnan, biztonságos kopottan
Biztonságos kopottan. A franciák az új 6-os szériájú téli abroncsaikkal erre helyezték a hangsúlyt, ezt pedig a leginnovatívabb technológiával támogatták meg. A Michelin Evergrip techonlógia maximális irányíthatóságot biztosít kopott állapotban is, a Traction Booster keveréknek köszönhetően a futókopással sem romlik a havas tapadási teljesítmény, és akkor az önmegújító mintázatról még nem is beszéltünk… És mindezt miért jó? A fékút havas úton (kopott állapotban) mutatóban 5-6 méterrel jobb a versenytársaknál, több neves magazintól is maximális pontszámot kapott a teszteken. Ezen felül az abroncs kapaszkodási képessége is kiemelkedő, így elinduláskor és emelkedőn való mászáskor is sokkal magabiztosabban reagál a gázadásra, mint más gyártók abroncsai. Michelin Alpin 6 gyártóiadatok:www.michelin.hu/autogumi/michelin-alpin-6
Continental intelligens abroncsnyomás-ellenőrző rendszer
A profilmélységet is érzékeli a Continental intelligens abroncsnyomás-ellenőrző rendszere- A Continental elektronikai és abroncsmérnökeinek együttműködése tette lehetővé a forradalmian új technológia kifejlesztését- 2017-ben jelenik meg az első sorozatgyártású járművekben a Continental intelligens abroncsnyomás-ellenőrző rendszere- A rendszer az abroncs felfújása közben is képes lesz ellenőrizni a nyomást, valamint az autó túlterhelésére is figyelmeztet majdA Continental nemrég jelentette be, hogy az abroncsnyomás-ellenőrző rendszerek következő generációja már az abroncsok profilmélységének megállapítására is képes lesz. A forradalmi újítás a világ egyik legnagyobb autóipari beszállítójának számító vállalat berkein belül dolgozó elektronikai mérnökök és abroncsfejlesztő szakemberek együttműködésének az eredménye. "A jogszabályok világszerte előírnak egy minimális profilmélységet a gumiabroncsok számára, mert csak így biztosítható maradéktalanul a közlekedés biztonsága", mutat rá a profilmélység rendszeres ellenőrzésének fontosságára Andreas Wolf, a Continental Karosszéria és Biztonság üzletágának vezetője. "Éppen ezért különösen nagy öröm, hogy az abroncsaink következő generációjába épített érzékelők elektronikus úton a lehető legkényelmesebb módon lesznek képesek végrehajtani az ellenőrzést." Az új funkció egy intelligens szoftvernek köszönhető, amely a gumiabroncs gördülési tulajdonságainak változásából állapítja meg a profilmélységet egy beépített érzékelő segítségével. A profilmélység elektronikus mérése a Continental aktív abroncsnyomás-ellenőrző rendszerével (eTIS – electronic Tire Information System) szerelt új járművekben lesz majd elérhető, előreláthatólag 2017-től.A profilmélység érzékelő titkaA Continental szakemberei a profilmélység méréséhez az abroncsok gördülési tulajdonságaiban bekövetkező lassú változásokat használják fel. A rendszerrel felszerelt jövőbeli járművek fedélzeti elektronikája összehasonlítja majd az abroncsfejlesztő és az elektronikai mérnökök által végrehajtott intenzív tesztek adatsorait az abroncsba épített érzékelők által mért gördülési tulajdonságokkal. Amennyiben az érzékelt profilmélység eléri az adott járműre és a gumiabroncsara vonatkozó minimum határértéket, a rendszer jelzi a gumiabroncsok cseréjének szükségességét. A Continental megoldása beállítástól és felszereltségtől függően akár a szerviz értesítésére is képes lesz. Természetesen az elektronikus ellenőrzés mellett a jelenleg használt fizikai kopásjelzők is rendelkezésre állnak a jogszabály által előírt minimális profilmélység jelzésére. A neves gyártók által ajánlott legkisebb profilmélységet (nyári abroncsok esetében 3 mm, téli gumiabroncsoknál 4 mm), illetve a törvényileg előírt minimális szintet (1,6 mm) a vízelvezető csatornákban elhelyezett apró gumibakok jelzik.Az intelligens abroncsA Continental által 2002-ben bemutatott első abroncsnyomás-érzékelő egy csapásra intelligens alkatrésszé tette a gumiabroncsot.Ezzel lehetővé vált, hogy az abroncsnyomás-ellenőrző szenzorok minden egyes gumiabroncs nyomását külön-külön tudják mérni, és túl alacsony nyomást érzékelve figyelmeztessék a vezetőt. 2014 novemberétől minden, az Európai Unióban forgalomba helyezett új személyautót kötelező lesz abroncsnyomás-ellenőrző rendszerrel felszerelni. Ezek a rendszerek segítenek a gyárilag előírt nyomásértékek betartásában, amely egyrészről hozzájárul az abroncsok élettartamának meghosszabbításához, másrészről pedig segít a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás csökkentésében. A Continental direkt rendszerű, a tényleges abroncsnyomás kijelzésére képes érzékelőket is kínál. Ennél a megoldásnál egy, a szelepbe vagy az abroncs belsejébe épített érzékelő méri az abroncsban uralkodó nyomást. Ha az érzékelő cseréje a szezonális abroncsváltás miatt vagy egyéb más okokból kifolyólag szükségessé válik, akkor ezek a szenzorok már ma is elérhetőek a Continental csoport VDO márkájának kínálatában.A Continental nyomásellenőrző rendszerei egyre több feladatra lesznek képesekA Continental a világ vezető autógyártóival közösen dolgozik az abroncsokba épített nyomásellenőrző rendszerek további funkciókkal történő bővítésén. Ugyan lassan és csekély mértékben, de még a hibátlan abroncsok is veszítenek az eredetileg beállított nyomásból. Ezért az abroncsnyomás-ellenőrző rendszerek feladata, hogy idejében értesítsék a vezetőt az alacsony nyomásértékekről. Ezen felül a Continental intelligens rendszerével felszerelt első járműmodellek már arra is képesek lesznek, hogy a gumiabroncsok felfújása közben automatikusan jelezzék, ha a nyomás elérte a megfelelő szintet. A "Filling Assistant" funkció nem csak megkönnyíti az abroncsok levegővel történő felfújását, de még hibás értékeket mutató töltőberendezés használata esetén is segít a helyes nyomásérték beállításában. Ezzel jelentősen hozzájárul az abroncsok biztonságos és kényelmes üzemeltetéséhez, illetve gördülési ellenállásuk csökkentéséhez.Hamarosan jön a terhelési érzékelő isA terhelésérzékelő a Continental intelligens abroncsnyomás-ellenőrző rendszerének egy további, közvetlenül a sorozatgyártás előtt álló funkciója. Ez egy speciális szoftver segítségével képes megállapítani, hogy például nyaralás előtt a csomagtartóba pakolva nem léptük-e túl az autó legnagyobb megengedett terhelhetőségét. A rendszer már néhány kilométer megtétele után felismeri, hogy a túl nagy terhelése miatt megváltoztak az abroncsok gördülési tulajdonságai, és tájékoztat a tengelyterhelésről. Emellett a terhelésérzékelő a járművek elektronikus menetbiztonsági rendszereivel is képes lesz együttműködni a jövőben. Ez azt jelenti, hogy a szenzorok az autó terhelésének nagyságához és eloszlásához tudják majd igazítani a működésüket, így hosszútávon az automatizált vezetés biztonságához is hozzájárulnak.Forrás: Continental.hu