Gumiflex Kft. - GumiAbroncsok és Felnik Kis és nagy kereskedelme!

Hírek / Aktualitások

2016-ban megkezdődik a Cultor RD radiál mezőgazdasági gumiabroncsok forgalmazása!
(2015-12-02 10:54)

 

 

A Cultor mezőgazdasági és ipari márka termékválasztéka drasztikusan bővül 2016-tól a mezőgazdasági radiál szegmensen belül. A Cultor RD termékcsoport átveszi a Mitas RD termékek szerepét, melyek kikerülnek a Mitas portfoliójából. 2016 januárjától* a MITAS a.s., melynek európai gyáraiban állítják elő a Cultor márkát, 46 új méretben kínálja majd a Cultor RD radiál mezőgazdasági gumiabroncsokat.  Cultor RD kihasználja a  Mitas égisze alatt végrehajtott magas műszaki szinvonalú fejlesztések eredményeit és ugyanazt a teljesítményt és megbizhatóságot kínálja a felhasználók részére, mint a Mitas RD.
A MITAS a.s. portfoliójában a  Cultor a Mitas Premium termékcsoport alá kerül besorolásra. 

 “Cultor márkanév alatt kiváló minőségű radiál mezőgazdasági gumiabroncsokat kínálunk a Mitas RD-hez hasonló versenyképes árakon. A Cultor RD gumiabroncsok kiegészítik a Mitas Premium márkát, melynek felhasználása elsősorban a nagy teljesítményű gépek rangos és kihívásokkal teli piacára koncentrálódik majd.” nyilatkozta Andrew Mabin, a Mitas marketing és értékesítési igazgatója. ”A Cultor márkajelzésű gumiabroncsokat európai üzemeinkben gyártjuk, melyek műszaki szinvonala a világ élvonalába tartozik. Például a csehországi Otrokovicében találhatő gyáregységünk csak 2013-ban kezdett működni.”

 

 A Cultor radiál mezőgazdasági gumiabroncsok  RD-01, RD-02 és RD-03 jelzéssel kerülnek forgalmazásra. A Cultor RD-01 általános mintázat széles kürű felhasználásra. Főként a jellemzők kiegyensúlyozott kombinációja teszi kiemelkedővé, mely által a legkülönbözőbb talaj- és géptípusokon alkalmazható. 22 méretben lesz elérhető 2016 januárjától.  A Cultor RD-02 fő jellemzői: a magas szintű vezetési komfort közúton történő haladáskor valamint a kiváló erőátvitel a nagyobb tapadásnak és vonóerőnek köszönhetően a szántóföldi alkalmazáskor. A Cultor RD-02-t nyolc méretben kínálják. A Cultor RD-03 mintázat fejlesztésénél a talajkímélést és nagy teherbírást helyezték előtérbe, melyet a széles mintázati felülettel értek el. A vásárlók 16 méret közül választhatnak.  Fő célkitűzés a Cultor radiál gumiabroncsok kiterjesztése a betakarítógépeken és sorközművelő berendezéseken történő felhasználási körre is.

*Cultor RD gumiabroncsok 2016 januárjától világszerte elérhetőek lesznek, kivéve az USA-t, ahol később kerül a márka bevezetésre.

 

Hozzászólások

További hírek

Új négy-évszakos gumiabroncs a Hankook-tól
Megjelent a Hankook új négy-évszakos gumiabroncsa Optimo 4S néven.Négyévszakos abroncsok, mely minden körülmények között optimális teljesítményt nyújt, s mindig egy lépéssel a következő évszak előtt jár.Jobb hajtóerő-átvitel száraz és nedves úton nyáron. Megakadályozza az akvaplaningot nyáron. Kiváló teljesítmény havas és jeges útviszonyok mellett.Kényelmesebb vezetési élmény a minimális zajszintnek köszönhetően.Részletes tájékoztató megtekintése >>>
Mutassa meg a gumi, ha kopott...
A legjobb találmány, hogy laikusok is felismerjék a kopott gumit. A gumisoknál sokan panaszkodnak, hogy nem tudják, mikor kopott a gumi.Két kínai formatervező most előállt egy olyan elképzeléssel, amellyel még azok számára is jelezni lehet az abroncsok rossz állapotát, akik egyébként semmit nem értenek az autókhoz.Sokan elfeledkeznek róla, hogy a gumik az autó kopóalkatrészei közé tartoznak, időnként cserélni kell őket, hogy ne veszélyeztessék a közlekedésbiztonságot. Egy átlagos gumiabroncs élettartama futástól függően nagyjából 20.000 km. Ez után indokolt a gumiabroncs cseréje. Idővel a gumiabroncs-futófelülete elkopik, a hornyok és csatornák is, amelyek segítenek például a vízelvezetésben és a tapadásban. Ennek eredménye a megcsúszás veszélye és a gépjármű kezelhetőségének csökkenése és a fékút jelentős növekedése.Erre talált két kínai tervező megoldást. Az ő elképzelésük nagyon egyszerű. A gumiabroncs profilja alá egy olyan, jelen esetben narancs színű réteget képzelnek el, amely a gumiabroncs kopásakor fokozatosan előtűnik. A gumigyár így pontosan jelezhetné a felhasználók felé, hogy mennyi kopást tart még biztonságosnak az adott gumikeverék és mintázat mellett, a feltűnő szín pedig ösztönözné az autósokat, hogy időben cseréljenek abroncsot.A Discolor Tyre névre keresztelt találmánnyal egy tervezői díjat már nyertek a kínaiak, de még nagy kérdés, hogy a gumigyártók is látnak-e fantáziát az ötletben. Minden esetre nincs olyan technológiai kihívás az elképzelésben, amely ne állna rendelkezésére a gumiabroncs gyártóknak.
Vizes úton biztonságosabb az új Uniroyal MS plus 77 téli gumi
A téli mellett az új Uniroyal nyári abroncsot, a RainSport 3-at is bemutatták.Vizes és havas úton is biztonságosabb a közép-, felső- és SUV-kategóriás autókra szánt új téli gumiabroncs. Az MS plus 66-ot váltja az esőgumik szakértőjének, az Uniroyalnak a kínálatában az új fejlesztés.A vizen történő felúszás, azaz az úgynevezett aquaplaning területén a leglátványosabb a fejlődés. Ilyenkor az abroncs és az útburkolat közti vékony, filmszerű rétegen csúszhat meg az autó.Az oldalirányú aquapla-ningra öt, az egyenes irányúra három százalékkal kisebb az esély az MS plus 77-tel, az előző változathoz képest. A nedves úton való fékezéskor és a komfort területén is 2%-os a javulás, de a fékezés jeges útfelületen, a havas úton történő vontatás és a kormányzás a havas vagy jeges felületen is javult.A spanyolországi Valencia melletti chestei tesztpályán egy speciális felületen szimuláltak téli úthőmérsékletet és jellemzőket. Egyértelműen bebizonyosodott, hogy a közelgő szezonban érdemes téli gumira váltani. Két ugyanolyan autóval kellett 60-70 kilométer/órás sebességgel ráhajtani erre a felületre, és egy „satufékezés” után fedélzeti műszerekkel mérték le a féktávolságot.Az Uniroyal MS plus 77-tel szerelt autóval a megadottnál kicsit gyorsabb tempónál, 75-nél kezdtük a fékezést, az autó mégis rövidebb távolságon, 35 méteren állt meg.Nyári gumival alacsonyabb, 63 km/órás sebességnél kezdtük meg az autó megállásáig tartó, a fékpedál teljes lenyomásával történő lassulást, mégis 39 méter kellett hozzá. Kollégánknak ugyanolyan sebességnél megkezdett fékezéssel tíz méter is volt az eltérés a fékúton.Az MS plus 77-tel szerelt autók havas és nedves útviszonyok közt nyújtanak biztonságosabb körülményeket.Liège-ből indultak1868-ig nyúlik vissza az Uniroyal története.Ekkor kezdett gumiáruval foglalkozni Oscar Engelbert Belgiumban. 1898-ban autógumikat és kerékpárra valókat is kezdett gyártani. 1930-ban megnyílt az első németországi üzem Aachenben, napi 35 darabos kapacitással. 1958-ban jött létre az Uniroyal, melynek európai része 1979-ben került aContinental-csoporthoz.RainSport3 abroncsokkal szerelt autók a Valencia melletti pályánCápabőr-technológiaA következő nyári szezon újdonságát, a különleges cápabőr-technológiára alapozott RainSport3-at is teszteltük Chestében.- Nedves útonnagyon jó eredményeket értek el atermészettől ellesett megoldással.- Laboratóriumi körülmények köztvizsgálták a cápabőrt, ésaz eredményeket felhasználva apró bárázdák révén jelentősen csökkentették az abroncsban áramló víz turbulenciáját.- Két hosszanti csatornábanáramlik ki a víz az oldalirányú vízelvezető rétegek mellett.-Aszimmetrikusa Rain-Sport3 felépítése, a két cépabőr-technológián alapuló csatornának mindig a belső részen kell lennie.- Budapesten 7, Párizsban 9, Londonban 11, Berlinben 16 esős nap van havonta átlagosan április és október közt, ilyenkor lehet igazán kihasználni az esőgumi-szakértő Uniroyal nyári abroncsát.- A gördülési ellenállás14, akopási jellemzők 9, a fékút nedves úton 8 százalékkal lett kedvezőbb a RainSport2-höz képest, a fékezés száraz úton maradt a régi.