Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

3 új taggal bővült a PZero család
(2016-06-17 14:37)

AZ ÚJ P ZERO BEMUTATKOZIK - A PIRELLI LEHETŐ LEGKORSZERŰBB TECHNOLÓGIÁJA

 

 

A P ZERO egyedi, ultra nagy teljesítményű abroncs a Pirelli motorsportban szerzett tapasztalatát ötvözi a vezető autógyártókkal való együttműködéssel, tökéletes összhangot biztosítva minden egyes autónak.

1. Tökéletes kezelhetőség nagy sebességnél az F1-es tapasztalatokon alapuló új abroncsperem kialakításnak köszönhetően
2. Nagyfokú ellenállás az aquaplaninggel szemben a széles hosszanti mintaárkoknak köszönhetően
3. Kisebb abroncstömeg a korszerű anyagok alkalmazásának köszönhetően, az alacsony gördülési ellenállás érdekében
4. Egyenletes teljesítmény az abroncs teljes élettartama során az új kialakítású abroncsprofilnak köszönhetően

 

 

Az új PZero termékcsalád - egy személyiség, 3 arccal

  1. PZero Corsa - Extrém teljesítmény
  2. Luxus - Egyedülálló teljesítmény a komfortot kedvelőknek
  3. Sport - Egyedülálló teljesítmény a sportosságot kedvelőknek 

 




 

 

Hozzászólások

További hírek

"Nincs sem veszteni-, sem takargatnivalónk"
Az indiai Apollo Tyres odahaza mindegyik Magyarországon jelen lévő autógyártó céggel jó kapcsolatot ápol, ezt is szeretnék a 2017-re elkészülő új, gyöngyöshalászi gyárral kiaknázni. Az Apollo Tyres Hungary ügyvezető igazgatóját, Kannan Prabhakart kérdeztük, aki azt mondja, a magyar kormánytól kapott durván 27 milliárd forintnyi támogatás se nem kevés, se nem sok. hvg.hu: Milyen abroncsok gyártására készül Gyöngyöshalászon az Apollo Tyres az indulásra: Range Roverre, Jaguárra vagy Tata Nanora? Kannan Prabhakar: Én is csak olvastam, hogy a Tata érdeklődik Szombathely iránt.Indiában ők partnereink, akinek azonban elsősorban a teherautóira, nem pedig a személykocsijaira szállítunk gumiabroncsokat. A gyöngyöshalászi gyárunkban viszont a teljes személyautóabroncs-termékpalettánkat gyártani fogjuk, a Vredestein és az Apollo márkát egyaránt. hvg.hu: Teherautó-abroncsot viszont szintén gyártani fognak Gyöngyöshalászon. K. P.: Indiában az No.1 vagyunk a teherautóabroncs-gyártásban, és így is ismernek minket a leginkább Ázsiában. Európában azonban a legjobb téli abroncsokat gyártjuk Hollandiában, Vredestein márkanév alatt. A magyarországi beruházásunk célja valójában az, hogy a holland gyárunk termékpalettáját (ami mezőgazdasági gépjárművekre gyártott abroncsokat is jelent) kiegészítsük. Magyarországon így személyautóra, kisteherautóra, teherautóra és buszokra is termelni tudunk majd. Az új üzem évente 5,5 millió személyautó- és kisteherjármű-, valamint 675 ezer darab tehergépjármű-abroncsot fog előállítani. Apollo és Vredestein márkájú abroncsok is készülnek majd itt az európai piac számára, mivel Hollandiában már teljes kapacitással dolgozunk, és onnan nem tudjuk már ellátni az új európai keresletet. Azt kell látni, hogy a két európai gyárral az Apollo lényegében a teljes abroncspalettát kínálni fogja Európában. Ezért is fontos, hogy a gyöngyöshalászi beruházás sikeres legyen, mivel az egész európai piacot ki akarjuk szolgálni. Példálózni aManchester Uniteddal hvg.hu: A cég szlogenje, a „Go the distance” nehezen fordítható le magyarra, mert ahhoz, hogy a „Menj végsőkig” érthető is legyen, további magyarázatra van szükség. Segítene? K. P.: Nehéz ezt magyarra fordítani, mert a mi értelmezésünkben ez valami olyasmit takar, hogy „Menj messzebbre”. Azt értjük a szlogenen, hogy a Apollo támogatni szeretné az embereket abban, hogy elérhetővé váljanak számukra olyan lehetőségek, amelyek eddig talán nem léteztek. De mondok egy példát, amin keresztül mindez megérthető. Az Apollo Tyres a Manchester United labdarúgócsapatának egyik partnere. A cégünk a már elhasznált gumiabroncsai újrahasznosításával olyan pályákat épített, amelyek a helyi közösség számára is nyitottak, így lehetőségünk van az Old Trafford mellett edzeni. Ezt jelenti a „Go the distance” az Apollo számára. hvg.hu: Az Apollo Tyres 2012-ben felvázolt víziójában az áll, hogy 2016-ra a világ top 10 gumiabroncsgyártója közé akar kerülni. Mekkora ebben az erőteljesebb európai piacbővítés szerepe? K. P.: Gyöngyöshalászon a gyártás 2017 első felében indul majd el. Mivel az európai tervek részben az itteni kapacitásbővítésről is szólnak, az irány jó, és a célok elérésére sokágú stratégiánk van. Az egyik ága az új piacok meghódítására vonatkozik; például új disztribúciós központokat hoztunk létre a világban – ahogyan azt legutóbb Dubajban, Brazíliában és Thaiföldön tettük. Egy másik ág a stratégiánkban a márkaépítés, ami Európában az Apollo és a már jól bejáratott, jól működő Vredestein márkák erősítését jelenti, és azt célozza, hogy e két márkanévvel további piacokat érjünk el. A harmadik ág pedig a kapacitásbővítés. Az Apollo Tyres jelenleg nem tud már annyi abroncsot gyártani, mint amennyi megrendelést felvehet az európai piacon. Bővíteni is kétféleképpen tudunk: organikusan, a már meglévő hollandiai gyárat bővítjük, vagy zöldmezős beruházásként új gyárat építünk Magyarországon. A stratégiai részlegünk folyamatosan keresi az organikus bővítési lehetőségeket. hvg.hu: Miért Magyarország? K. P.: Nagyon sok kelet-európai országot nagyon alaposan, rengeteg szempontot figyelembe véve megnéztünk. Magyarország volt e szempontrendszer alapján a legkedvezőbb. Például jól képzett és jól képezhető szakemberek vannak itt, és az eddigi tapasztalatok szerint jól fogunk tudni együttműködni. Ezt arra is alapozom, hogy amikor egy hónapja elindult a tömeges munkaerő-toborzás, akkora magyar HR-csapat Gyöngyös 100 kilométeres körzetében minden szakközépiskolát és technikumot feltérképezve rekordidő alatt ki tudta választani azt a mintegy 100 tanulót, akikkel sikerült megállapodni, hogy az áprilistól induló ösztöndíjprogramunkba belépve, júliustól már leendő dolgozóink lehetnek. hvg.hu: A korábban felvázoltakban az Apollo számára Gyöngyöshalász egy jelentős mérföldkő, avagy ez is csak a cég egy beruházása a sok közül, amit mi látunk csak kiemelkedőnek? K. P.: A magyarországi projekt az első zöldmezős beruházásunk Európában. Az európai piac nagyon fontos nekünk, mert nemcsak nagyon nagy, de nagyon komoly lehetőségeket is látunk abban, hogy itt a helyünket megtaláljuk. Gyöngyöshalász a stratégiánkban is nagy lépés, és igen, szükséges, hogy ez a beruházás sikeres legyen. hvg.hu: Mondana konkrét példát is arra, hogy hol látnak a piacon komoly lehetőségeket? K. P.: A cseregumipiac mellett például az OE-szegmensben óriási potenciált látunk. Ezek azok az első felszerelésű gumik, amiket az autógyárak a piacra küldendő modelljeikre szerelnek. Indiában az összes itt működő autógyártóval már ilyen kapcsolatban vagyunk. Ebből számunkra az következik, hogy ez Magyarországon is egy reális, elérendő cél. hvg.hu: Ehhez azért a Hankooknak is lesz egy-két szava. K. P.: Természetesen, hisz erről szól a verseny. És mi komoly versenyre készülünk minden fronton. Nekünk kell a legjobbnak és a legversenyképesebbnek lenni, és akkor elégedettek leszünk. Erre megvan a stratégiánk, tudjuk, hogy a vásárlók alapvetően az ár-érték arány alapján választanak, és ennek a megfelelésére kell törekednünk. Mi mindenhol nagyon erősek vagyunk: a technológiában és a szolgáltatásokban is. Hollandiában is a legjobbak között vagyunk, ezért úgy gondoljuk, hogy ha a magyar piacon is a felhasználófókuszú stratégiát követjük, akkor sikeresek lehetünk az európai piacon. hvg.hu: Mekkora beruházást kell végeznie az Apollónak ahhoz, hogy a magyarországi gyára úgy működhessen, hogy a helyi gumigyári riválissal szemben az induláskor meglévő hátrányát ledolgozhassa? Az Európai Bizottság jóváhagyásával ugyanis nagyjából annyi támogatást kapott a magyar kormánytól, mint amennyit a Hankook. K. P.: Valóban, a gyöngyöshalászi beruházáshoz az állami támogatás mértéke 90 millió euró, és ez a magyarországi beruházásösztönzési tételeket nézve se nem kiugró, se nem visszafogott. Nagyságrendileg ekkora támogatást kapott a Hankook is, de a Mercedes is. Úgy látom azonban, hogy a támogatás mértéke önmagában nem dönti el a versenyt, ami a gyártóüzemre vár. Az egész beruházás értéke összesen 475 millió euró, több száz munkahelyet biztosít majd a régióban. Már most azon dolgozunk, hogy Magyarországon és más európai piacokon mindkét márkánk erős támogatást kapjon. De a márkaépítésen túl a vállalatunkat is szeretnénk építeni a szakmai tréningekkel és a vállalati felelősségvállalás érvényesítésével a régióban. Az Apollónak az is a missziója, hogy nagy figyelmet fordítson a közösségekre és a fenntarthatóságra. hvg.hu: Ahogy a gyárépítés és a próbaüzem elindul, szinte biztosan felerősödik majd a környezetvédők hangja, mondván: a gumigyártás nem csak energiazabáló, de környezetszennyező technológia is. Erre készülnek? K. P.: Az Apollo stratégiája nem csak Európára vonatkozóan, hanem globálisan az, hogy csak modern, környezetileg kezelhető termelést biztosító technológiákkal gyárt. Nem ez az első zöldmezős beruházásunk. Az egészségre, a környezetvédelemre, és a biztonságra is fókuszálunk. Ennek szellemében Indiában és Hollandiában is bővítettünk már gyárat, szóval e téren sincs sem veszteni-, sem takargatnivalónk. Hollandiában és Indiában is minden környezetvédelmi előírásnak megfelel a gyárunk működése, nem látom, hogy Magyarországon bármilyen probléma lenne ezzel. Forrás: HVG
új MICHELIN CrossClimate
Új fejezet a történelemben… A Michelin 2015 májusában vezette be az európai piacra a MICHELIN CrossClimate-ot, az első, téli időszakban is használható nyári abroncsot. Az új MICHELIN CrossClimate abroncsban a nyári gumiabroncsokban használt technológiához téli abroncstechnológia társul. Technológiák, amelyekről eddig mindenki azt gondolta, hogy egymással összeegyeztethetetlenek. A MICHELIN CrossClimate eredeti újdonság: bármilyen időjárási körülményhez könnyen alkalmazkodik. Ez az egyetlen olyan gumiabroncs, amely magában foglalja a nyári és a téli abroncsok legjobb tulajdonságait: - száraz felületen is rövid a féktávolsága, - az európai abroncscímkézési rendszerben a legjobb, ’A’ minősítést érte el a nedves tapadási kategóriában, - Three Peak Mountain Snow Flake (3PMSF, „három hegycsúcs hópehely”) tanúsítással rendelkezik, ami azt jelenti, hogy egész évben használható, még azokban az országokban is, ahol speciális téli felszereltséget írnak elő. Az új MICHELIN CrossClimate abroncs mindemellett rendelkezik a hagyományosnak mondható MICHELIN abroncsjellemzőkkel: hosszú élettartamú, energiatakarékos és kényelmes utazást biztosít. Az új abroncs kiegészíti a MICHELIN nyári és téli abroncskínálatát – huzamosabb ideig tartó télies időszakban és bizonyos körülmények között azonban továbbra is a kifejezetten téli gumiabroncs használata javasolt. Az új MICHELIN CrossClimate abroncsban három technológia egyesül: 1. Innovatív gumikeverékek: az egyik a futófelületbe kerülő, optimális tapadást nyújtó, új gumikeverék. Az anyag rugalmassága lehetővé teszi, hogy a gumi kitöltse az útfelület apró egyenetlenségeit, hidegben és melegben egyaránt. Optimális tapadást biztosít bármely évszakban (havas, vizes, száraz felületen). A másik, a futó alá beépített új keverék az üzemi felmelegedés csökkentésével az üzemanyag-takarékosságra van jótékony hatással. A Michelin fejlesztőinek sikerült megoldást találniuk arra, hogy csökkenthető legyen az elveszett energiamennyiség: újgenerációs, szilika-alapú adalékkal javították a gumikeveréket, így a MICHELIN CrossClimate üzemanyag-fogyasztása csökkent. 2. Egyedi, V-alakú futómintázat és új, önzáró (3D) lamellák. A változó ferde szögű, V-alakba rendeződő mintázat optimális tapadást tesz lehetővé havas felületen: - Az oldalirányú erők ellensúlyozására a futófelület középső részén a gumiblokkok speciális szöget zárnak be. - A hosszirányú erők ellensúlyozására a vállzóna blokkjai nagyobb szöget zárnak be. 3. A V-mintázatú futófelületet új önzáró 3D lamellák egészítik ki: a hullámos formájú, különböző vastagságú és komplex geometriájú mély lamellák, mint apró karmok kapaszkodnak a havas felületen, így növelik az abroncs vonóerejét. A függőleges és oldalirányú hullámos lamellák önzáróak, vagyis egymásra záródva merevebbé teszik a futófelületet: stabilabb lesz a mintázat, akár hosszirányú (fékezés, gyorsítás), akár oldalirányú (kanyarodás) erők hatnak rá. A kormányzás ezáltal pontosabb, a menetteljesítmény száraz felületen általában jobb lesz. A beépített csúcstechnológiás megoldások eredményeképpen stabilabb, merevebb futófelületű, vagyis száraz felületen pontosabban kormányozható és ellenállóbb abroncsot kapunk.
Nyugodtan járja a saját útját, biztonságáról a Continental gondoskodik!
Megjelent a Continental által gyártott nyári kisteher- és 4x4/SUV -gumiabroncsok termékismertetője. Itt töltheti le összefoglaló táblázatot a gumiabroncsokról pdf-formátumban, hogy az Ön igényeinek leginkább megfelelő Continental 4x4/SUV abroncsokat tudja kiválasztani.A táblázat az egyes abroncsok mintázat-útfelület közötti összefüggéseit mutatja.A termékismertető letöltéséhez kattintson az alábbi linkekre:- Concinental által forgalmazott kisteherabroncsok termékismertetője- Continental által forgalmazott 4x4/SUV gumiabroncsok termékismertetője